Dat had ik ook gekeken naar dat afzeik programmaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoeft ook niet, alleen de 1e 20 a 25 minuten zijn echt relevant voor Golftasgate
Ja, natuurlijk is het een oud filmpje. Je denkt toch niet dat ze nu nog tijd heeft op te shoppen?! Dat komt wel weer, maar dan met de CC van Badr.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:17 schreef Poeke het volgende:
Jort Kelder, denk dat het al een oud filmpje is.
En, en, en? Je hebt het nog niet gescand en geplaatst toch? Of heb ik het gemist?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:08 schreef Ole het volgende:
En ik was bij de Appie vandaag, en nu vind ik zomaar Privé in mijn tas![]()
Dat wordt weer scannen morgen!
http://www.followfamous.n(...)zijn-van-ruud-gullitquote:XXX beweert zwanger te zijn van Ruud Gullit
By Follow Famous — juli 02, 2012
Ene XXX beweert dat zij de minnares is van Ruud Gullit en dat hij haar heeft zwanger gemaakt. Ruud en Estelle Gullit liggen in scheiding en hier wordt volop aandacht aan gegeven in de media. XXX hoopte hier ook van te kunnen profiteren en benaderde diverse pers met het nieuws dat zij zwanger zou zijn van de ex voetballer. Maar al snel blijkt dat we hier te maken hebben met een oplichtster. XXX werd namelijk geboren als man, zo vertelt de eigenaar van kapsalon Faces in Eindhoven. XXX beweerde hier te werken maar de eigenares vertelt dat dit niet waar is en dat ze bekend staat om haar leugens.
Serieus, wat treurigquote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
En van de site Badder Harry zelf:
[ afbeelding ]
het bleek hetzelfde verhaal als op de site. Die staat hier alquote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef proud_mami het volgende:
[..]
En, en, en? Je hebt het nog niet gescand en geplaatst toch? Of heb ik het gemist?
Of was het niet interessant?
Hoe smakeloos....quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij geen eigen site. Die is ooit opgeheven.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
Het is zo'n fanpage, niet van hem.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe smakeloos....
Als je als vers vriendje al zo gaat gedragen dan kun je er op wachten dat het een vechtscheiding wordt.
Dat is niet zijn eigen site, kan het me werken niet voorstellenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe smakeloos....
Als je als vers vriendje al zo gaat gedragen dan kun je er op wachten dat het een vechtscheiding wordt.
Klopt. En nu doet Badr het via deze fansitequote:Op maandag 2 juli 2012 22:53 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen eigen site. Die is ooit opgeheven.
Maar wie zegt dat ie die shop zelf gemaakt heeft danquote:Op maandag 2 juli 2012 23:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Klopt. En nu doet Badr het via deze fansite
Ik ben een fan. Volg hem al jaren op kickbox gebied.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah okay, hij heeft dus smakeloze fans... dat verbaast me dan weer niet
Onzin.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Klopt. En nu doet Badr het via deze fansite
Dan ben jij ook gevaarlijk!!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:23 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben een fan. Volg hem al jaren op kickbox gebied.
Tuurlijk doe ik dat. Verder nog iets bij te dragen aan dit topic? Nieuwtjes?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:28 schreef Cynix ® het volgende:
Roberto, maak er nou geen onzintopic van, svp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |