Op het gebied waar je het over hebt kan het bijna niet beroerderquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:20 schreef Kirov het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik het met alles eens ben over wat de VVD doet, alleen dat de SP en de PVDA het nog een tandje verergeren.
Wat wil je ook als de PVV aan je ketting ligt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op het gebied waar je het over hebt kan het bijna niet beroerder.
Rutte-1 startte zonder enige ambitie aan z'n regeringsperiode, wou bewust iedere ingrijpende hervorming ontwijken en heeft gewoon niet op de schatkist gelet.
Ow en welke partij wil niet tornen aan de HRA omdat er zoveel welgestelden zich tot hun oogkassen in de schulden gestort hebben met hun huizenbubbels en financieel innovatieve producten waarbij je een echte flapdrol bent/was als je maar wat van je hypotheek aflost want je bent dan een dief van je eigen portemonnee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:15 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ach jij trapt zelf blijkbaar in de simplistische retoriek van de SP/PVDA dat het verstandig is om lastenverzwaringen door te voeren in economisch zware tijden, of dat het verstandig is om eerst maximaal te lenen en pas op rand van faillissement even het begrotingstekort weg te werken.
Laat me niet lachen.
Er waren natuurlijk gewoon alternatieven. Niemand dwong de VVD om in zee te gaan met de PVV.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:22 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wat wil je ook als de PVV aan je ketting ligt.
Daar gaat het niet om. Je beweert dat de SP en PvdA lastenverzwaring zouden willen in de huidige tijd, terwijl dat nu juist de plannen van kabinet en Kunduz coalitie waren / zijn. De SP en de PvdA willen een klassiek Keynesiaans beleid met stimulering d.m.v. overheidsuitgaven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:20 schreef Kirov het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik het met alles eens ben over wat de VVD doet, alleen dat de SP en de PVDA het nog een tandje verergeren.
Dan ga je als VVD toch geen samenwerking met de PVV aan, of je moet wel heel oppertunistisch zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:22 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dan had je beter moeten onderhandelen met de VVD, immers moet het van twee kanten komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:22 schreef Kirov het volgende:
[..]
En dat werkt al helemaal niet. Dat beleid heeft al gefaald zal het in de toekomst nog harder doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je beweert dat de SP en PvdA lastenverzwaring zouden willen in de huidige tijd, terwijl dat nu juist de plannen van kabinet en Kunduz coalitie waren / zijn. De SP en de PvdA willen een klassiek Keynesiaans beleid met stimulering d.m.v. overheidsuitgaven.
Incorrect. Ze willen de lastenverzwaring uitstellen. Dat die er uiteindelijk linksom of rechtsom gaat komen staat wel vast.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:17 schreef Monolith het volgende:
[..]![]()
De kritiek op de PvdA en de SP is nu juist dat ze géén lastenverzwaring willen doorvoeren.
Ook zo'n zwak punt, altijd anderen de schuld geven... Is dat nou het 'liberale' van de VVD-aanhang?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:22 schreef Kirov het volgende:
[..]
Zijn de uitgaves onder Rutte zoveel gestegen dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op het gebied waar je het over hebt kan het bijna niet beroerder.
Rutte-1 startte zonder enige ambitie aan z'n regeringsperiode, wou bewust iedere ingrijpende hervorming ontwijken en heeft gewoon niet op de schatkist gelet.
Ik ben geen liberaal.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook zo'n zwak punt, altijd anderen de schuld geven... Is dat nou het 'liberale' van de VVD-aanhang?
Het begrotingstekort in elk geval wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zijn de uitgaves onder Rutte zoveel gestegen dan?
En de SP en de PVDA willen het laten doorgroeien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het begrotingstekort in elk geval wel.
Nee, maar daar pleit jij nu juist voor. Het uitstellen / afstellen van bezuinigingen tot economisch betere tijden, oftewel een anti-cyclisch begrotingsbeleid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:25 schreef Kirov het volgende:
[..]
En dat werkt al helemaal niet. Dat beleid heeft al gefaald zal het in de toekomst nog harder doen.
Goed, de stituatie is natuurlijk nauwelijks verbeterd. Niet op de korte en niet op de lange termijn. En dat is natuurlijk wel een gemiste kans.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zijn de uitgaves onder Rutte zoveel gestegen dan?
Daar pleit ik helemaal niet voor?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, maar daar pleit jij nu juist voor. Het uitstellen / afstellen van bezuinigingen tot economisch betere tijden, oftewel een anti-cyclisch begrotingsbeleid.
Kerel, ze zijn wel gedwongen. Op de voorlaatste Bilderberg-conferentie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er waren natuurlijk gewoon alternatieven. Niemand dwong de VVD om in zee te gaan met de PVV.
Gezien hun partijprogramma's en uitspraken klopt dat niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef Kirov het volgende:
[..]
En de SP en de PVDA willen het laten doorgroeien.
De vraag is dan ook niet zozeer of er bezuinigd moet worden, maar op welke wijze. SP&PvdA willen de rijkeren ervoor op laten draaien en alles wat onder modaal zit ontzien, de VVD wil over de gehele breedte bezuinigen / lastenverzwaring opleggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, maar daar pleit jij nu juist voor. Het uitstellen / afstellen van bezuinigingen tot economisch betere tijden, oftewel een anti-cyclisch begrotingsbeleid.
quote:
quote:Ach jij trapt zelf blijkbaar in de simplistische retoriek van de SP/PVDA dat het verstandig is om lastenverzwaringen door te voeren in economisch zware tijden, of dat het verstandig is om eerst maximaal te lenen en pas op rand van faillissement even het begrotingstekort weg te werken.
Laat me niet lachen.
Ik vind dat er nu aangepakt moet worden, en niet door middel van lasten verzwaringen.quote:
Onzin, de SP en PvdA willen i.c.m. met de PVV nu juist niet bezuinigen of structureel hervormen op de korte termijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De vraag is dan ook niet zozeer of er bezuinigd moet worden, maar op welke wijze. SP&PvdA willen de rijkeren ervoor op laten draaien en alles wat onder modaal zit ontzien, de VVD wil over de gehele breedte bezuinigen / lastenverzwaring opleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |