Dan zou Badr én zijn vreemdgegaan én die andere chick hebben bezwangerd... lijkt me nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze al 1 jaar een relatie hebben... Of het is gewoon vanwege alle ellende die ze richting de media gegooid hebben, en proberen het nu maar snel te sussen, voordat nog meer mensen van schande spreken
Hoe oud is die baby? Als die 4 maanden is kan het best. En vreemdgaan, ze hadden geen relatie, aldus Badr.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan zou Badr én zijn vreemdgegaan én die andere chick hebben bezwangerd... lijkt me niet
Op 13 juni schreef men (dus hoeft niet waar te zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is die baby? Als die 4 maanden is kan het best. En vreemdgaan, ze hadden geen relatie, aldus Badr.
Waarom zou het niet zo geweest kunnen zijn dat Daphne zegt dat ze zwanger is maar dat ze gewoon geld wil van Badr en dat het allang uit was. Dan klopt het weer..quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is die baby? Als die 4 maanden is kan het best. En vreemdgaan, ze hadden geen relatie, aldus Badr.
Ah!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Op 13 juni schreef men (dus hoeft niet waar te zijn) dat de baby toen 4 weken oud was.
Dat was volgens mij een neukertje,tot mevrouw zwanger bleek en meer wou wordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit even te denken aan Rob Kamphuys, hoe zat het daar ook alweer mee? Dat was ook een scharrel, of nee een enkele one-night-stand toch?
Nou ja dat dacht ik idd ook wel even toen ik dat las ja met die uitgebreide hele close-up foto's er bijquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:30 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, rust opzoeken, maar nog wel even een paparazzo bellen die foto's komt maken. Klinkt logisch.
Of betaald krijgen voor de vakantie. Een keuken of babykamer doet het ook altijd goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:30 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, rust opzoeken, maar nog wel even een paparazzo bellen die foto's komt maken. Klinkt logisch.
idd, dat merk je wel aan die regel over die hotelkamers en de prijzen per nacht. Ik denk dat het resort graag 'gratis' reclame wil.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of betaald krijgen voor de vakantie. Een keuken of babykamer doet het ook altijd goed.
Ze zitten idd erg te poseren op die foto's...quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:30 schreef SEMTEX het volgende:
Al die Weekendlezeressen direct kamers boeken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:37 schreef SEMTEX het volgende:
idd, dat merk je wel aan die regel over die hotelkamers en de prijzen per nacht. Ik denk dat het resort graag 'gratis' reclame wil.
Smulders is zelfs de buurman van Estelle geweest volgens mijquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die Smulders, die ook foto's maakt? Die zegt wel eens dat hij dan ergens is, en zegt mensen met rust te laten als hij een paar foto's mag maken.
Ik vind het eigenlijk geen poserende foto'sZe genieten gewoon van hun vakantie.
Oh!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Smulders is zelfs de buurman van Estelle geweest volgens mij
Smuldersquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die Smulders, die ook foto's maakt?
Foto's: Rene van Marenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh!
Nou wie weet dat ze daarom zo lekker ontspannen op de kiek staat.
Ook al?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Edwin Smulders. Zijn vrouw Anouk is nu bij Boulevard .quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die Smulders, die ook foto's maakt? Die zegt wel eens dat hij dan ergens is, en zegt mensen met rust te laten als hij een paar foto's mag maken.
Ik vind het eigenlijk geen poserende foto'sZe genieten gewoon van hun vakantie.
Smulders woonde ooit aan het water, of zijn ze allemaal alweer vaak verhuisd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |