Wat een tegenstrijdig stuk tekst.quote:maar ik echt geen zin heb in een relatie maar hem misschien zelf stiekem wel leuk vind maar ik toch liever gewoon op een vriendschappelijke manier met hem om wil gaan.
Het is een vrouw, vanwaar de verbazing?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:29 schreef zarGon het volgende:
En wat dan nog? Waarom hou je jezelf nu wakker? Waarom denk je nu door?
ER IS NOG HELEMAAL NIETS.
Dit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:28 schreef Kloonhommel het volgende:
Als ik een meisje leuk zou vinden zou ik ook zeggen: ik wil je beter leren kennen. Mijn interesse heb je dan. Ik denk niet dat hij het op een vriendschappelijke manier bedoelt, maar hij is mij niet.
Hij heeft interesse in je.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:29 schreef Skitzofrenix het volgende:
Laat ik het zo vragen; Wanneer zeg jij tegen een meisje dat je haar beter wilt leren kennen?
Als ze mijn interesse heeft, zou ik dat zeggen. Het kan dan nog alle kanten op, friendzone/fuckbuddy/relatiemateriaal/exitforever als ze een gek wijf blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:29 schreef Skitzofrenix het volgende:
Laat ik het zo vragen; Wanneer zeg jij tegen een meisje dat je haar beter wilt leren kennen?
Nu kan ze weer slapen, dankzij jou!quote:
Bedenken? Je vind het toch leuk? Je wilt hem vast ook beter leren kennen? Zeg dat dan gewoon?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:33 schreef Skitzofrenix het volgende:
haha, en nu moet ik bedenken wat ik hier op ga zeggen :p
Ik snap haar reden om zo te hyperventileren niet. Hij vindt haar misschien leuk, zij vindt hem stiekem leuk. Ze wil *nu* geen relatie, maar zit alvast te bedenken hoe het allemaal in de toekomst zal verlopen. Alsof je dat nu kan inplannen of jezelf kan voorbereiden of zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nu kan ze weer slapen, dankzij jou!
Zelfs dat is een illusie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:35 schreef zarGon het volgende:
Relax, naarmate de tijd vordert weet je meer en kun je gepast reageren.
- Ja, ik wil jou ook wel beter leren kennen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:33 schreef Skitzofrenix het volgende:
haha, en nu ga ik bedenken wat ik hier op ga zeggen :p,
Je verwacht logica bij deze vrouwmens, dat is je fout. Geeft niks, ook jij die vaak bij juiste eind hebt kan je wel eens vergissen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap haar reden om zo te hyperventileren niet. Hij vindt haar misschien leuk, zij vindt hem stiekem leuk. Ze wil *nu* geen relatie, maar zit alvast te bedenken hoe het allemaal in de toekomst zal verlopen. Alsof je dat nu kan inplannen of jezelf kan voorbereiden of zo.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bedenken? Je vind het toch leuk? Je wilt hem vast ook beter leren kennen? Zeg dat dan gewoon?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap haar reden om zo te hyperventileren niet. Hij vindt haar misschien leuk, zij vindt hem stiekem leuk. Ze wil *nu* geen relatie, maar zit alvast te bedenken hoe het allemaal in de toekomst zal verlopen. Alsof je dat nu kan inplannen of jezelf kan voorbereiden of zo.
Hier heb ik wat aan! Ik denk er nog even goed over na, sowieso raar om half 4 s'nachts terug te smsen, dus ik heb nog een paar uur de tijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Ja, ik wil jou ook wel beter leren kennen.
- Waarom?.
- Sorry, ik ben niet geïnteresseerd in je.
- Wat wil je weten dan?!
- Blabla, enzovoorts.
Zeg gewoon wat er in je opkomt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:33 schreef sig000 het volgende:
Wanneer ik zoiets laat weten dan wil ik het liefst keihard neuken.
Nja, of zeggen wat er in je opkomt en gewoon jezelf zijn en zien wat er gebeurt of een spelletje gaan spelen en zo. Dat laatste houd ik niet van.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd en ik raak in verwarring.
Jij moet nog leren maar daar is niets mis mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:39 schreef rozecroc het volgende:
Als vrouw maakt het vaak ook niet zo uit wat je zegt, als je er maar leuk uitziet/een leuke uitstraling hebt, dus maakt je verder niet druk. Hij ziet wel wat in je, dat blijkt, dan hoef jij alleen nog maar Bambi te doen.
Ah het orakel spreekt! Goed onderbouwd ook!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij moet nog leren maar daar is niets mis mee.
Sowieso wacht ik tot morgen. Wat bedoel je met spelletje spelen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nja, of zeggen wat er in je opkomt en gewoon jezelf zijn en zien wat er gebeurt of een spelletje gaan spelen en zo. Dat laatste houd ik niet van.
Wat wordt het, TS?
Morgen zijn er vast wel vrouwen wakker die jou beter begrijpen en je van beter advies kunnen voorzien.
Ga nu gewoon slapen. Het is een regeltje tekst, je hebt morgen tijd genoeg. Leg je telefoon weg en droom lekker over 'm. Morgen denk je er anders/helder over.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:39 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hier heb ik wat aan! Ik denk er nog even goed over na, sowieso raar om half 4 s'nachts terug te smsen, dus ik heb nog een paar uur de tijd.
Hihi als ik had gesmst wat er in me op komt gelijk na het lezen van zijn sms had ie snel afgehaakt denk ik. Het is maar goed dat ik niet altijd impulsief ben :pquote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd en ik raak in verwarring.
Het 1e maar helaas ken ik 2e ook goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nja, of zeggen wat er in je opkomt en gewoon jezelf zijn en zien wat er gebeurt of een spelletje gaan spelen en zo. Dat laatste houd ik niet van.
quote:
Wat je zegt is verstandig. Maar voor mij is het niet zo maar een tekst. Ja oke, het is het wel. Maar toch anders .quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga nu gewoon slapen. Het is een regeltje tekst, je hebt morgen tijd genoeg. Leg je telefoon weg en droom lekker over 'm. Morgen denk je er anders/helder over.
Ok ik zal de post nogmaals nalezen en er een onderbouwing aan meegeven wanneer mogelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:43 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ah het orakel spreekt! Goed onderbouwd ook!
waaaahh leuk dat je het zegt, want dacht precies hetzelfde over jou vond het erg gezellig en blablaquote:
Jewel , maar op een vriendschappelijke manier.quote:
Wat is daar mis mee met wat je nu schrijft?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:48 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
waaaahh leuk dat je het zegt, want dacht precies hetzelfde over jou vond het erg gezellig en blabla
In hoeverre meen je dit als je zegt hem stiekem leuk te vinden? Wat staat jou in de weg om te kijken of het meer kan worden? Als je echt vriendschap zocht zou je je woorden nu niet zo zitten af te wegen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:49 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Jewel , maar op een vriendschappelijke manier.
Kijk, dat lieg je. Je ligt niet wakker van als een aardig persoon je beter wilt leren kennen om bevriend met je te kunnen worden zonder de extra's. Of heb je gewoon nul vrienden en ben je blij dat er eindelijk iemand is die een vriend van je wilt worden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:49 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Jewel , maar op een vriendschappelijke manier.
Waarom zit jij niet in dat kleine dorp met die toverdrank?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:48 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
waaaahh leuk dat je het zegt, want dacht precies hetzelfde over jou vond het erg gezellig en blabla
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:47 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Wat je zegt is verstandig. Maar voor mij is het niet zo maar een tekst. Ja oke, het is het wel. Maar toch anders .
Dquote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:48 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Ja weet niet. Mijn angst is dus wel dat ik te hard van stapel loop, of dat hij denkt dat ik doe. Of te graag wil. Dat laatste vooral.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee met wat je nu schrijft?
Anders kom ik je doen.quote:
Ik heb inderdaad weinig vrienden, maar dat is weer ander verhaal, heeft hier niks mee te maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk, dat lieg je. Je ligt niet wakker van als een aardig persoon je beter wilt leren kennen om bevriend met je te kunnen worden zonder de extra's. Of heb je gewoon nul vrienden en ben je blij dat er eindelijk iemand is die een vriend van je wilt worden?![]()
Dat klopt wel, wat dat betreft zit je op het goede spoor en heb je het door.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:53 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
D
[..]
Ja weet niet. Mijn angst is dus wel dat ik te hard van stapel loop, of dat hij denkt dat ik doe. Of te graag wil. Dat laatste vooral.
wát?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in dat kleine dorp met die toverdrank?
Je postjes en je paniekerigheid doen toch echt vermoeden dat je hem leuk vindt, ik weet niet waarom je dat nu tegenspreekt. Wat weerhoudt je ervan om eventueel verliefd op hem te worden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:53 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Ja weet niet. Mijn angst is dus wel dat ik te hard van stapel loop, of dat hij denkt dat ik doe. Of te graag wil. Dat laatste vooral.
Je weet zelf ook niet wat je wil hè? Zoek dat eerst uit. Je zegt dat je niets op die manier wil, maar je gedrag schreeuwt 'JAAAAA' uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:48 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je postjes en je paniekerigheid doen toch echt vermoeden dat je hem leuk vindt, ik weet niet waarom je dat nu tegenspreekt. Wat weerhoudt je ervan om eventueel verliefd op hem te worden?
ah, fijn om te lezen dat iemand zich er in herkent en dat ik niet helemaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Herkenbaaren dan toch dat berichtje sturen en er gelijk weer spijt van hebben
Iedereen zal dat wel herkennen. Dat is dan ook niet raar. Wat wel raar is, is de manier hoe je ermee omgaat. Paniekerig en onrustig... Vooral nu er nog helemaal niets is, je niets wil en het elke kant op kan gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 04:02 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
[..]
ah, fijn om te lezen dat iemand zich er in herkent en dat ik niet helemaal![]()
zo ben
Ik ben 21quote:Op dinsdag 26 juni 2012 04:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Is wel leuk deze vraag. En hier al wakker om liggen, man, wat een relax leven.
haha okequote:Op dinsdag 26 juni 2012 04:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iedereen zal dat wel herkennen. Dat is dan ook niet raar. Wat wel raar is, is de manier hoe je ermee omgaat. Paniekerig en onrustig... Vooral nu er nog helemaal niets is, je niets wil en het elke kant op kan gaan.
Wow.quote:
Hij zal enige potentie zien. Maar wil je dus aan een nadere inspectie onderwerpen (niet op die manier, al kan dat ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:27 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik loop niet te hard van stapel, maar denk soms een beetje te ver door. Of is dat hetzelfde?
Maar als een jongen/man dit zegt hoeft het dus inderdaad niet gelijk te betekenen dat hij je leuk vind?
Vertaling: je wilt met hem afspreken op vriendschappelijke basis, met in je achterhoofd de hoop dat er een kans is dat de vonk "spontaan" overslaat en je "eigenlijk niets wilde, maar het gewoon gebeurde". Als je nu eens begint met tegen jezelf toegeven dat je hoopt dat hij je verleidt, dan wordt alles een stuk makkelijker. Maar volgens mij durf je dat niet zo goed omdat je niet zeker bent dat hij je genoeg ziet zitten om je te verleiden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:16 schreef Skitzofrenix het volgende:
in Parijs ben geweest en ik het wel erg goed kon vinden met de collega waar de sms over ging, maar ik echt geen zin heb in een relatie maar hem misschien zelf stiekem wel leuk vind maar ik toch liever gewoon op een vriendschappelijke manier met hem om wil gaan.
Dit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 04:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Is wel leuk deze vraag. En hier al wakker om liggen, man, wat een relax leven.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij, wil ie je beter leren kennen.
Deze situatie (iets extern) haalt een onzekerheid van je (iets intern) omhoog en vervolgen wil je door middel van controle over het externe controle krijgen over het interne, dat werkt niet, vandaar dat zenuwachtige/gespannen gevoel; je wil met je hoofd controle krijgen over je gevoel. Alsof er zekerheid bij elkaar te bedenken is over je onzekerheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 04:17 schreef Skitzofrenix het volgende:
Hoe kan het dat ik zo zenuwachtig reageer, tja.. Zo ben ik :p
Voor iemand die erg bang is om gezien te worden (op wat voor manier dan ook) kan elke vorm van aandacht beangstigend zijn, ook als het de leuke soort is. Dat het in jouw ogen geen ramp is zegt niets over hoe dat voor een ander kan zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:40 schreef Doodloper het volgende:
alsof het een ramp is als iemand je leuk vindt
wees blij
Ken je skitzo of is dit een wilde gooi?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef Canillas het volgende:
[..]
Voor iemand die erg bang is om gezien te worden (op wat voor manier dan ook) kan elke vorm van aandacht beangstigend zijn, ook als het de leuke soort is. Dat het in jouw ogen geen ramp is zegt niets over hoe dat voor een ander kan zijn
Kan dat alleen maar goed gaan of kan het dingen ook verergeren? Kan je, zolang je dat niet zeker weet, zeggen dat maar 1 van die 2 kan zijn?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:45 schreef Doodloper het volgende:
Als dat voor iemand anders beangstigend is dan kan het volgens mij alleen maar goed zijn om er een keer aan toe te geven en gewoon een keer wat met die knul te gaan drinken ergens.
Was puur algemeen bedoeldquote:
Het slaat op wat er staat; het kan zo zijn, en als je dat begrijpt kan je ook begrijpen waarom iemand er moeite mee kan hebben. Dat maakt ''wat een onzin/wat doe je moeilijk'' posts onnodig, daar dat altijd dingen zijn die voortkomen uit een tekort van begrip.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
Dus eigenlijk slaat het helemaal nergens op?
Euhm. Ok?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Canillas het volgende:
[..]
Het slaat op wat er staat; het kan zo zijn, en als je dat begrijpt kan je ook begrijpen waarom iemand er moeite mee kan hebben. Dat maakt ''wat een onzin/wat doe je moeilijk'' posts onnodig, daar dat altijd dingen zijn die voortkomen uit een tekort van begrip.
Nee het was gewoon een post, meer nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef Murdera het volgende:
Euhm. Ok?
Dan is het dus een topic kaap met een niet echt relevant onderwerp, maar als je je best doet kan je er zelf een soort van rode draad in wurmen.
Inderdaad, nieuwe trend, weer een stevie wondertopic.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:59 schreef rozecroc het volgende:
Zelfs Stevie Wonder kan zien dat jij hem wilt.
Mallerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Zoek in ieder geval niet overal wat achter en ga niet allemaal mogelijke situaties schetsen. Volg je gevoel/hart.
Clichés ophoesten kan die gekke SonicVolcano wel.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:01 schreef bojan het volgende:
Hij wil gewoon zijn zaad lozen in jou. Niet meer, niet minder.
Goed zo!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:22 schreef Skitzofrenix het volgende:
Nou fokkers, bedankt weer voor jullie steun![]()
Ik heb hem een bericht gestuurd; oke, thanks. (ging over werk) en lijkt me leuk om een keer af te spreken.
![]()
![]()
Seks-potentie óf iemand die m'n hobby deelt (buiten seks dan)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:29 schreef Skitzofrenix het volgende:
Beter cliches ophoesten dan lava ophoesten!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Zoek in ieder geval niet overal wat achter en ga niet allemaal mogelijke situaties schetsen. Volg je gevoel/hart.
Clichés ophoesten kan die gekke SonicVolcano wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |