SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik doe twee dingen tegelijkquote:
Tja, waar bij de ene de reputatie snel afneemt, stijgt die bij de ander.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
nou nou die weissman heeft nogal een fanclub
Wil jij ook een plakje cake ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja lekker!quote:
Weissman is echt een aardige kerelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
Huh? Dit las ik net ook ergensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef NaRRaToR het volgende:
@Weissman je bent ook niet meer zo actief in de BB reeks of wel?
Ik lees mee maar post de laatste tijd al een stuk minder ja; komt ook deels door tijdgebrek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef NaRRaToR het volgende:
Oke, dan ligt het niet aan mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
klopt ik had het per ongeluk in dat andere topic gepost....
Geen dank hoor groepshoofdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef Weissman het volgende:
Iedereen bedankt voor de aardige woorden mensen
Niks stijgen, met stip boven aanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tja, waar bij de ene de reputatie snel afneemt, stijgt die bij de ander.
Zijn cake is lang genoegquote:
En jij weet alles van vrouwen??quote:
ik lurk nog wel eens zo af en toe, maar er komt zoveel troep voorbij dat ik weinig zin heb om erop te reageren....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik lees mee maar post de laatste tijd al een stuk minder ja; komt ook deels door tijdgebrek.
Big Brother? Wordt dat nog steeds uitgezonden ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef NaRRaToR het volgende:
De bekende groep zomer-fitnessers is. Begint elk jaar rond eind maart tot half augustus, daarna neemt de drukte weer af en stijgt de kwaliteit redelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik lurk nog wel eens zo af en toe, maar er komt zoveel troep voorbij dat ik weinig zin heb om erop te reageren....
ja... maar wij zijn vooral fan van de internationale series... daar wordt namelijk wel gewoon gebatst op de camera.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Big Brother? Wordt dat nog steeds uitgezonden ja?
Jaa waren zijn eigen woorden hoor een x aantal topics terugquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:05 schreef Weissman het volgende:
GEEF IEDEREEN EEN PLAK, MIJN CAKE IS LANG
Een aantal topics? Hahaha.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jaa waren zijn eigen woorden hoor een x aantal topics terug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |