abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:22:01 #101
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_113403826
Hulde voor de TT, VVD'ers zijn een stel hersenloze lemmingen die samen met Rutte de afgrond in springen.
pi_113403828
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:20 schreef Kirov het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik het met alles eens ben over wat de VVD doet, alleen dat de SP en de PVDA het nog een tandje verergeren.
Op het gebied waar je het over hebt kan het bijna niet beroerder :D.

Rutte-1 startte zonder enige ambitie aan z'n regeringsperiode, wou bewust iedere ingrijpende hervorming ontwijken en heeft gewoon niet op de schatkist gelet.
pi_113403839
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:22 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Rutte-1 startte zonder enige ambitie aan z'n regeringsperiode, wou bewust iedere ingrijpende hervorming ontwijken en heeft gewoon niet op de schatkist gelet.
Wat wil je ook als de PVV aan je ketting ligt.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_113403853
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:15 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ach jij trapt zelf blijkbaar in de simplistische retoriek van de SP/PVDA dat het verstandig is om lastenverzwaringen door te voeren in economisch zware tijden, of dat het verstandig is om eerst maximaal te lenen en pas op rand van faillissement even het begrotingstekort weg te werken.

Laat me niet lachen.
Ow en welke partij wil niet tornen aan de HRA omdat er zoveel welgestelden zich tot hun oogkassen in de schulden gestort hebben met hun huizenbubbels en financieel innovatieve producten waarbij je een echte flapdrol bent/was als je maar wat van je hypotheek aflost want je bent dan een dief van je eigen portemonnee. _O-
pi_113403873
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:22 schreef Kirov het volgende:

[..]

Er waren natuurlijk gewoon alternatieven. Niemand dwong de VVD om in zee te gaan met de PVV.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_113403874
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:20 schreef Kirov het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik het met alles eens ben over wat de VVD doet, alleen dat de SP en de PVDA het nog een tandje verergeren.
Daar gaat het niet om. Je beweert dat de SP en PvdA lastenverzwaring zouden willen in de huidige tijd, terwijl dat nu juist de plannen van kabinet en Kunduz coalitie waren / zijn. De SP en de PvdA willen een klassiek Keynesiaans beleid met stimulering d.m.v. overheidsuitgaven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_113403896
quote:

[..]

Dan ga je als VVD toch geen samenwerking met de PVV aan, of je moet wel heel oppertunistisch zijn. :')
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:24:35 #108
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_113403914
quote:

[..]

Dan had je beter moeten onderhandelen met de VVD, immers moet het van twee kanten komen.

Wat de VVD heeft gedaan is lafhartig bukken voor de PVV en zich keer op keer laten nemen zonder dat ze er iets voor terug hebben gekregen.

VVD is gewoon een trieste loserbende.
pi_113403936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Je beweert dat de SP en PvdA lastenverzwaring zouden willen in de huidige tijd, terwijl dat nu juist de plannen van kabinet en Kunduz coalitie waren / zijn. De SP en de PvdA willen een klassiek Keynesiaans beleid met stimulering d.m.v. overheidsuitgaven.
En dat werkt al helemaal niet. Dat beleid heeft al gefaald zal het in de toekomst nog harder doen.
pi_113403962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

_O-
De kritiek op de PvdA en de SP is nu juist dat ze géén lastenverzwaring willen doorvoeren.
Incorrect. Ze willen de lastenverzwaring uitstellen. Dat die er uiteindelijk linksom of rechtsom gaat komen staat wel vast.
pi_113403986
quote:

[..]

Ook zo'n zwak punt, altijd anderen de schuld geven... Is dat nou het 'liberale' van de VVD-aanhang?

De VVD was veruit de grootste partij in de coalitie en leverde de premier. De onderhandelingen waren met onervaren PVV en een zwaar aangeschoten CDA. Dan moet je daar toch voor een groot deel VVD-beleid uit kunnen slepen? Dus of Rutte kan niet onderhandelen (lijkt me niet prettig voor een premier) of dit is gewoon staand VVD-beleid (gezien de geschiedenis vermoed ik het laatste)
pi_113403987
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:22 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zijn de uitgaves onder Rutte zoveel gestegen dan?
pi_113404016
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ook zo'n zwak punt, altijd anderen de schuld geven... Is dat nou het 'liberale' van de VVD-aanhang?
Ik ben geen liberaal.
pi_113404029
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het begrotingstekort in elk geval wel.
pi_113404038
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:27 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het begrotingstekort in elk geval wel.
En de SP en de PVDA willen het laten doorgroeien.
pi_113404042
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:27 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ik ben geen liberaal.
Heb je ook een hekel aan eigen verantwoordelijkheid?
pi_113404061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:25 schreef Kirov het volgende:

[..]

En dat werkt al helemaal niet. Dat beleid heeft al gefaald zal het in de toekomst nog harder doen.
Nee, maar daar pleit jij nu juist voor. Het uitstellen / afstellen van bezuinigingen tot economisch betere tijden, oftewel een anti-cyclisch begrotingsbeleid.
pi_113404067
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Goed, de stituatie is natuurlijk nauwelijks verbeterd. Niet op de korte en niet op de lange termijn. En dat is natuurlijk wel een gemiste kans.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_113404106
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, maar daar pleit jij nu juist voor. Het uitstellen / afstellen van bezuinigingen tot economisch betere tijden, oftewel een anti-cyclisch begrotingsbeleid.
Daar pleit ik helemaal niet voor?
pi_113404108
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er waren natuurlijk gewoon alternatieven. Niemand dwong de VVD om in zee te gaan met de PVV.
Kerel, ze zijn wel gedwongen. Op de voorlaatste Bilderberg-conferentie.

Wilders is namelijk een goede steun voor de zionistische-wereldregering. _O_
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_113404110
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef Kirov het volgende:

[..]

En de SP en de PVDA willen het laten doorgroeien.
Gezien hun partijprogramma's en uitspraken klopt dat niet.
Ze hebben beiden hun 'alternatief' gepresenteerd waarbij het tekort ook flink daalt.

Nu zijn die niet veel waard en ik heb weinig met de PvdA en niets met de SP maar je uitspraken hier over die partijen gaan gewoon nergens over en zijn bijna stuk voor stuk onverkort van toepassing op de VVD.
pi_113404146
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

De vraag is dan ook niet zozeer of er bezuinigd moet worden, maar op welke wijze. SP&PvdA willen de rijkeren ervoor op laten draaien en alles wat onder modaal zit ontzien, de VVD wil over de gehele breedte bezuinigen / lastenverzwaring opleggen.
pi_113404150
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:29 schreef Kirov het volgende:

[..]

Daar pleit ik helemaal niet voor?
quote:
Ach jij trapt zelf blijkbaar in de simplistische retoriek van de SP/PVDA dat het verstandig is om lastenverzwaringen door te voeren in economisch zware tijden, of dat het verstandig is om eerst maximaal te lenen en pas op rand van faillissement even het begrotingstekort weg te werken.

Laat me niet lachen.
pi_113404189
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

[..]

Ik vind dat er nu aangepakt moet worden, en niet door middel van lasten verzwaringen.
pi_113404192
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De vraag is dan ook niet zozeer of er bezuinigd moet worden, maar op welke wijze. SP&PvdA willen de rijkeren ervoor op laten draaien en alles wat onder modaal zit ontzien, de VVD wil over de gehele breedte bezuinigen / lastenverzwaring opleggen.
Onzin, de SP en PvdA willen i.c.m. met de PVV nu juist niet bezuinigen of structureel hervormen op de korte termijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')