Die kunnen je ook helpen met het uitzoeken van kleding dat goed bij je past.quote:
Dat is een goed idee!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die kunnen je ook helpen met het uitzoeken van kleding dat goed bij je past.
Zo ontwikkel je je eigen stijl en da's misschien veel toffer.
Hij heeft mijn soort kleding smaak,quote:
Je onzekerheid verdwijnt wanneer jij oprecht gelooft dat jij er mag zijn zoals je bent, met je eigen smaak, voorkeuren, gedrag etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:28 schreef Tim1998 het volgende:
Hij heeft mijn soort kleding smaak,
Hij heeft mijn soort gedrag,
Wat hij doet wil ik ook maar misschien door contact te zoeken begrijp ik het beter maarja
Dit zie ik als een stap verder danku!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:34 schreef Canillas het volgende:
[..]
Je onzekerheid verdwijnt wanneer jij oprecht gelooft dat jij er mag zijn zoals je bent, met je eigen smaak, voorkeuren, gedrag etc.
Het is nu alsof je iets in hem zoekt/vind wat je nog niet in jezelf gevonden hebt, en je vind jezelf niet zolang je je blik op iets of iemand anders gericht hebt
Als jij net zo bent als hij dan is dat toch gewoon klaar?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:28 schreef Tim1998 het volgende:
[..]
Wat hij doet wil ik ook maar misschien door contact te zoeken begrijp ik het beter maarja
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:28 schreef Tim1998 het volgende:
[..]
Eigenlijk is daar helemaal niks mis mee.TS is 14, dan kijk je nog rond en begint het modebewustzijn pas, en je moet toch ergens inspiratie halen, je kan best iemand z'n stijl overnemen en dan naar je eigen details tweaken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:12 schreef PixieDot het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Is het niet dat je het mooi ben gaan vinden omdat HIJ het draagt..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |