Oe lekker, lang niet gehadquote:Op zondag 1 juli 2012 17:01 schreef The_Hives het volgende:
ik ben niet van de olijven![]()
Hier een paar ragoutbakjes in de oven
Heb olijven een soort van leren eten.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:01 schreef The_Hives het volgende:
ik ben niet van de olijven![]()
Hier een paar ragoutbakjes in de oven
Dat hoor ik vaker, maar ben nog niet begonnen met lerenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb olijven een soort van leren eten.
Oh jummie, ik heb wel ragout maar geen pasteitjes
* Hives wacht ongeduldig, ze worden koudquote:Op zondag 1 juli 2012 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
Tot zo!!
* FutureFairytale rent zo hard ze kan naar The_Hives
http://www.mrjones.org/dutch/thee.htmlquote:Op zondag 1 juli 2012 10:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ohh lychee thee! Waar koop je dat?
Bedankt! Ga ik ook eens proberen.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:07 schreef Curiosity het volgende:
[..]
http://www.mrjones.org/dutch/thee.html
Ik kwam het tegen bij Loods 5.
ohhhh dat lijkt me echt heel erg lekker!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:06 schreef Selestha het volgende:
Griekse yoghurt met mangocoulis en verbrokkelde kokosbiscuit
Oeh net ook gehad.. Om 3 uur geplukt door iemand, om 4 uur door mij in de pan.. om 7 uur heerlijk koud en zoet/zuurquote:Op zondag 1 juli 2012 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Schaaltje zoet/frisse rabarber. Hou er zo van
Bij mij is het niet zuur meer vanwege de hoeveelheid basterdsuiker wat er doorheen gaat maar precies zoals ik het lekker vindquote:Op zondag 1 juli 2012 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh net ook gehad.. Om 3 uur geplukt door iemand, om 4 uur door mij in de pan.. om 7 uur heerlijk koud en zoet/zuur
Bij mij: beetje bastersuiker, zoetstof, beetje kaneel en een snufje djahe (een lekkere oppepper vind ik)quote:Op zondag 1 juli 2012 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bij mij is het niet zuur meer vanwege de hoeveelheid basterdsuiker wat er doorheen gaat maar precies zoals ik het lekker vind
Nu thee en een blokje chocola met marsepein.
Wordt het een soort kruidig van, door die kaneel en djahe. Snap alleen die zoetstof niet. Gewoon suiker erin doen joh, veel lekkerderquote:Op zondag 1 juli 2012 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bij mij: beetje bastersuiker, zoetstof, beetje kaneel en een snufje djahe (een lekkere oppepper vind ik)
Pas toevoegen als de rabarber al is afgekoeld, dan heb je veel minder nodig.
Marsepein... *ril*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |