abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:37:10 #176
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_113766001
Roy is daar een echte chameur, met iedereen knuffelen en meelopen, heb ook de werkjes gezien die roy daar gemaakt heeft. Nee roy is daar goed op z'n plek hij kan mee met het niveau. Heel fijn daar.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_113822843
Sorbootje, aparte trek van Isabeau. Ik heb alleen van peuters die nog borstvoeding krijgen van soortgelijk gedrag gehoord. En dan willen ze ook echt drinken.

Bar, fijn dat de orthopedagoog naar Ro's gedrag gaat kijken.

Ik weet wel weer waarom onze peuter niet bij ons in bed slaapt. Gisternacht wilden wij een uitzonderin maken omdat j. niet lekker was. Onze nacht was niet zo geweldig. Lekker ziekig en slaapperikelen met niet in eigen bed willen slapen, hup met z'n drieen in ons bed. Na 45 min draaien toch maar weer terug in eigen bed. Toen kon ik niet slapen en kort daarna kwam L. voor een voeding.

Vandaag ook lekker druk: met kids naar kdv voor een foto van mijn boefjes. Na een uur terug weer naar kdv, peuter ophalen en naar de huisarts. Daarna naar mijn werk om onze mooie baby te showen en dan zieke peuter ophalen en entertainen. :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113823100
We hebben een klamboe voor de oudste gekocht. Vorig jaar overwogen maar toen niet gedaan omdat ik bang was dat ze erin klem zou komen te zitten. Dit jaar eigenlijk niet meer aan gedacht tot de buurvrouw het net zei, gelijk maar even gehaald.

Ze stond vanmorgen huilend in onze slaapkamer met een het doet zo'n pijhijhijn en alweer een joekel van een bult op haar armpje en twee vingers helemaal dik. Gelijk maar iets aan doen dus, hopen dat het hierbij blijft, vorig jaar is ze echt mishandeld door die stomme beesten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_113823484
Achossie mignonne, wat sneu voor je meisje. Wat heeft ze er veel zeg. Hopelijk doet de klamboe z'n werk vanaf nu.
pi_113839466
Mignonne, agos, wat is ze idd getreiterd door muggen vorig jaar.

Je kunt ook van die muggenstekkers in de stopcontact kunnen doen. Je hebt 2 soorten: eentje verspreid een geurtje, die muggen nietlekker vinden, de ander maakt een zoemend geluidje wat de muggen weg drijft.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113839519
Och, is ze er overgevoelig voor?
Ontzettend zielig bij die ukken!
pi_113840141
Bar:fijn dat je uitzicht hebt om hulp, en dat hij zo goed op z'n plek is.

Mignonne: ach, wat zielig! Hopelijk helpt de klamboe. Wij gebruiken op onze kamer altijd van die stekkers, maar op de kinderkamers durf ik dat niet zo goed. Weet niet of het nou kwaad kan voor die kinderlongetjes. Maar eens kijken hoe veel last we ervan krijgen dit jaar. Vorig jaar viel het enorm mee.

B. heeft vanochtend tot 7 uur geslapen *O* . Pietje was wel om 6 uur wakker, maar dat mocht de pret niet drukken. Die hoef ik alleen maar aan te leggen, en dan kan ik verder zelf blijven liggen, met B. moet je ook echt iets 's ochtends. En ze heeft zichzelf aangekleed, mét luierbroekje "want anders komt de plas in mijn onderbroek".
pi_113840869
wij hebben van die stekkers die minizapapparaatjes zijn, met van dat blauwe licht. maar die gebruik ik niet op de kinderkamers omdat daar de stopkontacten allemaal binnen kinderbereik zitten en ik dat eng vind. dus daar dan een hor voor het raam en de rest die stopcontactdingen. dat lijkt het insectengebeuren dit jaar wel onder controle te houden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_113841259
Volgende week laatste week PSZ voor de peuters.

De oudste gaat na de vakantie naar school :o Mag vrijdag wennen!
En de jongste halen we er af. En daar zijn ze wrs alleen maar blij om.
Nu nog even verder zoeken naar een plekje waar ze wel kijken naar wie hij is :)
pi_113841680
selene gaat niet wennen. juf en ik hebben het besproken en het leek ons niks. de samenstelling van de klas is nu anders dan strakjes en selene is dusdanig enthousiast over school dat we denken dat het alleen maar problemen zal opleveren als ze eerst 3 ochtenden wel mag en dan een stapel weken niet :) wel komt de juf dinsdag over een week kennismaken
pi_113842500
Bleie *G* waarom vind je de stekkers eng op dekinderkamer? Die met geluid kan echt geen kwaad als het kind ze aanraakt.

Bij ons is wennen op school pas eind van het jaar/ begin volgend jaar aan de orde.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113843688
Hier komt een nieuw klasje en alle kinderen die na de vakantie starten, komen samen in een klas en het is ook eenmalig.
Even hallo zeggen, kennismaken, dat soort werk.
pi_113843766
Ja gewoon zo'n doorschuifmiddag. Alle kindjes schuiven een uurtje door naar de nieuwe klas om te kijken hoe dat is.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113843947
Jemig Free wat gaat dat snel :o

En ik denk dat we het een heel eind uit kunnen zingen met die klamboe. Van die muggenstekkers of deetspray wil ik nog niet aan beginnen daar vind ik haar nog te klein voor eigk. En van die zoemende muggenstekkers ben ik zelf niet zo'n fan. Vorig jaar hadden we zo'n plantje staan, dat ging op zich goed maar dan alleen op de plaats waar ie stond :') kortom, we kijken wel even hoe de klamboe bevalt, ze vindt hem zelf in elk geval helemaal leuk :D
:)
pi_113845501
Zo, beide kinderen officieel uitgeschreven voor na de vakantie.

Nu nog een goed nieuw plekje zoeken voor ons F-je :)
pi_113849404
Free, hopelijk kom je snel een goed plekje tegen voor F-je. :*

Mignonne, zitten er bij jullie zoveel muggen dan? Bij ons vlakbij zee, hebben we er eigenlijk nooit echt last van. Op een enkel verdwaald exemplaar na. Maar goed ook, want mijn man en ik zijn beide overgevoelig en krijgen hele grote bulten van zomaar 10 centimeter. :X

Mijn mini is vandaag heel hard op grindtegels gevallen. Zo met haar snoetje erop. ;(
We hadden net boodschappen gedaan en gingen het karretje nog even wegzetten. Tand door haar lip en hele schaaf op haar neus. Ik heb 'r zo in de auto gekwakt en ben naar huis gesjeesd (3 min rijden). Snel ijs erop, maar ze blijft met eten en drinken klagen dat het zeer doet, arm ding. Vanmiddag nog maar even een ijsje eten dan. :)
pi_113917054
Free: hopelijk kunnen jullie snel een goede plek vinden voor F!

Tinu: ik vind die met een pieptoon nooit werken, die met geur wel, maar ik weet gewoon toch niet of dat nou heel gezond is voor kleine kinderen...

Nikki: arm meisje, hopelijk heeft ze er inmiddels geen last meer van?

B. heeft trouwens van dat hele fijne haar, dat ontzettend klit. Haren kammen is dus echt een drama. Heeft iemand daar tips voor?
pi_113917078
hier kammen we tweemaal daags met een tangle teaser en na bad doen we er een beetje antiklitspray op van etos:

pi_113917198
Die tangle teezer moest ik even googelen, maar dat ziet er best goed uit. En antiklitspray is ook wel wat. Wist niet eens dat dat bestond...
pi_113917324
Misschien ook handig voor de vogelnestjes van L 's morgens :D

Hier een zieke mini.
Zo'n gevalletje: moet je er wat mee of niet?

Gisternacht veel huilen (normaal slaaptie) gisteren huilen, plakken, huilen, koorts.
EN... stipjes :P op zijn billen, zijn voeten, zijn handen en het breidt een beetje uit.
Vannacht huilen huilen huilen (met pcm)
Vandaag: huilen, wel drinken,niet eten (lijkt pijn te doen)

Voorlopige diagnose: virusinfectie met stipjes, 1 van de tig.
Maar moet je daar verder iets mee? Kereltje is behoorlijk ongelukkig.

(vorige virusinfectie met stipjes eindigde in 2 weken ziekenhuis, dat helpt natuurlijk niet mee :+ )

En ik kon het zelf ook wel eens hebben...
pi_113917527
Free dan zou ik toch bellen met je huisarts of vandaag nog met de hap als je denkt, dat het niet tot morgen kan wachten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113917577
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:29 schreef Bleie het volgende:
Die tangle teezer moest ik even googelen, maar dat ziet er best goed uit. En antiklitspray is ook wel wat. Wist niet eens dat dat bestond...
we hebben hier een dame die liefst gewoon nooit haren kamt en ook niks, maar dan ook niks in heur haar moet. ze wil denk ik dreadlocks kweken ofzo :X :P

tegenwoordig zit ze op gym en de juf heeft gezegd dat er dan dus een staart in moet. *O* dus nu wil ze soortemet van wel.
pi_113917592
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:51 schreef Tinuviel het volgende:
Free dan zou ik toch bellen met je huisarts of vandaag nog met de hap als je denkt, dat het niet tot morgen kan wachten.
bellen kan toch iig geen kwaad? even telefonisch overleggen en alles.
beterschap jullie :*
pi_113917701
Mja...
Hij slaapt nu.

Hij is niet echt ontzettend ziek ofzo, maar vaak willen ze ook wel weten welk virus er rondloopt in de stad. (het lijkt wat op hand-voet-mondziekte)
Maar even oor- en keelontsteking uitsluiten vind ik bij dit ventje ook altijd wel fijn...

Even aankijken nog, als het vannacht weer zo gaat, hang ik iig morgen met de HA aan de lijn.
pi_113917726
Free beterschap voor jullie!
Carpe Diem- Pluk de Dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')