abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2012 @ 14:16:17 #1
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_113411255
Wegens het verlengen van mijn abonnement en de daarbij behorende nieuwe telefoon bied ik hierbij mijn HTC Desire aan met leuke extra's!

De set:

Bovenin van links naar rechts:

- USB-lader met opzetstuk voor netstroom
- De telefoon uiteraard met een dock voor op je bureau
- Nog een USB-lader, bestemd voor de dock (te verbinden met je pc)

Onderin van links naar rechts:

- De oordopjes van mijn nieuwe telefoon (HTC One V) krijg je er bij, nooit gebruikt (ik ben doof, dus dat gaat sowieso lastig)
- De originele doos met de daarbij behorende gebruiksaanwijzingen
- Originele HTC-sleeve, nooit gebruikt

De Telefoon:

Qua hardware zijn er de gebruikelijke slijtageplekjes die nauwelijks te zien zijn, laat staan storend. Bij de volumeknop links lijkt er een kleine bobbel te zitten, maar die viel me bij 't maken van de foto's pas op. Met het scherm is niks aan de hand, geen krassen, geen breuken, niks! Ik ben er altijd zuinig op geweest, en heb nooit andere dingen bij mijn telefoon in mijn broekzak gehad om krassen en dergelijke te voorkomen.

Qua software is hij soepeltjes. Ik heb er zelf Android 2.3.3 (Gingerbread) opgezet. Alles werkt prima!

De Accessoires

De originele HTC Case krijg je er bij. Ik heb hem hooguit 3 dagen gebruikt, maar ik vind 't maar irritante dingen. Het trekkoord bevat een magneetje, zodat deze niet flappert.

De Dock heb ik ook gekocht bij PDAShop.nl, maar kan hem niet meer vinden. Hij is perfect voor de HTC Desire, en het ziet er netjes uit als je je telefoon kwijt wilt. Uiteraard laadt hij je telefoon op als hij is verbonden met je computer/stroomnet. Synchroniseren of bestanden verplaatsen werkt ook prima.

De prijs

Ik kom verschillende prijzen tegen, waarvan de nieuwprijs begint op ongeveer ¤ 240,-. Op Marktplaats kom ik hem tegen vanaf ¤ 140,- zonder de Case en de Dock.

Om deze reden is de vraagprijs voor de complete set: ¤ 150,-. Te hoog? Doe een tegenbod!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:46:43 #2
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_113508948
Schupke. :s)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Moderator maandag 2 juli 2012 @ 17:45:31 #3
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_113680072
sold :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')