Die zijn al jarenlang uitverkocht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:32 schreef Rekkie het volgende:
Zijn er dan tegenwoordig geen goeie en/of originele klachten meer?
Jammer zeg...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:32 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Die zijn al jarenlang uitverkocht.
Ik had begin 2010 al mijn Hyves voorgoed verwijderd en kreeg toen idd ook vragen als WAAROM HEB JE HYVES VERWIJDERD??????quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is gewoon kuddegedrag ts, een hype. Mensen zijn toch bang om buiten de boot te vallen - en ook om dingen te missen die soms op Facebook worden besproken - en daarom maken ze er maar een aan.
Vroeger gebeurde dit met Hyves en daarvoor had je weer andere dingen zoals Superdudes en noem die onzin maar op.
Ik denk niet dat je het kunt veranderen en is wijzer om het gewoon te accepteren dat mensen nu eenmaal zo zijn en verder gewoon je eigen weg te volgen.
Ik heb juist m'n facebook stopgezet omdat het me geen reet meer boeide. De mensen die mij wel boeien heb ik op m'n telefoon, maar het kan me geen ene drol schelen of klasgenootjes van 4 jaar geleden een leuk weekend hebben gehad. Gewoon populaire zooi dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is gewoon kuddegedrag ts, een hype. Mensen zijn toch bang om buiten de boot te vallen - en ook om dingen te missen die soms op Facebook worden besproken - en daarom maken ze er maar een aan.
Vroeger gebeurde dit met Hyves en daarvoor had je weer andere dingen zoals Superdudes en noem die onzin maar op.
Ik denk niet dat je het kunt veranderen en is wijzer om het gewoon te accepteren dat mensen nu eenmaal zo zijn en verder gewoon je eigen weg te volgen.
Wat heb jij voor een kutschool danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:34 schreef gogosweden het volgende:
terechte klacht wel,.
t is dat veel school dingen via facebook geregeld worden, maar anders was ik er ook allang van weg.
Ik log ook zo min mogelijk in
kleine school met 120 leerlingen, maar heel veel huiswerk ofzo wordt gewoon besproken via facebook. Zitten wel zeker voordelen aan hoor, maar ik vind de nadelen groter eigenlijk. Maarja school --> mijn wilquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:35 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een kutschool dan
Ik zou gewoon een verzonnen achternaam invullen dan als FB verplicht is van school, en me alleen toe laten voegen door anderenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kleine school met 120 leerlingen, maar heel veel huiswerk ofzo wordt gewoon besproken via facebook. Zitten wel zeker voordelen aan hoor, maar ik vind de nadelen groter eigenlijk. Maarja school --> mijn wil
Als ik zo naar de huidige actieve users kijk acht ik die kans heel erg kleinquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jammer zeg...
Worden ze dan ook niet meer bijgevuld?
We hebben BBM whatsapp Liveprofile SMS bellen postduiven rooksignalen etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:36 schreef Plantagehouder het volgende:
Waarom doe je zo eigenwijs, maak gewoon een facebook accountje aan en lurk mee. Zo hoor je nooit ergens bij
ja klopt, heb ik ook. maar zodra ik de kans zie pleur ik die meuk weg. bahquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:37 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een verzonnen achternaam invullen dan als FB verplicht is van school, en me alleen toe laten voegen door anderenkutschool
eenschquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:37 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
We hebben BBM whatsapp Liveprofile SMS bellen postduiven rooksignalen etc.
Hoe lang moet je nog op die school?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja klopt, heb ik ook. maar zodra ik de kans zie pleur ik die meuk weg. bah
[..]
eensch
in augustus nog 2 jaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:38 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog op die school?
Godverdommequote:
Precies ja. En soms vinden mensen het wel handig; als je bijvoorbeeld verre familieleden hebt maar toch contact wil blijven houden niet alleen door middel van gesprekken maar ook met foto's. Ikzelf vind het onzin maar snap het verder wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb juist m'n facebook stopgezet omdat het me geen reet meer boeide. De mensen die mij wel boeien heb ik op m'n telefoon, maar het kan me geen ene drol schelen of klasgenootjes van 4 jaar geleden een leuk weekend hebben gehad. Gewoon populaire zooi dus.
Tegenwoordig heb je ook 'Touch' op je mobiel. Een soort FAcebook maar dan alleen beschikbaar op Android Iphone en BB en alleen "vrienden" kunnen je foto's zien. Vind ik toch een hele verbetering met FB, waar je baas op zn computer gewoon zomaar op kan kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies ja. En soms vinden mensen het wel handig; als je bijvoorbeeld verre familieleden hebt maar toch contact wil blijven houden niet alleen door middel van gesprekken maar ook met foto's. Ikzelf vind het onzin maar snap het verder wel.
Je kunt ook bepaalde studiegroepen en dergelijke aanmaken dus er zitten wel wat voordelen aan.
Maar het merendeel is uiteraard interessantdoenerij waar je een beetje doorheen moet prikken en ik snap ook wel dat pubers het wel leuk vinden.
Oh mijn familie zou zoiets nooit doen, allemaal kakkers, dat gaat sowieso zwaar informeel en ik zou dat nooit combineren op 1 profielpagina.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies ja. En soms vinden mensen het wel handig; als je bijvoorbeeld verre familieleden hebt maar toch contact wil blijven houden niet alleen door middel van gesprekken maar ook met foto's. Ikzelf vind het onzin maar snap het verder wel.
Je kunt ook bepaalde studiegroepen en dergelijke aanmaken dus er zitten wel wat voordelen aan.
Maar het merendeel is uiteraard interessantdoenerij waar je een beetje doorheen moet prikken en ik snap ook wel dat pubers het wel leuk vinden.
ehm, 4x per schooljaar moet je een week thuis school doen ( omdat de Leerlingen uit het hele land komen) dan worden de opdrachten daar besproken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:40 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Maar wat wordt er dan allemaal besproken? Wat je moet doen als HW krijg je toch in de les opgegeven of ben ik ouderwets?
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En Hyvestijdperk vond ik echt gweldig
Hmm rare school dan. Gaanz e je binnenkort ook een lidmaatschap bij de sexshop verplichten voor bio?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ehm, 4x per schooljaar moet je een week thuis school doen ( omdat de Leerlingen uit het hele land komen) dan worden de opdrachten daar besproken.
En laatste moment veranderingen in het rooster etc gaan ook via facebook.
+ het punt dat je in de vakanties nog contact kan houden met je klasgenoten die door het hele land verspreid zijn. maarja. Ik ben facebook liever kwijt dan rijk hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |