Jullie overdrijven dit, zoals elke scheet die de politie laat overdreven wordt. De beste man luisterde niet, krijgt een extra knietje, dat misschien niet geheel noodzakelijk is. Jammer dan, had ie maar moeten luisteren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:06 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ga je weleens inhoudelijk in op wat er gezegd wordt?
Waar woon je, kom ik ook even non-excessief geweld uitoefenen op jou, ik roepn achteraf wel dat het noodzakelijk was. Ik ben zeer betrouwbaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:11 schreef Sayex het volgende:
[..]
Jullie overdrijven dit, zoals elke scheet die de politie laat overdreven wordt. De beste man luisterde niet, krijgt een extra knietje, dat misschien niet geheel noodzakelijk is. Jammer dan, had ie maar moeten luisteren.
Natuurlijk is politie geweld niet goed, maar dit is geen excessief geweld.
Dit bedoel ik dus, Ik heb niks fout gedaan. Dus verdien het niet, als ik nou agressief doe tegen een politie meneer. dan vind ik het geen schending van mijn rechten als e beste meneer een tik uitdeeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waar woon je, kom ik ook even non-excessief geweld uitoefenen op jou, ik roepn achteraf wel dat het noodzakelijk was. Ik ben zeer betrouwbaar.
3 volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:11 schreef Sayex het volgende:
[..]
Jullie overdrijven dit, zoals elke scheet die de politie laat overdreven wordt. De beste man luisterde niet, krijgt een extra knietje, dat misschien niet geheel noodzakelijk is. Jammer dan, had ie maar moeten luisteren.
Natuurlijk is politie geweld niet goed, maar dit is geen excessief geweld.
Wat dacht je van nul respect voor de politie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
3 volgens mij
En het is geweld buiten het protocol. Dus zou het voor ieder ander gewoon strafbaar zijn geweest.
Maar goed, ik ben wel klaar met het onderwerp voorlopig. Wat mij betreft past het in de tendens van de verhuftering van overheden.
JIJ bepaalt niet of jij wel of niet iets fout hebt gedaan gekkie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:22 schreef Sayex het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, Ik heb niks fout gedaan. Dus verdien het niet, als ik nou agressief doe tegen een politie meneer. dan vind ik het geen schending van mijn rechten als e beste meneer een tik uitdeeld.
Als je agressief doet tegen een agent ben je fout of niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
JIJ bepaalt niet of jij wel of niet iets fout hebt gedaan gekkie.
Prima. Ik zie ieder ander onbekend persoon ook niet iets waar ik respect voor moet hebben, gewoon 0, neutraal behandelen, ik heb toch ook geen respect voor de krantenjongen, why the fuck?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef Sayex het volgende:
[..]
Wat dacht je van nul respect voor de politie?
Ligt eraan wat de agent fout doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef Sayex het volgende:
[..]
Als je agressief doet tegen een agent ben je fout of niet?
Dat is aan de agent om te bepalen he, niet jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef Sayex het volgende:
[..]
Als je agressief doet tegen een agent ben je fout of niet?
Die spreekt je aan op je (dronken) gedrag.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de agent fout doet.
Dus? je punt is..?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat is aan de agent om te bepalen he, niet jou.
En daarna geef je hem even een paar knietjes en vervolg je je weg?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:31 schreef Sayex het volgende:
[..]
Die spreekt je aan op je (dronken) gedrag.
Jouw mening enkel en alleen een mening blijft, JIJ bepaalt niet of jij wel fo niet iets fout hebt gedaan of dat het gerechtvaardigt is.quote:
Geen enkele nuance, dit gaat nergens over.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En daarna geef je hem even een paar knietjes en vervolg je je weg?
Hoezo niet, als je niets verkeerd doet krijg je toch geen last van de politie, als je een knietje krijg heb je dus iets verkeerd gedaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:33 schreef Sayex het volgende:
[..]
Geen enkele nuance, dit gaat nergens over.
Maar dit is de politie, die zal het toch niet verkeerd hebben?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:38 schreef Lastpost het volgende:
Ik kreeg van de week toch een iets andere lezing mee van een getuige dan hetgeen in de OP staat.
Nee, als je iets verkeerd hebt gedaan. en je negeerd vervolgens de politie en reageerd agressief. Dan moet je ook maar een echte vent zijn als je dan n klap ontvangt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Hoezo niet, als je niets verkeerd doet krijg je toch geen last van de politie, als je een knietje krijg heb je dus iets verkeerd gedaan.
Dat zijn jouw woorden kwiebus
Tsjah, als je tof loopt te doen ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef Sayex het volgende:
[..]
Nee, als je iets verkeerd hebt gedaan. en je negeerd vervolgens de politie en reageerd agressief. Dan moet je ook maar een echte vent zijn als je dan n klap ontvangt.
Inderdaad, dat zijn zulke lievertjes en die liegen echt niet onder ede, laat staan dat ze bepaalde relevante zaken zouden vergeten te melden of elkaar collegiaal zouden dekken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Maar dit is de politie, die zal het toch niet verkeerd hebben?
Dat is niet wat je eerder zei..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef Sayex het volgende:
[..]
Nee, als je iets verkeerd hebt gedaan. en je negeerd vervolgens de politie en reageerd agressief. Dan moet je ook maar een echte vent zijn als je dan n klap ontvangt.
Precies, dat doet de politie. En die deelt de klappen uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
JIJ bepaalt niet of jij wel of niet iets fout hebt gedaan gekkie.
Precies, die buitenlander heeft gewoon de eerdere getuigen omgekocht, dat is de enige mogelijke verklaring.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zijn zulke lievertjes en die liegen echt niet onder ede, laat staan dat ze bepaalde relevante zaken zouden vergeten te melden of elkaar collegiaal zouden dekken.
Precies. of je luistert in het vervolg gewoon.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat is niet wat je eerder zei..
En als je dan een echte vent bent sla je gewoon ook de politie, een echte man laat zich niet mishandelen, niet schakelt gevaarlijke personen met machtsmisbruik en wapenmonopolie uit.
Respect moet je verdienen wat mij betreft.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef Sayex het volgende:
[..]
Wat dacht je van nul respect voor de politie?
Waarom zou ik moeten luisteren, na wie dan ook? Omdat jouw verdraaide moraal dat wilt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef Sayex het volgende:
[..]
Precies. of je luistert in het vervolg gewoon.
Je moet niks, ga je gang.. Maar dan krijg je een (naar mijn mening) welverdient knietje. Maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat jij het daar niet mee eens bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten luisteren, na wie dan ook? Omdat jouw verdraaide moraal dat wilt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |