abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113400938
Deze SC is afkomstig van deze reeks: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14
Omdat er in het voorstel/meet topic teveel pagina's ondergescheten werden met zwaaismileys en volslagen nutteloze posts als: ''Ik lig op bed.'' of ''kijk nu uit het raam, hihi lolz'' danwel ''H_J? Kun je je grap even uitleggen? Ik ben 83, heb alzheimer en vat 'm niet.'' was het nogal onduidelijk bij te houden wie zich voorgesteld had en wie zich wilde aanmelden voor de eventuele meets.

Er is daarom besloten om een apart SC topic aan te maken.. Deze dus *O*
Hier kunnen we gezellig kletsen bij wie we nu eigenlijk een brandende poppenwagen naar binnen moeten rijden en het waarom Weissman een Baas is en hoe hij dat precies is geworden!! Naast andere prangende vragen/zaken natuurlijk.

Hieronder een deel van de OP uit het voorstel topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:34:34 #2
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113400951
Oeh, indirect naamtopic :@
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 juni 2012 @ 09:34:36 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_113400952
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:32 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik hoop het :')
Hoop doet leven (en fris en fruitig ruiken :P)!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 juni 2012 @ 09:34:53 #4
Brabo Bastard
pi_113400957
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:34 schreef automatic_ het volgende:
Gaat automatisch :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_113400964
quote:
Een vriendelijke reminder...
pi_113401009
Best irritant trouwens, als je ergens als contactpersoon staat genoteerd, maar geen reet met hetgeen waar ze voor bellen te maken hebt. Vooral ook als het dan een Engels sprekende persoon is, die door het kraken en ruisen op de lijn amper te verstaan is. Heb maar gevraagd of ie een mail wilde sturen :D
pi_113401019
quote:
Naamtopic :+

En koffie :9 ik zou niet zonder kunnen.
pi_113401052
Overigens drink ik hier eigenlijk alleen capuccino, omdat die zo lekker is, en de gewone koffie best matig als je het dan vergelijkt :P
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:41:02 #9
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113401076
quote:
4s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Een vriendelijke reminder...
Jij bent mijn stok achter de deur O+
pi_113401082
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:39 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Naamtopic :+

En koffie :9 ik zou niet zonder kunnen.
Twee vliegen dames in één klap topictitel. *O*
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 juni 2012 @ 09:42:32 #11
Brabo Bastard
pi_113401102
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Best irritant trouwens, als je ergens als contactpersoon staat genoteerd, maar geen reet met hetgeen waar ze voor bellen te maken hebt. Vooral ook als het dan een Engels sprekende persoon is, die door het kraken en ruisen op de lijn amper te verstaan is. Heb maar gevraagd of ie een mail wilde sturen :D
Werkt net zo goed :P

Hoorde net dus dat een ontvanger zijn brievenbus vol zit, en de post had de brief naar ons teruggestuurd :') Dat geloof je toch niet!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_113401159
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Hahaha, leuk is dat hè.. _O-

Over bellen gesproken, ik had gisteren ook een leuke..

Ik wordt rond 19.00 opeens gebeld: "Ja, met Pietje.. ik kan uw adres niet vinden"
Ik: Ehm, hadden wij een afspraak dan?? :?
Hij: Het gaat om de verhuisdozen die u op internet heeft staan.
Ik: Nouja, dat kan wel zijn, maar ik heb met niemand een afspraak vanavond.. Heeft u soms gesproken met ene .... ? (ik had ze voor iemand anders op marktplaats gezet, dus dacht dat hij misschien met die persoon had gesproken)
Hij: Ehm, dat weet ik niet..
Ik: Handige Harry!! (dat zei ik natuurlijk niet, maar dat dacht ik wel.. O-) )

Ik heb hem maar gezegd dat hij nog even in zijn telefoon moest kijken wie hij gebeld had en met wie hij die afspraak had gemaakt.. :z
Uiteindelijk is hij toch nog naar die kennis van me toegereden, maar zelfs die wist van niks. Oftewel, hij is helemaal voor niks uit Sneek naar Dronten gereden en heeft gewoon 2 advertenties door elkaar gegooid. Sukkel.. :')

Goedemorgen trouwens.. :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 juni 2012 @ 09:46:43 #13
Brabo Bastard
pi_113401211
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:44 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Ik wordt rond 19.00 opeens gebeld: "Ja, met Pietje.. ik kan uw adres niet vinden"
Ik: Nouja, dat kan wel zijn, maar ik heb met niemand een afspraak vanavond.. Heeft u soms gesproken met ene .... ? (ik had ze voor iemand anders op marktplaats gezet, dus dacht dat hij misschien met die persoon had gesproken)

Ik heb hem maar gezegd dat hij nog even in zijn telefoon moest kijken wie hij gebeld had en met wie hij die afspraak had gemaakt.. :z
Uiteindelijk is hij toch nog naar die kennis van me toegereden, maar zelfs die wist van niks. Oftewel, hij is helemaal voor niks uit Sneek naar Dronten gereden en heeft gewoon 2 advertenties door elkaar gegooid. Sukkel.. :')

Goed, nu is mijn dag weer een beetje beter :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_113401217
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Werkt net zo goed :P

Hoorde net dus dat een ontvanger zijn brievenbus vol zit, en de post had de brief naar ons teruggestuurd :') Dat geloof je toch niet!
Mooiste zou zijn als je bijvoorbeeld net zoals bij e-mail een leesbevestiging van de postbode krijgt als je brief gelezen is :D
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:48:01 #15
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_113401243
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:44 schreef JK1982 het volgende:

[..]

das inderdaad ook slim ja }:|
mee bekant vangde gin haas.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 juni 2012 @ 09:48:47 #16
Brabo Bastard
pi_113401259
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:47 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Mooiste zou zijn als je bijvoorbeeld net zoals bij e-mail een leesbevestiging van de postbode krijgt als je brief gelezen is :D
:D _O-
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:49:24 #17
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113401274
Ooo JK _O-
En dan zo'n eind rijden voor (eventuele) verhuisdozen?? Dan ben je toch goedkoper uit als je ze koopt, of zijn die dingen heel duur?
pi_113401279
Goeiemorgen iedereen. Zijn er nog meer mensen die vandaag uit het raam gaan kijken ?
pi_113401299
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:49 schreef automatic_ het volgende:
Ooo JK _O-
En dan zo'n eind rijden voor (eventuele) verhuisdozen?? Dan ben je toch goedkoper uit als je ze koopt, of zijn die dingen heel duur?
5 euro voor 5 dozen bij de karwei afaik :P
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:50:43 #20
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113401306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:49 schreef Weissman het volgende:
Goeiemorgen iedereen. Zijn er nog meer mensen die vandaag uit het raam gaan kijken ?
Nee, ik ga naar mijn studieboeken en mijn sheets kijken. Ook erg interessant!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 juni 2012 @ 09:51:24 #21
Brabo Bastard
pi_113401323
quote:
Ik zou dan enkel fout geparkeerde wagens en parkeerwachters zien.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_113401332
quote:
Ik zal diverse keren uit het raam kijken vandaag idd, hopelijk rijdt er nog een leuke auto voorbij. Iets verderop zit een tuningbedrijf, rijden af en toe dikke bakken hier.
pi_113401487
quote:
ik kijk de hele dag hierdoor:
pi_113401542
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:49 schreef automatic_ het volgende:
Ooo JK _O-
Daarom, ik snap dat ook niet echt.. 8)7
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 juni 2012 @ 10:00:02 #25
Brabo Bastard
pi_113401553
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik zal diverse keren uit het raam kijken vandaag idd, hopelijk rijdt er nog een leuke auto voorbij. Iets verderop zit een tuningbedrijf, rijden af en toe dikke bakken hier.
Dat is dan wel vet.

Ik hoop ooit deze te rijden:

O+
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')