Ze moest plassen?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
Wat is er met me aan de hand? Ik snap waarom mijn moeder zeikt.
U jelly?quote:
Je bent volwassen aan het wordenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
Moeders horen te zeiken, wanneer ze dat niet doen dan is er pas echt iets aan de handquote:Op maandag 25 juni 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
Meer info aubquote:Op maandag 25 juni 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
Ow hoi heloefquote:Op maandag 25 juni 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
Hoe is zijn pener?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb de man van mijn moeder nu al 2 keer naakt gezien.
Ik wil niet meer leven
Omdat je dood bent?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
Je werd er niet vochtig van?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb de man van mijn moeder nu al 2 keer naakt gezien.
Ik wil niet meer leven
Ik denk niet dat ik ooit nog vochtig kan wordenquote:
is moneyfornothing die vrouwelijke user die van sadomasnogwat dominantie sekspelletjes houdt en dat gedaan heeft met supersoep totdat supersoep lant hier had gehosselt?quote:
Ik wil eigenlijk reageren met challenge accepted, maar toch maar nietquote:Op maandag 25 juni 2012 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit nog vochtig kan worden
Verstandigquote:Op maandag 25 juni 2012 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk reageren met challenge accepted, maar toch maar niet
Het komt hier ´s nachts niet meer onder de 25 gradenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij woont ergens waar het WEL zomers weer is!
Daar had ik best willen slapen hoor
Uhm pardon?!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is moneyfornothing die vrouwelijke user die van sadomasnogwat dominantie sekspelletjes houdt en dat gedaan heeft met supersoep totdat supersoep lant hier had gehosselt?
of was dat een ander wiens naam leek op moneyfornothing?
Nou ja gezeik over dat ik vrienden ben met Faye.quote:
Vriendschap is dan toch niks mis meequote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja gezeik over dat ik vrienden ben met Faye.
Maar toen ging ik denken: Zou ik er blij mee zijn als ik een zoon zou hebben dat nog zou omgaan met een meisje dat hem niet moest.
Toen begreep ik het allemaal een stuk beter.
Watquote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar toen ging ik denken: Zou ik er blij mee zijn als ik een zoon zou hebben dat nog zou omgaan met een meisje dat hem niet moest.
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn poot daar ook stijf gehouden hoor.quote:
Dan zeg je toch gewoon "ja"quote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Datquote:
Die vriendschap blijft gewoon in stand hoor, ik heb tegenwoordig een ruggengraat.quote:
Heel goedquote:Op maandag 25 juni 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn poot daar ook stijf gehouden hoor.
Moest, moest. Verleden tijd.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar hoezo bedoel je met dat zij je niet moet?
Je bent toch bevriend met haar of ben ik nou gek?
ik weet nie waar je het over hebt maar mfn is zonder twijfel de hotste (en natuurlijk meest ontschuldige) user hier!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:33 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
het was niet faye. het was toch moneyfornothing?
Wat groeien ze toch snel op he?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat
[..]
Die vriendschap blijft gewoon in stand hoor, ik heb tegenwoordig een ruggengraat.
Ahh soooquote:
heloef jij was erbij.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat
[..]
Die vriendschap blijft gewoon in stand hoor, ik heb tegenwoordig een ruggengraat.
Ik snap hem niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Lijkt mij best een aparte situatie eigenlijk. Ik weet niet hoe ik me daar onder zou voelen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh sooo
Je moeder moet zich niet aanstellen, er zijn zoveel vrouwen die je niet moeten
Wel goed eigenlijk, als ze niet hard genomen willen worden door je zijn ze de vriendschap ook niet waardquote:Op maandag 25 juni 2012 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Vriendschap mag niet van je moeder? Meisjes mogen alleen met jou omgaan als ze ook je partner willen zijn?
Vaag gedoe
Je mag toch zelf weten met wie en op welke manier of ben ik nou gek?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt mij best een aparte situatie eigenlijk. Ik weet niet hoe ik me daar onder zou voelen.
als je dat onschuldige serieus bedoelt..... ik kandie nder niet meer bedenken, volgensmij was het moneyfornothing.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:35 schreef screwloose het volgende:
[..]
ik weet nie waar je het over hebt maar mfn is zonder twijfel de hotste (en natuurlijk meest ontschuldige) user hier!
Bullshitquote:Op maandag 25 juni 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk, als ze niet hard genomen willen worden door je zijn ze de vriendschap ook niet waard
Nee dat was zij niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:35 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
heloef jij was erbij.
er waren 2 vrouwelijke users met grote borsten. en toen had supersoe er 1 gehosseld. en toen was lant later jaloers geworden op de borsten van die 1ne vrouwelijke user.
moneyfornothing en nog 1 was er. en was het dan moneyfornothing die de dominantie sadomanogwat seksspelletjes had gehad met supersoep?
Nee, maar het komt voor haar over als ik aan haar blijf hangen in de hoop op meer. Dat kan ik begrijpen als ik een zoon zou hebben in zo'n situatie zou ik ook zeggen "zoek een ander".quote:Op maandag 25 juni 2012 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Vriendschap mag niet van je moeder? Meisjes mogen alleen met jou omgaan als ze ook je partner willen zijn?
Vaag gedoe
Niet ieder leven wordt op dezelfde manier geleefd.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je mag toch zelf weten met wie en op welke manier of ben ik nou gek?
Natuurlijk mag dat.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je mag toch zelf weten met wie en op welke manier of ben ik nou gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |