jepquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:40 schreef -moppie- het volgende:
Luister, where is the sun??
of gaat het zo'n vieze broeierige dag worden
ja maar, zon en bbq is leukerder!quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:43 schreef FUFR het volgende:
nou ja je hebt tenminste een BBQ en een afdak
Laten we het daar maar op houden... als we ogen dicht doen en schoenen uit doen, kunnen we met bloten voeten door 't zand wroeten en hebben we ook nog een beacheffect...quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden... als we ogen dicht doen en schoenen uit doen, kunnen we met bloten voeten door 't zand wroeten en weten we ook meteen weer dat we nog moeten betegelen.
ja geen prbleem, sam heeft vanaf vandaag toch verkansie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:57 schreef -moppie- het volgende:
Ge het gelijk jonge, tegels zijn besteld maar er nog niet!
Komme gullie binnenkort een keer borrelelen/bbq in 't zand?
roep es een datum dan...quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja geen prbleem, sam heeft vanaf vandaag toch verkansie.
impossible zonder vrouws werkschema te kennen, kom er auf zuruckquote:
Nee hoor, hoe oud ben je geworden?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:05 schreef ArTiC het volgende:
geen ruzie maken op mijn verjaardagsfeestje he
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe oud ben je geworden?
ja, maar ze begint wel de gebreken te zien in de verzorging, zoals de onrust als er savonds nog spelletjes gedaan moeten worden. de 3 zusters die 30 BEJAARDEN op bed moeten leggen enzo..quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:02 schreef -moppie- het volgende:
Ik hoor 't wel!
Vind ze werken nog steeds leuk?
quote:
quote:
dat laatste plaatje kan je beter bewaren voor r8quote:
Hij is gelukkig alweer een heel stuk beterquote:
Qkoorts!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:25 schreef -moppie- het volgende:
Gelukkig, zou ook niet goed zijn als hij nu nog koorts zou hebben.
lief doen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:14 schreef r8v2 het volgende:
Ik zal maar niet zeggen welke koorts ie allemaal mag krijgen.
ze moet geen beslag op je leggen als ze niets met je wil.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:38 schreef r8v2 het volgende:
Woest aantrekkelijk word ik nooit. Maar dat negeren vanaf nu wel goedkomen. Ik moest natuurlijk wel even zien of ze recht van spreken had.
psies. er in telt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:05 schreef r8v2 het volgende:
Het zou dan hooguit 2.5 maanden geweest zijn. Precies kort genoeg dus.
http://www.demeierij.nl/quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:34 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben keidruk... straks borrel zal ik na 1 wel op mn kop staan.
wie kan ik bellen om me op te halen en thuis te brengen?
maandag weer werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |