En hard dat ie gaatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtstreeks uit de suburbs van Boxtel
Wat kan jij overdrijven zeg. Kap daar eens mee, want het is zwaar irritantquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:21 schreef Kutstudent het volgende:
Omdat je een goeie kans hebt dat je niet met een gecertificeerde instructeur naar beneden gaat en dat je uberhaupt te vroeg naar beneden gaat wat zwaar onveilig is als je de juiste procedures niet kent?
Succes met je padi.
Daar is hij pro in.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat kan jij overdrijven zeg. Kap daar eens mee, want het is zwaar irritant
Overdrijven? Je kunt niet overdrijven over veiligheid wat betreft duiken. Je hebt ieder jaar zat joekels die denken "oh, dat doen wij wel even" en vervolgens drijven ze daar, blauw en opgezwollen in het water.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
en vervolgens drijven ze daar, blauw en opgezwollen in het water.
eyo Ross je ben het plaatje van die Thaise kinderen vergeten erbij te doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceDit wordt die van mij zo ongeveer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar voornamelijk:
[ afbeelding ]
Thaise kinderen in Indonesië?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
eyo Ross je ben het plaatje van die Thaise kinderen vergeten erbij te doen.
Groetjes
BBN
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En niet alleen met "duiken"quote:
bruidquote:
Wat is dat nou weer voor bullshit?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:21 schreef Kutstudent het volgende:
Omdat je een goeie kans hebt dat je niet met een gecertificeerde instructeur naar beneden gaat en dat je uberhaupt te vroeg naar beneden gaat wat zwaar onveilig is als je de juiste procedures niet kent?
Succes met je padi.
Expres niet gedaan, mijn vriendin is er bij hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
eyo Ross je ben het plaatje van die Thaise kinderen vergeten erbij te doen.
Groetjes
BBN
Ja, die school kan best door padi gecertificeerd zijn, maar padi voert geen controles over instructeurs uit. De kwaliteit en de veiligheid is in veel gevallen letterlijk niet gegarandeerd, al zeggen ze van wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit?Je weet toch zelf of je met een gecertificeerde school weg gaat of niet?
Je duikt vaak toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:02 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, je moet het natuurlijk zelf weten, ik raad het je, als duiker zijnde, af. Ik zou zeggen, kijk even verder naar duikscholen die onder toezicht staan van een landelijk duikorgaan ofzoiets, dan heb je al veel meer kwaliteitsgarantie.
er staat toch : Als duiker zijndequote:
Niet meer. Maar ik heb zo'n 60 duiken op naam, grotendeels in Nederland. Eigenlijk heel weinig, maar dat is omdat ik ermee gekapt ben door geldgebrek.quote:
Wat overigens fout is. Het is "Ik als duiker" of "Ik,duiker zijnde,"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |