SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik doe twee dingen tegelijkquote:
Tja, waar bij de ene de reputatie snel afneemt, stijgt die bij de ander.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
nou nou die weissman heeft nogal een fanclub
Wil jij ook een plakje cake ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja lekker!quote:
Weissman is echt een aardige kerelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
Huh? Dit las ik net ook ergensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef NaRRaToR het volgende:
@Weissman je bent ook niet meer zo actief in de BB reeks of wel?
Ik lees mee maar post de laatste tijd al een stuk minder ja; komt ook deels door tijdgebrek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef NaRRaToR het volgende:
Oke, dan ligt het niet aan mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
klopt ik had het per ongeluk in dat andere topic gepost....
Geen dank hoor groepshoofdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef Weissman het volgende:
Iedereen bedankt voor de aardige woorden mensen
Niks stijgen, met stip boven aanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tja, waar bij de ene de reputatie snel afneemt, stijgt die bij de ander.
Zijn cake is lang genoegquote:
En jij weet alles van vrouwen??quote:
ik lurk nog wel eens zo af en toe, maar er komt zoveel troep voorbij dat ik weinig zin heb om erop te reageren....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik lees mee maar post de laatste tijd al een stuk minder ja; komt ook deels door tijdgebrek.
Big Brother? Wordt dat nog steeds uitgezonden ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef NaRRaToR het volgende:
De bekende groep zomer-fitnessers is. Begint elk jaar rond eind maart tot half augustus, daarna neemt de drukte weer af en stijgt de kwaliteit redelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik lurk nog wel eens zo af en toe, maar er komt zoveel troep voorbij dat ik weinig zin heb om erop te reageren....
ja... maar wij zijn vooral fan van de internationale series... daar wordt namelijk wel gewoon gebatst op de camera.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Big Brother? Wordt dat nog steeds uitgezonden ja?
Jaa waren zijn eigen woorden hoor een x aantal topics terugquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:05 schreef Weissman het volgende:
GEEF IEDEREEN EEN PLAK, MIJN CAKE IS LANG
Een aantal topics? Hahaha.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jaa waren zijn eigen woorden hoor een x aantal topics terug![]()
Weet ik, maar het blijft ontzettend fout en grappigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jaa waren zijn eigen woorden hoor een x aantal topics terug![]()
hahaha dat zeker, maar ik denk gooi er even wat verduidelijking in voordat er straks weer rare verhalen komenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Weet ik, maar het blijft ontzettend fout en grappig
Kijk uit waar je het over hebt hèquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die gelijk ergens anders aan denken
Heb ik al, maar nummer wat nu op de radio is ken ik niet, maar had ik vroeger wel een hele toffe hardcore mix vanquote:
ik heb het niet op staan maar volgens de website dr alban met no cokequote:
Heb je geen Shazam?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heb ik al, maar nummer wat nu op de radio is ken ik niet, maar had ik vroeger wel een hele toffe hardcore mix van
Idd, hoor het nu ook, zwaar rlxd, vanavond ff downloaden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het niet op staan maar volgens de website dr alban met no coke
Nee, ik heb een Acer S120, waar je maar beperkt apps op kan installeren omdat er te weinig intern geheugen in zit.quote:
Chocoladecake?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:05 schreef Weissman het volgende:
GEEF IEDEREEN EEN PLAK, MIJN CAKE IS LANG
Ik heb nog een werkende batterij nodig, maar wil er wel 2 hebben ja, evt tegen betaling.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:15 schreef MsMessy het volgende:
Iemand nog een Nokia 3310, heb er hier vier op het bureau liggen
Kom je nou mee, net nu ik gvd mijn oude nokia aan de kant heb gegooid voor zo'n überhip gee-es-emmetje..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:14 schreef Weissman het volgende:
Mensen met een smartphone![]()
Oude school Nokia FTW
Oja, dat van die batterij zei je idd!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb nog een werkende batterij nodig, maar wil er wel 2 hebben ja, evt tegen betaling.
Zal ze wel voor je apart houden, De batterijen zijn redelijk kwam ik achter na laden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb nog een werkende batterij nodig, maar wil er wel 2 hebben ja, evt tegen betaling.
Laders er ook nog bij nodig?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:19 schreef Weissman het volgende:
3410 is ook goed, zo kan ik varieren van tijd tot tijd
quote:
Zo zie je maar, ieder nadeel...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Gelukkig is door het gezeik van vanmorgen wel mijn misselijkheid weg gegaan doordat ik er totaal niet meer aan gedacht heb, da's dan weer wel positief.
Nadeel + nadeel = voordeelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Gelukkig is door het gezeik van vanmorgen wel mijn misselijkheid weg gegaan doordat ik er totaal niet meer aan gedacht heb, da's dan weer wel positief.
Dat zei ik vroeger een keer toen ik een 10 voor wiskunde had en mijn ouders vroeger hoe dat kwam, ik wees naar pa en ma en zei min en min is plus.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat zei ik vroeger een keer toen ik een 10 voor wiskunde had en mijn ouders vroeger hoe dat kwam, ik wees naar pa en ma en zei min en min is plus.
En toen? Kreeg je alsnog een klap voor je kop?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat zei ik vroeger een keer toen ik een 10 voor wiskunde had en mijn ouders vroeger hoe dat kwam, ik wees naar pa en ma en zei min en min is plus.
Heb ik ook gedaan, ben nu met mijn 3e telefoon bezig, eerst was een Ericcson R310S, zo'n rugged ding, heeft het gewoon 8 jaar uitgehouden. Alhoewel ik op het laatst wel voor lul liep hoor, zat echt zo'n antenne dildoachtig ding aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik gebruik mijn telefoons gewoon echt helemaal opdus heb eigenlijk geen oude want die waren kapot
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hmmz, heb helaas geen geluid hier. Als ik me niet vergis is dit best een vet nummer idd..quote:
Voor mij is dit het beste nummer uit de jaren 90. Masterlijke film ook waar deze in zat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, heb helaas geen geluid hier. Als ik me niet vergis is dit best een vet nummer idd..
Welke film was dat dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Voor mij is dit het beste nummer uit de jaren 90. Masterlijke film ook waar deze in zat.
Trainspotting. Sowieso was heel die soundtrack vet, stond ook nog zo'n ander acid nummer op met die hele speech van choose life, choose a career, choose a fucking television, washing machine, leisure suits etc.quote:
Ain't talking bout duhuhub? Of komt dat uit een ander nummer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Voor mij is dit het beste nummer uit de jaren 90. Masterlijke film ook waar deze in zat.
Nee, da's een andere idd, die is van een paar jaar later. Apollo 440.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ain't talking bout duhuhub? Of komt dat uit een ander nummer?
Ik ga wel effe luisteren vanavond.. Kan het niet uitstaan dat ik nu MOET weten hoe dit nr gaat, hahaha!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, da's een andere idd, die is van een paar jaar later. Apollo 440.
Mega mega white thingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ga wel effe luisteren vanavond.. Kan het niet uitstaan dat ik nu MOET weten hoe dit nr gaat, hahaha!
Het zijn ook geen Coca Cola light break types zeker?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef Pien85 het volgende:
GofferVanavond wordt laat... ben nu al moe
Mannen die vanmorgen om half 8 een steiger gingen opbouwen naast mijn slaapkamerraam is niet goed voor mn nachtrust. En nu nog even gaan liggen kan ook niet want er staan hier schreeuwende mannen naast m'n huis op een steiger
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het zijn ook geen Coca Cola light break types zeker?
Hoe groot is die kans?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
't Is niet voor niks reclame.. 't zal wel eerder dikke bezwete bierbuiken en harige bilspleten zijn..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat het nummer Born Sleepy heettequote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:51 schreef NaRRaToR het volgende:
Hoor ik daar nu born slippy? hmmmm even de oordopjes pakken en helemaal los
Met een bouwvakkers-decolletéquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't Is niet voor niks reclame.. 't zal wel eerder dikke bezwete bierbuiken en harige bilspleten zijn..
Danst meequote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:51 schreef NaRRaToR het volgende:
Hoor ik daar nu born slippy? hmmmm even de oordopjes pakken en helemaal los
Je betrok het misschien iets teveel op jezelfquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat het nummer Born Sleepy heette
Geen idee, ik weet niet precies meer wanneer ik voor het eerste gaapte na m'n geboortequote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Danst mee
[..]
Je betrok het misschien iets teveel op jezelf
ik vind persoonlijk de nuxx remix beter... veel gevoeliger wat past bij de lyrics.....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Danst mee
[..]
Je betrok het misschien iets teveel op jezelf
Ik nietquote:
Ja, dat had ik ook haha. Titel zei mij nietsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:04 schreef NaRRaToR het volgende:
@ JK en Thijs als jullie het horen zeggen jullie OOOOOOOOOH DIE....
Een beetje wel hequote:
Zou goed kunnen, luister hem straks thuisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:04 schreef NaRRaToR het volgende:
En dan mij Muziek Barbaar noemen he!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook haha. Titel zei mij niets
We worden niet boos hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:05 schreef Hepyro het volgende:
Over muziek gesproken:
[ link | afbeelding ] (aanklikbaar, helaas alleen beschikbaar als mp03 en niet via y-tube)
Zoals het plaatje al aangeeft heeft het thema met 8bit te maken
(ik denk plaats het even hier nu het toch over muziek ging, sorry als het misschien verkeerd wordt opgevat)
Dat weet ik, daarom juist..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:04 schreef NaRRaToR het volgende:
Dat deed ik zondagavond ook in de autoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:07 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben nu heel de jaren 90 aan het herluisteren op yt
Ik ben een kind van de jaren 80, hou dus ook ontzettend veel van die muziek, maar ik denk dat in de jaren 90 de muziek wat meer dansbaar was en het je beter is bijgebleven dankzij uitgaan e.d.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:07 schreef NaRRaToR het volgende:
ik blijf erbij dat de jaren 90 de beste muziek ooit had (maar dat zeggen onze ouders waarsch over de jaren 50/60)
Toen waren de games ook veel beter!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:07 schreef NaRRaToR het volgende:
ik blijf erbij dat de jaren 90 de beste muziek ooit had (maar dat zeggen onze ouders waarsch over de jaren 50/60)
Back to the 90quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat deed ik zondagavond ook in de auto
helemaal mee eens. Tijd dat ik mijn arcadekast weer eens aansluitquote:
in de effenaar right? meende al zoiets te lezenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
zaterdag! we80's & 90's party!
whoehoe
QFT!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef Weissman het volgende:
Iedereen bedankt voor de aardige woorden mensen
Vandaar mijn 8bit bijdrage, ik had een NES vroeger en blijf het tot op heden het beste spelsysteem vindenquote:
Heus welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze kunnen multitasken...
QFT.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:07 schreef NaRRaToR het volgende:
ik heb alle consoles van nintyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:12 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Vandaar mijn 8bit bijdrage, ik had een NES vroeger en blijf het tot op heden het beste spelsysteem vinden
Mario Kartquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb alle consoles van ninty(ja ook een virtual boy
)
Ik wil de SNES met Super Mario World!!!! Als je iemand kent die 'm toevallig niet meer wil hebben...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
)
daar is het ook wel eens jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in de effenaar right? meende al zoiets te lezen
Heb nu al jaren een Wii, daarvoor ook alle consoles gehad van Nintendo behalve de pockets (gameboy, DS etc)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
)
Volgens mij heb ik nog wel ergens een extra snes staan. maar ze komen heel vaak langs in V&A en op rommelmarkten. 20 euro en je hebt er een.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil de SNES met Super Mario World!!!! Als je iemand kent die 'm toevallig niet meer wil hebben...
Mario All Stars + Mario Worldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil de SNES met Super Mario World!!!! Als je iemand kent die 'm toevallig niet meer wil hebben...
Heiligschennis!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mijn SNES ooit in de container gedaan en de vuilnismannen haalde hem eruit
Je kunt ook ergens anders naar een party...!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
QFT.
IK baal ervan dat de maandelijkse 90's party bij ons in de stad niet meer wordt georganiseerd.
er zijn er kei veel all over the place!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
QFT.
IK baal ervan dat de maandelijkse 90's party bij ons in de stad niet meer wordt georganiseerd.
SNES in de container gedaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mijn SNES ooit in de container gedaan en de vuilnismannen haalde hem eruit
Bedoel je dat ik er een van jou voor 20 euro kan kopen, of dat ik V&A in de gaten moet houden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog wel ergens een extra snes staan. maar ze komen heel vaak langs in V&A en op rommelmarkten. 20 euro en je hebt er een.
OMG Dit is wel echt het toppunt.....:'(quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:16 schreef automatic_ het volgende:
misschien heb ik er wel een maar niet zeker. je kunt beter V&A in de gaten houden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik er een van jou voor 20 euro kan kopen, of dat ik V&A in de gaten moet houden?
Dit wordt toch wel een agendapunt voor de volgende date hè?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
OMG Dit is wel echt het toppunt.....:'(
Ik weet het... Ben ik weer een stap dichter bij het balkon....?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
OMG Dit is wel echt het toppunt.....:'(
Leuk was dat, glitches zoeken in games. De NES games hadden er echt veel somsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:18 schreef Kper_Norci het volgende:
SNES![]()
F1 Pole Position 2![]()
Speciale SNES Controller met extra knoppen zodat ik nog harder kon rijden dan met de normale controller![]()
Glitches in dat spel, waardoor je op het circuit van Canada van de baan kon en rondetijden van 15 seconde kon neerzetten (gem. snelh. van 1500 km/u)
Ok, ik houd V&A wel in de gaten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
misschien heb ik er wel een maar niet zeker. je kunt beter V&A in de gaten houden.
4!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet het... Ben ik weer een stap dichter bij het balkon....?
Ahoyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kunt ook ergens anders naar een party...!
Ik heb zulke goeie herinneringen aan dat spel. Ook een keer een rondetijd gereden van 56,70 sec. op Kyalami circuit, wat volgens mij een wereldrecord was, sneller ging gewoon niet, dat was echt de ultieme ronde. Heb die tijd 1 keer gereden, daarna altijd ruim een seconde langzamer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuk was dat, glitches zoeken in games. De NES games hadden er echt veel soms
Was vroeger nooit zo van de racegames (enkel Mario Kart), maar in sommige oude games vond ik glitches wat echt het hele spel op z'n kop zettequote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb zulke goeie herinneringen aan dat spel. Ook een keer een rondetijd gereden van 56,70 sec. op Kyalami circuit, wat volgens mij een wereldrecord was, sneller ging gewoon niet, dat was echt de ultieme ronde. Heb die tijd 1 keer gereden, daarna altijd ruim een seconde langzamer.
True. Maar dan kan ik niet zuipenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kunt ook ergens anders naar een party...!
ga couchsurfen of ergens logerenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
True. Maar dan kan ik niet zuipen.
BTW, in het kader van 90's muziek:
sow die is dik gewordenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
CS voor een concert? kan dat ook al? ik dacht alleen voor reizen zeg maar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ga couchsurfen of ergens logeren
nachttreinen bestaan ook nog
Ik vind race spellen altijd wel tof. Liefst wel wat meer realisme, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was vroeger nooit zo van de racegames (enkel Mario Kart), maar in sommige oude games vond ik glitches wat echt het hele spel op z'n kop zette
Weet alleen niet meer welk spel dat was
Ik vind haar een beetje een irritante stem hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoorde haar vanmorgen op de radio, maar klonk wel lekker eigenlijk.. (als ze aan het zingen was tenminste..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
hup hup.... van die luie reet af en lerenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik twijfel nog steeds over as vrijdag...
Je haalt er al goed de zweep overquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hup hup.... van die luie reet af en lerenKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST
Als vrijdag voorbij is, heb je een leuke zaterdagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik twijfel nog steeds over as vrijdag...
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hup hup.... van die luie reet af en lerenKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST
Dat ookquote:
Nachttreinen komen niet tot aan het eind van de bewoonde wereldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ga couchsurfen of ergens logeren
nachttreinen bestaan ook nog
Ik krijg hier echt het idee van dat de aarde nog plat is, kijk je uit dat je er niet van af valtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Nachttreinen komen niet tot aan het eind van de bewoonde wereld...
Dat nadeel heb ik ook als dorpsjongquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Nachttreinen komen niet tot aan het eind van de bewoonde wereld...
Uitstel...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Ga eerst aankleden en naar de C1000 & daarna is het weer tijd voor actie
Precies wat ik tegen der zei... en dan zaterdag maar zeiken dat ze een jaar over moet doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uitstel...
Uitstel...
Uitstel...
--> Afstel...
Ja precies. Tot eindhoven ja. EN dan mag ik nog 60 km ofzo met een taxi, dan is een hotel nog goedkoperquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat nadeel heb ik ook als dorpsjongik kan tot Eindhoven komen en dan houd het op.... ja een taxi
Dan moeten we d'r weer troosten...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Precies wat ik tegen der zei... en dan zaterdag maar zeiken dat ze een jaar over moet doen
Maak dat de kat en granaatappel maar wijs...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:34 schreef automatic_ het volgende:
Ja...Ik weet het... Maar ik heb echt al wel iets gedaan vandaag!
Dan lig ik echt onderaan het balkonquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Precies wat ik tegen der zei... en dan zaterdag maar zeiken dat ze een jaar over moet doen
Ja, je bent opgestaan en gaan Fok!kenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:34 schreef automatic_ het volgende:
Ja...Ik weet het... Maar ik heb echt al wel iets gedaan vandaag!
Nou....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maak dat de kat en granaatappel maar wijs...
Niet!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, je bent opgestaan en gaan Fok!ken
nee hoor het kan om alles!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
CS voor een concert? kan dat ook al? ik dacht alleen voor reizen zeg maar.
dat mogen vooral jullie dan gaan doen... eigen schuld...schooljaar niet gehaald zeg maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan moeten we d'r weer troosten...
Wat een dilemma
Ah dat wist ik niet. Dat maakt het een stuk interessanter ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor het kan om alles!
we hebben wel eens mensen gehad die een cursus deden in de buurt, iemand die kwam voor een of andere reiki guru, iemand die een sollicitatie gesprek had de volgende ochtend vroeg
etc
ow en juist kei veel voor concerten en festivals
de meeste denk ik eigenlijk
Je mag haar wel iets beter motiveren hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat mogen vooral jullie dan gaan doen... eigen schuld...schooljaar niet gehaald zeg maar
Wel!!quote:
Ik ben ook een reiki guru, en ik kan bij vrouwen d.m.v. handoplegging op de borsten voelen of er lichamelijk iets scheelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor het kan om alles!
we hebben wel eens mensen gehad die een cursus deden in de buurt, iemand die kwam voor een of andere reiki guru, iemand die een sollicitatie gesprek had de volgende ochtend vroeg
Mjah, volduwen met alcoholquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat mogen vooral jullie dan gaan doen... eigen schuld...schooljaar niet gehaald zeg maar
nee even geen zin in.....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je mag haar wel iets beter motiveren hoor.
zoveel heeft ze niet nodigquote:
quote:
Je beseft toch wel dat de FOK!familie jou als schuldige aanwijst als auto jankt hè? Heb je de kleine lettertjes niet gelezen?quote:
quote:[..]
zoveel heeft ze niet nodig
Ik heb nog nergens getekend....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat de FOK!familie jou als schuldige aanwijst als auto jankt hè? Heb je de kleine lettertjes niet gelezen?
[..]![]()
jaquote:
Capo di tutti capi hieroquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat de FOK!familie jou als schuldige aanwijst als auto jankt hè? Heb je de kleine lettertjes niet gelezen?
Ja? Nice man!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:41 schreef NaRRaToR het volgende:
oh thijs....de dynamo is binnenEn de kosten vielen mee....
motoport had een imitatie besteld... 107,99 ipv 400,- en nog beter kwaliteit draad ook nog.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja? Nice man!
Wat kostte het geintje nu
Zo!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:43 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
motoport had een imitatie besteld... 107,99 ipv 400,- en nog beter kwaliteit draad ook nog.
Toch rechtsgeldigquote:
Dát heb ik nergens gezegd..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mondeling in nature betaald?![]()
Kan wel merken dat het weer warmer wordt
Das waar, uiteraard snap je natuurlijk wel dat het maar een gebbetje is, voor het geval er mensen meelezen die dat niet zo goed begrijpen, krijg je weer commentaar e.d.quote:
als een product word afgenomen is dat ook een manier van de overeenkomst aan gaan natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als een product word afgenomen is dat ook een manier van de overeenkomst aan gaan natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
Dan kan je altijd nog de overeenkomst ontbinden als een der partijen in gebreke is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als een product word afgenomen is dat ook een manier van de overeenkomst aan gaan natuurlijk
Blijft de hamvraag of er iets genomen is, natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou, als ik jou was, maar een soort disclaimer onderaan je posts zetten. Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Das waar, uiteraard snap je natuurlijk wel dat het maar een gebbetje is, voor het geval er mensen meelezen die dat niet zo goed begrijpen, krijg je weer commentaar e.d.
Da's een goed idee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zou, als ik jou was, maar een soort disclaimer onderaan je posts zetten. Je weet maar nooit
Goed idee voor een sig/ondertitelquote:
Skyrimquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:04 schreef Pien85 het volgende:
Buh... Niks op tv, FOK! is saai... toch maar skyrim dan?
Mja, toch maar skyrim dan denk ik...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Skyrim
Dawnguard morgen op Xbox Live!
Da's dan weer jammer dat ie eerst voor de box komt...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Skyrim
Dawnguard morgen op Xbox Live!
Ik wacht wel ff met downloaden, totdat de GOTY edition er is met alle DLCquote:
PS3 4 juli dacht ik, PC en 360 morgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer dat ie eerst voor de box komt...
Update voor dat ding ja? Straks ff kijken.quote:
Ja. Duurt langquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Update voor dat ding ja? Straks ff kijken.
Ik dacht dat de pc als laatste kwam, net als met GTA altijd. Ik heb helemaal nog geen tijd voor Dawnguard nuquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PS3 4 juli dacht ik, PC en 360 morgen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]het was geen sex joke!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
ik heb vandaag nog helemaal niets seksueel getints gezegd!quote:
met wat?quote:
Kan me vergissen, maar volgens mij was het zo. Ik heb het te druk met Witcher 2quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik dacht dat de pc als laatste kwam, net als met GTA altijd. Ik heb helemaal nog geen tijd voor Dawnguard nu
Serieus niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:16 schreef JK1982 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal druk met games.. Ik heb nog een xbox 360 staan, maar dat ding wordt amper gebruikt
idem....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:16 schreef JK1982 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal druk met games.. Ik heb nog een xbox 360 staan, maar dat ding wordt amper gebruikt
Ik speel ook elke dag nog steeds op de Wii sinds de launchquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:16 schreef JK1982 het volgende:
Speel vooral offline, en soms op de pcquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:16 schreef JK1982 het volgende:
Ik had een wii toen ik nog samen woonde... Ding staat nu bij m'n ex en wordt nooit gebruikt... Misschien maar 's vragen of die niet toevallig nog bij de spullen hoort die van mij zijn maar nog bij hem staanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:17 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Ik speel ook elke dag nog steeds op de Wii sinds de launch
Gekregen van m'n broertje, die had er 3 gewonnen bij de Postcodeloterijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Serieus niet?Zonde man
Ik heb mijn playstation nu bijna 2 maanden, daarvoor vooral veel op de pc gegamed, WoW
ik speel nog wel wat PC maar voornamelijk Diablo 3 en dat heb ik al twee weken niet meer gedaan....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Speel vooral offline, en soms op de pc
Ik ben een pc gamer, maar vind het wel lekker om door de weeks 's avonds een uurtje of wat te gamen, ter onstpanning. Of op regenachtige zondagmiddagenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:16 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb vaak geluk gehad bij DUOquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
aargh een vraag beantwoord krijgen vanuit DUO kost je letterlijk gewoon je middag
en een kapitaal aan belminuten
Waarom verkocht? Viel het tegen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mijn Wii verkocht en mijn DS ben ik kwijt
Kssst.. leren jij!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mijn Wii verkocht en mijn DS ben ik kwijt
Ik ga NU mijn ligbed buiten zetten en lerenquote:
je wii jat je ex vriendin? punctuatie ftwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kssst.. leren jij!
Wii heeft ex meegenomen trouwens..
doel jij nu op een zekere avatar van een gebruiker hier?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook een bril en stekels?
Nou ik nietquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
doel jij nu op een zekere avatar van een gebruiker hier?
nee beide nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook een bril en stekels?
Ik heb 2 jaar met 1 harde lens gelopen, toen was ik het beu. Links is goed, rechts is -3,5 door een afwijking in de vorm van het oog, kan alleen met een harde lens 100% gecorrigeerd worden. Maar probeer maar eens aan 1 harde lens te wennen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee beide niet
hoewel ik wel een bril moet eigenlijk maar het staat niet
ja ik zou eigenlijk ook willen laseren (-4.75,-5.50) maar ik ben er een beetje bang voor....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar met 1 harde lens gelopen, toen was ik het beu. Links is goed, rechts is -3,5 door een afwijking in de vorm van het oog, kan alleen met een harde lens 100% gecorrigeerd worden. Maar probeer maar eens aan 1 harde lens te wennen.
Laseren zou ook kunnen maar daar ben ik een beetje huiverig voor, het zijn toch je ogen hè.
Jaja...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga NU mijn ligbed buiten zetten en leren
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je wii jat je ex vriendin? punctuatie ftw
Heb je de kleine lettertjes niet gelezen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
waar ben jij nu helemaal mee bezigdat mag ik alleen
nou het ligbed staat idd buitenquote:
zoals ik al zei ik ben nergens een overeenkomst aangegaan....quote:[..]
[..]
Heb je de kleine lettertjes niet gelezen?
Hier is het stervensduur, als je het in Turkije laat doen is het goeiekoop, maarja, als er dan wat is dan is het ook zo'n eind terug.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja ik zou eigenlijk ook willen laseren (-4.75,-5.50) maar ik ben er een beetje bang voor....
Dan kan je evt. ook een verrekijker pakken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
nou bij mij is het alleen s avonds en als ik moe ben zeg maar
en ik kan niet zo ver kijken maar goed dat is nou niet echt een skill die ik mis in het dagelijks leven
mjah al die turkse chirurgen beunen hier bij anders... Het schijnt dat de kwaliteit van apparatuur ook beter is daar maar ondanks dat ben ik huiverig... mijn tante heeft wel gelaserd en die heeft nu na 10/15 jaar en start overgang weer een brilletje nodig...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier is het stervensduur, als je het in Turkije laat doen is het goeiekoop, maarja, als er dan wat is dan is het ook zo'n eind terug.
Ja, het is ook niet zozeer dat ik die lui niet vertrouw hoor, maar ja, laat het toch gewoon liever hier doen. En idd, echt lange termijn is ook nog niet zo heel veel over bekend denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mjah al die turkse chirurgen beunen hier bij anders... Het schijnt dat de kwaliteit van apparatuur ook beter is daar maar ondanks dat ben ik huiverig... mijn tante heeft wel gelaserd en die heeft nu na 10/15 jaar en start overgang weer een brilletje nodig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:33 schreef NaRRaToR het volgende:
mijn kwark vliegt hier bijna tegen mijn schermZó leuk is die nou ook weer niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ik snap hem natuurlijk weer eens niet, dat kan ook![]()
Je kan ook gewoon naar een kliniek in Nederland gaan die afspraken heeft met een kliniek/ziekenhuis in Turkije. In nederland heb je dan de controles (voor en na), inclusief nazorg. Je gaat dan enkel voor de behandeling naar Turkije (hotelovernachting, vlucht e.d. worden door de kliniek in NL geregeld).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet zozeer dat ik die lui niet vertrouw hoor, maar ja, laat het toch gewoon liever hier doen. En idd, echt lange termijn is ook nog niet zo heel veel over bekend denk ik.
mijn kwark vliegt hier bijna tegen mijn schermIk vind hem wel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
precies!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan kan je evt. ook een verrekijker pakken.
mijn kwark vliegt hier bijna tegen mijn schermDus jij hebt zaterdag een paar rollen ducttape in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Net nog ff op de TD gespeeld, stond een pc die een stresstestje kreeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:04 schreef Pien85 het volgende:
Buh... Niks op tv, FOK! is saai... toch maar skyrim dan?
ik heb altijd ducttape in huis... ben aan het klussenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus jij hebt zaterdag een paar rollen ducttape in huis?
Wat kan djeez er nu aan doen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
owja en nu ik toch aan het zeiken ben:
de wasmachine is ook al kapot en ik krijg al dik 2 weken een mail van een collega die hij niet stuurt
meerdere herinneringingsmailtjes gestuurd en aangesproken maar nog niks binnen!!!djeez wat een kak dag
ik weet niet wie het is maar hij komt het maar mooi fixen dan!quote:
quote:
heeft iedereen dat niet in huis???quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb altijd ducttape in huis... ben aan het klussen
De grap is niet leuk als je nooit op de FP komt....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet wie het is maar hij komt het maar mooi fixen dan!
ik zie hem nooit meer posten.... kan dat kloppen? ik kon altijd wel lachen om zijn itemsquote:
Dat klopt. Hij is al een tijdje gestopt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
De grap is niet leuk als je nooit op de FP komt....
[..]
ik zie hem nooit meer posten.... kan dat kloppen? ik kon altijd wel lachen om zijn items
Oh ja, mijn was meurt een beetje als het uit de machine komt.. Zal hem vanavond maar es even een paar keer op 95 graden laten draaien met een beetje soda en of bleek erin.. Kijken of dat helpt..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
owja en nu ik toch aan het zeiken ben:
de wasmachine is ook al kapot en ik krijg al dik 2 weken een mail van een collega die hij niet stuurt
meerdere herinneringingsmailtjes gestuurd en aangesproken maar nog niks binnen!!!djeez wat een kak dag
Werkt dat serieus? dan moet ik dat ook een keer doen. mijn was meurt ook een beetje soms (beetje muffe geur ondanks wasmiddel/verzachter). Ik zet hem wel regelmatig een keer aan op kook zonder iets erin. maar dat is volgens mij meer tegen kalkvorming...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh ja, mijn was meurt een beetje als het uit de machine komt.. Zal hem vanavond maar es even een paar keer op 95 graden laten draaien met een beetje soda en of bleek erin.. Kijken of dat helpt..
Heb ik laatst ook gedaan, scheelt wel wat hoor. Ik heb zelf schoonmaakazijn gebruikt, en heb daarna nog een keer op 95 graden laten draaien met een beetje zeep zodat het weer wat lekkerder ruikt, want die azijn, men, wat een ranzig zure lucht geeft dat zeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh ja, mijn was meurt een beetje als het uit de machine komt.. Zal hem vanavond maar es even een paar keer op 95 graden laten draaien met een beetje soda en of bleek erin.. Kijken of dat helpt..
Probleem is dat wij mannen nooit wasjes warmer dan 30/40 graden hebben, en dat de zeep die we gebruiken daar niet goed in oplost, blijft achter in het machine, en gaat dan schimmelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Werkt dat serieus? dan moet ik dat ook een keer doen. mijn was meurt ook een beetje soms (beetje muffe geur ondanks wasmiddel/verzachter). Ik zet hem wel regelmatig een keer aan op kook zonder iets erin. maar dat is volgens mij meer tegen kalkvorming...
ik weet niet hoor.... maar ik was mijn beddengoed altijd op 60-90....evenals handdoeken en poetsdoeken etc.... de rest van de kleren gaan idd op 30-40quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Probleem is dat wij mannen nooit wasjes warmer dan 30/40 graden hebben, en dat de zeep die we gebruiken daar niet goed in oplost, blijft achter in het machine, en gaat dan schimmelen.
Zelfde idee als bij een airco in de auto, die moet je eigenlijk ook 5 minuten voor je ergens aankomt uitzetten.
Vroeger geloofde ik ook allemaal in UFO's en het paranormale enzo, ben nu toch een stuk sceptischer geworden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vroeger hadden we MasterMind op de FP met zijn UFO-nieuws.Die goede oude tijd...
juist vrouwenkleding is kwetsbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Probleem is dat wij mannen nooit wasjes warmer dan 30/40 graden hebben, en dat de zeep die we gebruiken daar niet goed in oplost, blijft achter in het machine, en gaat dan schimmelen.
Zelfde idee als bij een airco in de auto, die moet je eigenlijk ook 5 minuten voor je ergens aankomt uitzetten.
ohjah dat klopt ja... ik vond djeez ook echt geweldig... met name zijn woordkeuze in de artikelenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vroeger hadden we MasterMind op de FP met zijn UFO-nieuws.Die goede oude tijd...
Nou ja, dat was de uitleg toen ik ernaar zocht. Bij mij klopt het wel, ik was eigenlijk niks warmer dan 40 graden. Zijn jouw handdoeken en beddengoed zo vuil dan dat je ze zo warm wast?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik weet niet hoor.... maar ik was mijn beddengoed altijd op 60-90....evenals handdoeken en poetsdoeken etc.... de rest van de kleren gaan idd op 30-40
Lang geledenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou ja, dat was de uitleg toen ik ernaar zocht. Bij mij klopt het wel, ik was eigenlijk niks warmer dan 40 graden. Zijn jouw handdoeken en beddengoed zo vuil dan dat je ze zo warm wast?
nee maar het is beter voor de machine dus ik doe ze af en toe op heet jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou ja, dat was de uitleg toen ik ernaar zocht. Bij mij klopt het wel, ik was eigenlijk niks warmer dan 40 graden. Zijn jouw handdoeken en beddengoed zo vuil dan dat je ze zo warm wast?
Als een vrouw vraagt: "Vind je me dik?", dan is elk antwoord wat je geeft foutquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]er is gewoon geen passend antwoord op jouw vraag... net als dat een vrouw aan je vraagt of ze dik is... geen passend antwoord...
Open antwoord geven dusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als een vrouw vraagt: "Vind je me dik?", dan is elk antwoord wat je geeft fout
Zeg je ja, dan ben je een ongevoelige klootzak.
Zeg je nee, dan ben je een vuile leugenaar.
Het is ook nooit goed
Inderdaad.quote:
Ik ga het proberen iigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Werkt dat serieus? dan moet ik dat ook een keer doen. mijn was meurt ook een beetje soms (beetje muffe geur ondanks wasmiddel/verzachter). Ik zet hem wel regelmatig een keer aan op kook zonder iets erin. maar dat is volgens mij meer tegen kalkvorming...
* JK1982 al een aardig tijdje geen behaatjes en stringetjes gewassen heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
juist vrouwenkleding is kwetsbaar
en inderdaad beddengoed en zo kan prima op 90/60
Ik was ook alles op max 40 graden..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |