abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113928329
Beterschap Free
Fake it till you make it...
pi_113958398
Free heb je al gebeld met de ha?

Onze peuter heeft vannacht bij opa en oma gelogeerd. Vandaag is toch ook omadag. Het was wel apart sinds jaren weer eens alleen thuis met (onze 2e) baby. En de weg naar de badkamer voerde langs een lege kinderkamer.

Maar straks ga ik voor het eerst met hem naar de bibliotheek, ben benieuwd he hij dat vindt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113963687
Vanmorgen na weer geen nacht even HA gebeld :) Om 14:00 even langs.

Maar volgens mij is het gewoon hand-voet-mondziekte :) Even een eventuele oorontsteking laten uitsluiten wel. Laatst huilde hij een paar dagen veel en net toen ik dacht: hum, even HA bellen? Had hij ineens een loop-oor. En zonder koorts oid. Arm ventje.
pi_113963754
Fijn Free dat je het dan vanmiddag zeker weet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113969016
Jups :) Hand-voet-mondziekte. We konden zo in de encyclopedie ;)

Alleen is hij er wat zieker van dan standaard en heeft hij er 2 slijmoren bij, waar hij ook vrij veel last van heeft.
pi_113982075
Ziek kindje? Beterschap!

Ik heb een vraagje :@ Wie weet hoe je pennenstrepen uit een bank krijgt? Sop werkt niet. :')
I'm not a sinner.
  maandag 9 juli 2012 @ 20:05:23 #207
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_113982360
Inktwisser??
pi_113982722
Kijk even op 'oma weet raad', Plums. :)

L ligt zonder luier in bed. Ze slaapt 's middags al een tijdje zonder luier en 's nachts blijft ze ook al een tijdje droog. Pas zodra ze wakker is plast ze bewust in dr luier.

Ben benieuwd!
pi_113982740
Volgens mij helpt melk... al zal daar je bank dan weer niet fris van gaan ruiken ;)
pi_113983255
Tnx voor de tips! Oma weet raad zei 'nagellak remover', en laat ik dat nou net wel in huis hebben. M'n bank en woonkamer stinken gigantisch, m'n nagels hebben geen lakje meer over, maar de pen is uit de bank :D *O*
I'm not a sinner.
pi_113984098
Oh ik hoorde of las laatst ook ergens tandpasta, oh nee dat was denk ik stift... ruikt wel lekkerder dan nagellak remover denk ik ;)
  maandag 9 juli 2012 @ 20:57:08 #212
100412 mefke79
komt goed!
pi_113985151
Voor de volgende keer: melk! Driekus had enorme pennenstreken in een leuk licht shirtje gezet. Ik was bij mijn moeder en die riep meteen:Melk! Dus wij een schoteltje melk gepakt en dat shirt erin. Verder niets meer gedaan, paar uur laten staan en het was eruit. Stinkt toch een stuk minder :P ;)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_113985841
Prew, hier een "gevecht" om van de speen af te komen :D maar tot nu toe lijkt het te gaan lukken, een eerste avond zonder :)
pi_113985996
Lief, niet zeggen, je weet wel fokwet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113986217
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef Tinuviel het volgende:
Lief, niet zeggen, je weet wel fokwet.
Fokwet m'n derrière :6
pi_113986643
Speen gaan wij doen als juffrouw Peuter 3 is... dan gaan we de speen opsturen naar een baby-tje, hopen dat ze het pikt...
  maandag 9 juli 2012 @ 21:38:18 #217
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_113987572
Ik kom hier alvast mijn bijna vierjarige afmelden. Begin augustus wordt ze vier en dan mag ze na de vakantie eindehelijk naar de grote school. Ze is er maar een heel klein beetje boel aan toe en kan niet wachten.

Het gaat eigenlijk redelijk goed met haar medisch gezien dus ze gaat naar het reguliere onderwijs net zoals haar grote zus destijds.
pi_113988018
Gaat hard Books! Fijn dat het redelijk goed gaat medisch gezien!
pi_113988135
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:38 schreef Books het volgende:
Ik kom hier alvast mijn bijna vierjarige afmelden. Begin augustus wordt ze vier en dan mag ze na de vakantie eindehelijk naar de grote school. Ze is er maar een heel klein beetje boel aan toe en kan niet wachten.

Het gaat eigenlijk redelijk goed met haar medisch gezien dus ze gaat naar het reguliere onderwijs net zoals haar grote zus destijds.
:6 die is nog lang geen 4 hoor, net als mijnes, die ook niet :N

wel tof dat het medisch goed gaat *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 9 juli 2012 @ 21:53:21 #220
100412 mefke79
komt goed!
pi_113988294
oe Books, dat het medisch goed gaat is prima nieuws!

Ik heb een peuter met een raar slaapprobleempje. Hij valt in slaap en wordt dan na een uur/anderhalf uur helemaal overstuur 'wakker'. Of nou ja, niet wakker, maar hij is wel overstuur. Huilen, hoesten, onzin praten en hij is zeiknat van het zweet. We gaan er naar toe, troosten hem, geven wat nieuw water in zijn fles, geven em soms puf als het echt te gek is en dekken em opnieuw toe. Hij gaat daarna weer slapen meestal.
Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe we het kunnen voorkomen? Het is zo sneu. We hebben al geprobeerd om met alleen een shirtje te slapen of onder alleen een laken, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Hij blijft zeiknat van het zweet wakker worden.
pi_113989009
Free, beterschap voor je ventje!

Spring, spannend eerste nacht zonder luier. Hopelijk gaat t goed.

Ik heb vandaag antiklitspray gekocht bij t Kruidvat. B. Snapte meteen dat voor haar haar was (huh?), en t werkte prima, maar jemig, wat stinkt dat. Nou ja, daarna had ik een meisje met prinessenharen (er staat een prinses op t flesje). Benieuwd hoe t morgen gaat.
  maandag 9 juli 2012 @ 22:14:05 #222
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_113989292
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef simmu het volgende:

[..]

:6 die is nog lang geen 4 hoor, net als mijnes, die ook niet :N

wel tof dat het medisch goed gaat *O*
Echt wel dus die van jou ook bijna O-)

Mefke er is een naampje voor hmm. Debuurvrouw had daar laatst een linkje naartoe...Ohh hoe heette dat nou en dat kwam wel aardig overeen met je verhaal over Driekus.

Bleie hier ook twee dames die met klittenspray ouder geworden zijn. Inmiddels niet meer nodig maar soms willen ze nog wel Zwitsal haarlotion dus dan ruiken ze weer lekker klein.
pi_113989573
Hier ook antiklitspray van Kruidvat, maar dan eigen merk Hair Repair spray ofzoiets, ruikt lekker!

Ook nog stiftverwijdertips?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 9 juli 2012 @ 22:24:33 #225
100412 mefke79
komt goed!
pi_113989800
ja het is iets met dromen waarschijnlijk, maar het lijkt op ijlen. Hij weet er echt niets meer van daarna.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')