SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Hoop doet leven (en fris en fruitig ruikenquote:
Gaat automatischquote:
Jij bent mijn stok achter de deurquote:
Twee vliegen dames in één klap topictitel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Naamtopic
En koffieik zou niet zonder kunnen.
Werkt net zo goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Best irritant trouwens, als je ergens als contactpersoon staat genoteerd, maar geen reet met hetgeen waar ze voor bellen te maken hebt. Vooral ook als het dan een Engels sprekende persoon is, die door het kraken en ruisen op de lijn amper te verstaan is. Heb maar gevraagd of ie een mail wilde sturen
Hahaha, leuk is dat hè..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Best irritant trouwens, als je ergens als contactpersoon staat genoteerd, maar geen reet met hetgeen waar ze voor bellen te maken hebt. Vooral ook als het dan een Engels sprekende persoon is, die door het kraken en ruisen op de lijn amper te verstaan is. Heb maar gevraagd of ie een mail wilde sturen
Goed, nu is mijn dag weer een beetje beterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha, leuk is dat hè..
Over bellen gesproken, ik had gisteren ook een leuke..
Ik wordt rond 19.00 opeens gebeld: "Ja, met Pietje.. ik kan uw adres niet vinden"
Ik: Ehm, hadden wij een afspraak dan??![]()
Hij: Het gaat om de verhuisdozen die u op internet heeft staan.
Ik: Nouja, dat kan wel zijn, maar ik heb met niemand een afspraak vanavond.. Heeft u soms gesproken met ene .... ? (ik had ze voor iemand anders op marktplaats gezet, dus dacht dat hij misschien met die persoon had gesproken)
Hij: Ehm, dat weet ik niet..
Ik: Handige Harry!! (dat zei ik natuurlijk niet, maar dat dacht ik wel..)
Ik heb hem maar gezegd dat hij nog even in zijn telefoon moest kijken wie hij gebeld had en met wie hij die afspraak had gemaakt..![]()
Uiteindelijk is hij toch nog naar die kennis van me toegereden, maar zelfs die wist van niks. Oftewel, hij is helemaal voor niks uit Sneek naar Dronten gereden en heeft gewoon 2 advertenties door elkaar gegooid. Sukkel..
Goedemorgen trouwens..
Mooiste zou zijn als je bijvoorbeeld net zoals bij e-mail een leesbevestiging van de postbode krijgt als je brief gelezen isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Werkt net zo goed
Hoorde net dus dat een ontvanger zijn brievenbus vol zit, en de post had de brief naar ons teruggestuurdDat geloof je toch niet!
das inderdaad ook slim jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha, leuk is dat hè..
Over bellen gesproken, ik had gisteren ook een leuke..
Ik wordt rond 19.00 opeens gebeld: "Ja, met Pietje.. ik kan uw adres niet vinden"
Ik: Ehm, hadden wij een afspraak dan??![]()
Hij: Het gaat om de verhuisdozen die u op internet heeft staan.
Ik: Nouja, dat kan wel zijn, maar ik heb met niemand een afspraak vanavond.. Heeft u soms gesproken met ene .... ? (ik had ze voor iemand anders op marktplaats gezet, dus dacht dat hij misschien met die persoon had gesproken)
Hij: Ehm, dat weet ik niet..
Ik: Handige Harry!! (dat zei ik natuurlijk niet, maar dat dacht ik wel..)
Ik heb hem maar gezegd dat hij nog even in zijn telefoon moest kijken wie hij gebeld had en met wie hij die afspraak had gemaakt..![]()
Uiteindelijk is hij toch nog naar die kennis van me toegereden, maar zelfs die wist van niks. Oftewel, hij is helemaal voor niks uit Sneek naar Dronten gereden en heeft gewoon 2 advertenties door elkaar gegooid. Sukkel..
Goedemorgen trouwens..
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn als je bijvoorbeeld net zoals bij e-mail een leesbevestiging van de postbode krijgt als je brief gelezen is
5 euro voor 5 dozen bij de karwei afaikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:49 schreef automatic_ het volgende:
Ooo JK![]()
En dan zo'n eind rijden voor (eventuele) verhuisdozen?? Dan ben je toch goedkoper uit als je ze koopt, of zijn die dingen heel duur?
Nee, ik ga naar mijn studieboeken en mijn sheets kijken. Ook erg interessant!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:49 schreef Weissman het volgende:
Goeiemorgen iedereen. Zijn er nog meer mensen die vandaag uit het raam gaan kijken ?
Ik zou dan enkel fout geparkeerde wagens en parkeerwachters zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:49 schreef Weissman het volgende:
Goeiemorgen iedereen. Zijn er nog meer mensen die vandaag uit het raam gaan kijken ?
Ik zal diverse keren uit het raam kijken vandaag idd, hopelijk rijdt er nog een leuke auto voorbij. Iets verderop zit een tuningbedrijf, rijden af en toe dikke bakken hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:49 schreef Weissman het volgende:
ik kijk de hele dag hierdoor:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:49 schreef Weissman het volgende:
Daarom, ik snap dat ook niet echt..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:49 schreef automatic_ het volgende:
Ooo JK![]()
En dan zo'n eind rijden voor (eventuele) verhuisdozen?? Dan ben je toch goedkoper uit als je ze koopt, of zijn die dingen heel duur?
Dat is dan wel vet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zal diverse keren uit het raam kijken vandaag idd, hopelijk rijdt er nog een leuke auto voorbij. Iets verderop zit een tuningbedrijf, rijden af en toe dikke bakken hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |