Wel slim, hoe kent half het land je binnen een dagquote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dan zal ik maar wat leven blazen in dit topic:
[..]
http://www.followfamous.n(...)zijn-van-ruud-gullit
quote:Badr fietste met Ruud en Estelle's 11-jarige zoon Maxim door de Amsterdamse Cornelis Schuytstraat toen Ruud daar op dat moment toevallig ook was.
Badr en Ruud gingen zeer volwassen met de wat ongemakkelijke situatie om toen Maxim van zijn fiets sprong om zijn vader een kus te geven. De twee mannen groetten elkaar vriendellijk en maakten zelfs nog een kort praatje.
Volgens mij is het gewoon al veel langer aan de gang dan dat wij weten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begin zo langzamerhand te denken dat ze allebei blíj zijn van elkaar af te zijn.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 06:06 schreef Marrije het volgende:
Of, 'nog een golftas nodig? Die van mij staat te verstoffen'
Ik snap Ruud wel. Je wil toch niks verkeerds zeggen tegen Badr, voor je het weet lig je in het ziekenhuisquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:46 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij,ik ben nu 5 jaar gescheiden en heb 4 jaar een nieuwe (lat)relatie.
Het heeft ongeveer een half jaar geduurd voordat mijn kinderen mijn vriend hebben ontmoet(heb het initiatief bij hen gelaten) en mijn exman heeft mijn vriend wel eens gezien maar gaat niet gezellig met hem praten,gewoon hoi en doei.
Bij gullit/cruyff/badhr gaat het wel heel erg rap!
Hij valt vast alleen op blond.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:36 schreef Leandra het volgende:
Over 3 jaar wordt Estelle ingeruild voor haar dochter?
Leuk hoor, als je verse verkering goed met je kinderen overweg kan, maar ik vind dit wel ter gaan.
Ik vermoed dat ze a. al veel langer samen zijn. En b. dat de kinderen het zélf misschien heel graag willen, ik kan me anders niet voorstellen dat je kinderen op die leeftijd er zo in 'drukt' om met de nieuwe vlam van je moeder om te gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:36 schreef Leandra het volgende:
Over 3 jaar wordt Estelle ingeruild voor haar dochter?
Leuk hoor, als je verse verkering goed met je kinderen overweg kan, maar ik vind dit wel ter gaan.
Nou scheelt het voor Estelle dat ze altijd een horde fotografen als extra oppas heeft, maar ik vind het wel heel snel gaan voor een relatie die zogenaamd nog maar zo kort duurt. Ze wisselt niet alleen van partner, maar ook van man in het gezin.
Ik ken meer mensen die dat doen. Iemand die iedere vriend die ze heeft gelijk thuis neerzet bij de kinderen, en ze heeft nogal wat vriendjes... ben ik het ook totaal niet mee eens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:46 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij,ik ben nu 5 jaar gescheiden en heb 4 jaar een nieuwe (lat)relatie.
Het heeft ongeveer een half jaar geduurd voordat mijn kinderen mijn vriend hebben ontmoet(heb het initiatief bij hen gelaten) en mijn exman heeft mijn vriend wel eens gezien maar gaat niet gezellig met hem praten,gewoon hoi en doei.
Bij gullit/cruyff/badhr gaat het wel heel erg rap!
Ik denk ook dat de relatie tussen Estelle en Badr al veel langer aan de gang is. Want al zou Estelle nog wel zo dom kunnen zijn om haar nieuwe vriend nu al zo'n groot deel van het leven van haar kinderen uit te laten maken, kinderen (en vooral op deze leeftijd) accepteren niet zo snel een nieuwe man in het leven van hun moeder.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze a. al veel langer samen zijn. En b. dat de kinderen het zélf misschien heel graag willen, ik kan me anders niet voorstellen dat je kinderen op die leeftijd er zo in 'drukt' om met de nieuwe vlam van je moeder om te gaan.
Zou me niks verbazen als ze al 1 jaar een relatie hebben... Of het is gewoon vanwege alle ellende die ze richting de media gegooid hebben, en proberen het nu maar snel te sussen, voordat nog meer mensen van schande spreken
Hij zal wel gedumpt zijn door zijn laatste golftasgebruikstertje en zin hebben gehad in wraakquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgens mij had ik een paar topics geleden al gezegd dat dit al veel langer duurt
En nu ben ik er helemaal zeker van.
Des te meer stupide vind ik het dat Ruud het zo in de media heeft gegooid.
Had gewoon alles bij die keukentafel gehouden ofzo.
Dat jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Des te meer stupide vind ik het dat Ruud het zo in de media heeft gegooid.
Had gewoon alles bij die keukentafel gehouden ofzo.
ik denk gewoon dat hij te druk was met zijn golftasje en dat Estelle al die jaren die golftasjes heeft gepikt en hij nu verbaasd is dat Estelle in de tussentijd gewoon een ander leven heeft opgebouwd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij zal wel gedumpt zijn door zijn laatste golftasgebruikstertje en zin hebben gehad in wraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |