SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet?
In R&P ook lang niet altijd hoor.quote:Ik heb deze vraag in R&P gepost omdat ik weet dat er in andere subfora niet serieus gereageerd kan worden.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:55 schreef Self-Catering het volgende:
Ben je gek? Potten en poten zijn ook onderdeel van de samenleving en moeten zich zeker niet gaan afscheiden, dat bevorderd de acceptatie nooitZe hoeven zich ook niet af te scheiden van de rest (van het forum), maar naar mijn ervaring worden sommige topics (mbt homosexualiteit) toch minder goed ontvangen als deze in een subforum met alleen maar hetero-relatie-problemen worden geopend. Maar het was maar een suggestie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was slechts een grapje als reactie op jouw waarom-vraagquote:
Ja maar dankzij grapjes zoals die van jou zullen sommige mensen niet meer zo gemakkelijk een topic openen, als ze vervolgens alleen maar niet serieus worden genomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Was slechts een grapje als reactie op jouw waarom-vraag
Heb je zelf een kwestie waar je advies bij wil inwinnen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
Ze hoeven zich ook niet af te scheiden van de rest (van het forum), maar naar mijn ervaring worden sommige topics (mbt homosexualiteit) toch minder goed ontvangen als deze in een subforum met alleen maar hetero-relatie-problemen worden geopend. Maar het was maar een suggestie.
Lijkt mij ook niet. Je moet het ook niet specialer maken dan het al is natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:07 schreef Crutch het volgende:
Wat apart ja.
Je kan met homo- / lesbiegerelateerde zaken simpelweg overal een topic openen.
Dat hoef je toch helemaal niet te scheiden?
PUB en R&P is gescheiden omdat de R&P problemen van pubers vaak iets anders liggen dan voor wat ouderen. Hoewel er ook topics van pubers in R&P staan, dat ligt een beetje aan het niveau van het probleem. Maar PUB is niet alleen voor puber R&P, het is algemener dan dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:24 schreef Gemini99 het volgende:
Laat maar dan. Ik vroeg het me gewoon af omdat je wel puber, ouder, sex en relatie subfora gescheiden hebt. maar goed ik zie dat er niet veel animo voor is.
Ik heb ook een serieuze post neergezet, zie #11.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:02 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
Ja maar dankzij grapjes zoals die van jou zullen sommige mensen niet meer zo gemakkelijk een topic openen, als ze vervolgens alleen maar niet serieus worden genomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |