Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Teenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:32 schreef Fuszy het volgende:
ze heeft wel een flinke bobbel in haar broekje hangen zeg
Asian dickquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:32 schreef Fuszy het volgende:
ze heeft wel een flinke bobbel in haar broekje hangen zeg
quote:
Had jij me trouwens verwijderd?quote:
Ja, toen je laatst weer mega hyper irritant was heb ik je er uit gegooid inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had jij me trouwens verwijderd?
Ah ok, isgoedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, toen je laatst weer mega hyper irritant was heb ik je er uit gegooid inderdaad
Ik zal je tanden laten spugen!quote:
Mofquote:
Ik heb GJE net gediscardquote:
pak dan Dudekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
Dudeweiser in een pakje [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie ben ik?quote:
Neuhquote:
Moffat nu wel weg voor 12quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
Waarom speel ik niet op de PC
[ afbeelding ]
Wat is dezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
Waarom speel ik niet op de PC
[ afbeelding ]
Ik vond hem tof voordat het cool wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
Dit baasje in een pakje. 4* skills
[ afbeelding ]
Tevens Michael Boogerd nu bij Blokken dat belgische programma
quote:Op zondag 8 april 2012 13:53 schreef Lindgren. het volgende:
Dames en Heren. Ik presenteer u; Santiago Prim. Een 59-rated speler, met 58 longshots.![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/119006130
Iemand die een tof 3-5-2 brons team heeft? Het begint weer eens te kriebelen.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind Prim ook een baas. Niemand speelt met hem, maar ik vind hem tof.Staat in de schaduw van Oduro, Kandji en Avila, maar speelt bij mij ook gewoon prima. 4* skiller als Bronze.
pak gewoon een 3-5-2 oostblokquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond hem tof voordat het cool was
[..]
[..]
Iemand die een tof 3-5-2 brons team heeft? Het begint weer eens te kriebelen.Ik heb al MLS en Eredivisie.
Had je maar El Shaarawy, dan had je jezelf ookquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iemand die een tof 3-5-2 brons team heeft? Het begint weer eens te kriebelen.Ik heb al MLS en Eredivisie.
quote:
http://futhead.com/12/squad/186000quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoiets ja!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/186000
heb nu alleen die zilveren spits naast zaha die bij dezelfde club speelt en 4 heeft, 4x 4* skillers dusNu binnenkort een goede cam halen want die kan dan anders als je die gozer ook in de spits neemt die dezelfde club als Zaha speelt
en je liep me te haten he..quote:
Teveel gehoordquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:57 schreef Fuszy het volgende:
Hey, I just met you,
and this is crazy,
but here's my number,
so call me, maybe?![]()
![]()
![]()
Is Gobern wel goed op CDM? Ik zou eerder Hogg doen, die heeft best goede verdedigende stats.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/186000
heb nu alleen die zilveren spits naast zaha die bij dezelfde club speelt en 4 heeft, 4x 4* skillers dusNu binnenkort een goede cam halen want die kan dan anders als je die gozer ook in de spits neemt die dezelfde club als Zaha speelt
En dan zeg je dat je nooit goede spelers in packs krijgtquote:
Bijna nooitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is Gobern wel goed op CDM? Ik zou eerder Hogg doen, die heeft best goede verdedigende stats.
[..]
En dan zeg je dat je nooit goede spelers in packs krijgt
zeker goed ja, maar pace is dan ook bijna alles in fifa 12quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is Gobern wel goed op CDM? Ik zou eerder Hogg doen, die heeft best goede verdedigende stats.
[..]
En dan zeg je dat je nooit goede spelers in packs krijgt
quote:
Ik vind hem wel lekker zo op de werkvloer, net zoals hakken op happy hardcorequote:
Waar slaat dat laatste op?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lekker zo op de werkvloer, net zoals hakken op happy hardcore
Ik heb Gardner en Livermore op CM om te bewijzen dat mijn Engelse bronze team niet alleen pace isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zeker goed ja, maar pace is dan ook bijna alles in fifa 12
Loop rond in een magazijn atm en loop redelijk wat te kutten. Komt dat nummer op en dan loopt iedereen te zingen en dan komt er happy hardcore op en dan loopt iedereen te hakkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar slaat dat laatste op?![]()
Ik snap hem denk ik niet
Oh, sowieso wel werk gevonden dus?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Loop rond in een magazijn atm en loop redelijk wat te kutten. Komt dat nummer op en dan loopt iedereen te zingen en dan komt er happy hardcore op en dan loopt iedereen te hakken
Nog maar 20k, in die formatie misschien iets meer maar er ging 1 in 4-4-2 voor 20k. Ik heb 27.5k voor die van mij betaald (in 4-3-3) maar dat was omdat ik hem van iemand van het EA forum heb gekocht en ik gunde hem wel wat extraquote:
Ja, alleen het is echt zwaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, sowieso wel wekr gevonden dus?
Sowieso lachen als mensen dat soort shit doen
Was een goede wedstrijd. Jammer van de anti-climax iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:58 schreef bombmannl het volgende:
3-3 tegen toefjes, disconnecte het ineens
Moet je even achteraan gaan danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, alleen het is echt zwaar. Ben ook gebeld voor een administratieve functie, wat ik fijner en leuker vind maar nog niks over gehoord.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb Gardner en Livermore op CM om te bewijzen dat mijn Engelse bronze team niet alleen pace is
De rest heeft wel 80 of hoger maar goed.
Ik haal het IQ zwaar hard omhoog met al die polen, bulgaren etc... wel mooie poolse vrouwen thoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je even achteraan gaan dan
Beter achter een bureautje dan werken met je handen vind ik
Iets met Danilinho op RMquote:
Ik heb SIF Powell ook wel eens op CM maar ik merk dat het minder goed gaat als hij erin staat. Voor de rest heb ik Milsom nog als 4e CM, Gobern zit bij mij niet eens bij de selectiequote:
Ja daar zat ik al aan te denken, ben alleen niet zo'n fan meer van hem sinds ik met Leite heb gespeeldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets met Danilinho op RM
(Tigres versie)
haha nice. SIF Powell ook aan het overwegen om te halen als CAM, maar wel erg veel om 150k voor een bronze cam te gaan betalenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb SIF Powell ook wel eens op CM maar ik merk dat het minder goed gaat als hij erin staat. Voor de rest heb ik Milsom nog als 4e CM, Gobern zit bij mij niet eens bij de selectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, als de service van Del Potro niet loopt, dan loopt niks bij hem. Haase kan dit zomaar winnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef vandermar het volgende:
Haase breekt Del Potro in de 1e game van de 3e set alweer
ja spannende wedstrijd, doen we ander keer nog wel eentjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was een goede wedstrijd. Jammer van de anti-climax idd
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef OmniRocket het volgende:
Kom er zo aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
deed net m'n ps3 weer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Speelt vrij goed tegen de nummer 9 van de wereldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ja, als de service van Del Potro niet loopt, dan loopt niks bij hem. Haase kan dit zomaar winnen.
feyenoord, fc utrecht, rkc waalwijk, PEC zwolle, Almere city, Chelski, Manchester City etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
die jaquote:
quote:
FYPquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord, fc utrecht, rkc waalwijk, PEC zwolle, Almere city, Chelski, Manchester City etc.
Alleen van Feyenoord is belangrijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]ben bij elke club hoofdletters vergeten volgens mij.
Nicequote:
Dat laatste zei Twitter Thijs bij VI ja, maar als er iemand onbetrouwbaar isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:20 schreef vandermar het volgende:
Maher naar PSV? Las ik zonet op twitter voorbij komen.
Hoeveel parkeerterreinen zijn er in Eindhoven
Narsingh heeft ook de voorkeus om naar psv te gaan.
Ik volg hem niet, was iemand anders die het langsgooide op twitter en zei dat het bij een PSV bron wegkwamquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat laatste zei Twitter Thijs bij VI ja, maar als er iemand onbetrouwbaar is
Kom spelenquote:
heb net fifa opgestart en mijn benen zijn dood, dus dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom spelen
Al komen er nou wat meer is het nog vetter natuurlijk
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 19:22:50FUT Summer transfers within the next two weeks for those asking. No specifics for now reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
heb net fifa opgestart en mijn benen zijn dood, dus dat gaat hem niet worden
ik kreeg er 400c voor daarnetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:35 schreef Tim86 het volgende:
450/500c voor een silver (non rare) contract..sick
Zometeen 30K profit op een 400c packquote:
ik verkocht ze het afgelopen uur allemaal voor 450c bin. Eentje per ongeluk voor 500 gezet en die verkocht ookquote:
wel stom, contracten en squad fitnesses zijn bij jullie duurder en alle spelers veel goedkoperquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik verkocht ze het afgelopen uur allemaal voor 450c bin. Eentje per ongeluk voor 500 gezet en die verkocht ook
hier nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Is puush kapot ofzo?
ik heb niks gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oh, omdat ik die 'No hotlinking' van Fuszy en SB zag staan
Eerste keer dat ik dat doe, ik wilde het een keer proberenquote:
Dat zei je vriendin ook tegen mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik dat doe, ik wilde het een keer proberen
quote:
Droplul!quote:
Nu moet het beter zijn!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry ik loop te trollenBeetje flauw van me.
Jij mag hetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry ik loop te trollenBeetje flauw van me.
Die is van Luukiee(insert cijfers).quote:
Ja, van mij!quote:
2 en brotherhood zijn beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Assasins Creed 1 een beetje een vet spel?
Zit hem nu gratis te downloaden, maar ik weet niet of het de 7,9GB waard isquote:
Heel repetitief. Latere delen zijn leuker als je door deel 1 kan worstelenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Assasins Creed 1 een beetje een vet spel?
ik vond hem echt niet goed, je doet er echt lang over om naar een missie te gaan... hoezo gratis trouwens?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit hem nu gratis te downloaden, maar ik weet niet of het de 7,9GB waard is
Ik doe gamesharen met vriendenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik vond hem echt niet goed, je doet er echt lang over om naar een missie te gaan... hoezo gratis trouwens?
Ben benieuwd, kan hem er altijd weer vanaf gooienquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heel repetitief. Latere delen zijn leuker als je door deel 1 kan worstelen
Jup, van mij. Wil wat meer potjes online doen, en misschien binnenkort ook clubben met wat mensen,quote:
Als je 2 al matig vind begin dan maar niet aan 1.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben benieuwd, kan hem er altijd weer vanaf gooien
Heb Assa Creed 2 een tijdje te leen gehad, maar dat vond ik al matig
2 matig? Vind ik een van de betere spellen die ik gespeeld heb.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben benieuwd, kan hem er altijd weer vanaf gooien
Heb Assa Creed 2 een tijdje te leen gehad, maar dat vond ik al matig
jij zit zeker op osm met zo'n UIquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Jup, van mij. Wil wat meer potjes online doen, en misschien binnenkort ook clubben met wat mensen,
Beetje saaiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:58 schreef diedjuh het volgende:
[..]
2 matig? Vind ik een van de betere spellen die ik gespeeld heb.
Want een lekker wijf als UI dat zie je nergens?quote:
het is gewoon de manier waarop het bewerkt is...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Want een lekker wijf als UI dat zie je nergens?
Alles beter dan jou bewerkte koe..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
het is gewoon de manier waarop het bewerkt is...
Belgen ...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
was maar iets dat in mijn brein omging.
Binnekort meedoen met clubs dan ofwat?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er bij SB weleens iets in zijn brein omging
Hamsters ofzo om de boel aan te sturen zodat hij kan ademen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er bij SB weleens iets in zijn brein omging
Of een broertje dat af en toe de macht overneemt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hamsters ofzo om de boel aan te sturen zodat hij kan ademen.
hier werkt hetquote:
Zullen nog best wel veel mensen inzitten, maar het scheelt wel natuurlijkquote:
Geen idee, heb ook helemaal geen zin om koopjes te zoeken haha. Heb alleen op een paar Robben's geboden. Gooi maar offline die serversquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zullen nog best wel veel mensen inzitten, maar het scheelt wel natuurlijkWeet niet of het op de console nog wel werkt?
Zit er al weer in.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zullen nog best wel veel mensen inzitten, maar het scheelt wel natuurlijkWeet niet of het op de console nog wel werkt?
Het werkt alweer bij mij.
Vandermarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:13 schreef Duuc-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Heb net in pakje, wie liet net nou zien?
Dat ben ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:13 schreef Duuc-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Heb net in pakje, wie liet net nou zien?
had ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vandermar
Door toetsweek is gemiddelde aantal posts per dag hard gestegen
El Shaarawy ben ik ookquote:
Dta is met een f, ik ben met phquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
En Kießling en zo nog 100 spelers zeker
2e profiel op je console en daarmee een UT aanmakenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Met die 400c packs zet ik alle contracts, fitness, en beetje goede spelers op de tradepile maar kan er nu maar paar openen per uur..
Hoe maak je zo een tweede account?
Care?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef stoereboii het volgende:
ik kan niet op de site inloggen...
dan maar ff douchen
Mag ik daar nog een puushje van?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef stoereboii het volgende:
ik kan niet op de site inloggen...
dan maar ff douchen
Het poesje van sb onder de douche?quote:
Mannelijk is hij niet dusja... Is ook niet voor mij maar een andere user hier schijnt ervan te houdenquote:
Cahill?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Alle Tim's zijn keepers
Krul, Howard, Wiese
Behalve Bafetimbi Gomis
Oja Cahillquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oja Cahill
Simons wil ik me niet mee associëren. Krijg altijd jeuk als ik hem zie.
Kevin S(trootman) ookquote:
maar je hoorde hem toch nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Fuszy het volgende:
iemand vroeg net aan me of die mijn spelers wilde duplicaten, dus ik reageer met rot op , want het was een nederlander.
Loopt de hele tijd te praten door zijn headset, maar ik heb muziek op staan en mijn tv geluid uit staan. Dus ik reageer met dat het de moeite niet waard is om te praten, want ik hoor het toch niet. Sta ik met 3-0 voor en reageert die: je hebt geluk dat mijn eerste team moe is. Prima, dan verlies ik misschien. Maakt mij niet uit. Later sta ik met 5-0 voor en noemt hij me een tramp sletje
. Kan best, want ik scoorde 2 á 3 keer met een cross. Cavani en Hernandez in de spits staan en niet alleen omdat de een snel is.
PSN: DaGxTerminator
voor degenen die hem willen spammen
Even vragen of hij wilt duplicaten voor me.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Fuszy het volgende:
iemand vroeg net aan me of die mijn spelers wilde duplicaten, dus ik reageer met rot op , want het was een nederlander.
Loopt de hele tijd te praten door zijn headset, maar ik heb muziek op staan en mijn tv geluid uit staan. Dus ik reageer met dat het de moeite niet waard is om te praten, want ik hoor het toch niet. Sta ik met 3-0 voor en reageert die: je hebt geluk dat mijn eerste team moe is. Prima, dan verlies ik misschien. Maakt mij niet uit. Later sta ik met 5-0 voor en noemt hij me een tramp sletje
. Kan best, want ik scoorde 2 á 3 keer met een cross. Cavani en Hernandez in de spits staan en niet alleen omdat de een snel is.
PSN: DaGxTerminator
voor degenen die hem willen spammen
Nee ik hoorde hem niet, maar hij stuurde ook berichten. Hoe kan ik iemand reporten aan fifa of sony?quote:
Heb hem gewoon afgekekenquote:
Ik ook.quote:
Toen was je nog voor PSV he, successupporterquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen was je nog voor PSV he, successupporter
Gruwelijke wraak was datquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:37 schreef Fuszy het volgende:
Ik vond de wedstrijd in de kuip leuker. Doei kampioenschap
Even rustig uitademen en dan rustig vertellen wat er aan de hand is Cracknellquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:39 schreef Rijst het volgende:
JE HELE OUTFIT IS OM TE LACHEN
GRAPJAS
LOLBROEK
GRAPJAS
LOLBROEK
en niet meer inademen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Even rustig uitademen en dan rustig vertellen wat er aan de hand is Cracknell
Doodsverwensingquote:
quote:
Achjoh, de daadwerkelijke TR's worden nooit gemaaktquote:
TR gemacht want liegen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Achjoh, de daadwerkelijke TR's worden nooit gemaakt
701-xx-98quote:
liegen omdat je gewoon slecht bentquote:
ik zei de waarheid hoorquote:
Liegen omdat je gewoon slecht bentquote:
niksquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef Roypsv het volgende:
Wat moet ik doen als ik de melding krijg : "er is een fout opgetreden bij het laden van ultimate team"
7 rondjes om de ps3 lopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef Roypsv het volgende:
Wat moet ik doen als ik de melding krijg : "er is een fout opgetreden bij het laden van ultimate team"
wat denk je dat je kan doen manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef Roypsv het volgende:
kan ik ook een serieus antwoord krijgen of blijven jullie blij doen ?
haha hij niet neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ooh dan is dat vreselijk nice, maar vdm toch niet
KSI is ook voor Arsenal héquote:
Manager swappen.quote:
Manager swappen ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Manager swappen.
50k alsjeblieft
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef Roypsv het volgende:
kan ik ook een serieus antwoord krijgen of blijven jullie blij doen ?
Nee, we speelden tegen Portugese mongolenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Leaven ze op de ps3 niet? Als je op xbox 3-0 voorstaat zijn ze weg
Waarom nooit cups? Dan kan je er achter komen of je echt zo goed bentquote:
Doe even niet zo blij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom zou hij moeten kopen hij verdient 100k per dag?!
krijg watquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gebruik je CheatEngine op meer dan 4 accounts? Zo ja, dan ben je echt stom geweest.
Je hoeft niet op zo'n zeurderige toon antwoord te geven, sjef!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |