Wat een tegenstrijdig stuk tekst.quote:maar ik echt geen zin heb in een relatie maar hem misschien zelf stiekem wel leuk vind maar ik toch liever gewoon op een vriendschappelijke manier met hem om wil gaan.
Het is een vrouw, vanwaar de verbazing?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:29 schreef zarGon het volgende:
En wat dan nog? Waarom hou je jezelf nu wakker? Waarom denk je nu door?
ER IS NOG HELEMAAL NIETS.
Dit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:28 schreef Kloonhommel het volgende:
Als ik een meisje leuk zou vinden zou ik ook zeggen: ik wil je beter leren kennen. Mijn interesse heb je dan. Ik denk niet dat hij het op een vriendschappelijke manier bedoelt, maar hij is mij niet.
Hij heeft interesse in je.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:29 schreef Skitzofrenix het volgende:
Laat ik het zo vragen; Wanneer zeg jij tegen een meisje dat je haar beter wilt leren kennen?
Als ze mijn interesse heeft, zou ik dat zeggen. Het kan dan nog alle kanten op, friendzone/fuckbuddy/relatiemateriaal/exitforever als ze een gek wijf blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:29 schreef Skitzofrenix het volgende:
Laat ik het zo vragen; Wanneer zeg jij tegen een meisje dat je haar beter wilt leren kennen?
Nu kan ze weer slapen, dankzij jou!quote:
Bedenken? Je vind het toch leuk? Je wilt hem vast ook beter leren kennen? Zeg dat dan gewoon?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:33 schreef Skitzofrenix het volgende:
haha, en nu moet ik bedenken wat ik hier op ga zeggen :p
Ik snap haar reden om zo te hyperventileren niet. Hij vindt haar misschien leuk, zij vindt hem stiekem leuk. Ze wil *nu* geen relatie, maar zit alvast te bedenken hoe het allemaal in de toekomst zal verlopen. Alsof je dat nu kan inplannen of jezelf kan voorbereiden of zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nu kan ze weer slapen, dankzij jou!
Zelfs dat is een illusie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:35 schreef zarGon het volgende:
Relax, naarmate de tijd vordert weet je meer en kun je gepast reageren.
- Ja, ik wil jou ook wel beter leren kennen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:33 schreef Skitzofrenix het volgende:
haha, en nu ga ik bedenken wat ik hier op ga zeggen :p,
Je verwacht logica bij deze vrouwmens, dat is je fout. Geeft niks, ook jij die vaak bij juiste eind hebt kan je wel eens vergissen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap haar reden om zo te hyperventileren niet. Hij vindt haar misschien leuk, zij vindt hem stiekem leuk. Ze wil *nu* geen relatie, maar zit alvast te bedenken hoe het allemaal in de toekomst zal verlopen. Alsof je dat nu kan inplannen of jezelf kan voorbereiden of zo.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bedenken? Je vind het toch leuk? Je wilt hem vast ook beter leren kennen? Zeg dat dan gewoon?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap haar reden om zo te hyperventileren niet. Hij vindt haar misschien leuk, zij vindt hem stiekem leuk. Ze wil *nu* geen relatie, maar zit alvast te bedenken hoe het allemaal in de toekomst zal verlopen. Alsof je dat nu kan inplannen of jezelf kan voorbereiden of zo.
Hier heb ik wat aan! Ik denk er nog even goed over na, sowieso raar om half 4 s'nachts terug te smsen, dus ik heb nog een paar uur de tijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Ja, ik wil jou ook wel beter leren kennen.
- Waarom?.
- Sorry, ik ben niet geïnteresseerd in je.
- Wat wil je weten dan?!
- Blabla, enzovoorts.
Zeg gewoon wat er in je opkomt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:33 schreef sig000 het volgende:
Wanneer ik zoiets laat weten dan wil ik het liefst keihard neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |