Dat is niet erg ik ben niet opzoek naar een vaste relatie , ik wil zo lang mogelijk van mijn vrijheid geniete voordat ik me bind, en kinderen krijg enzoquote:Op maandag 25 juni 2012 23:03 schreef drumstickNL het volgende:
Totdat je erachter komt dat ze andere mannen doen terwijl je met ze aan het daten bent.
Sowieso voor die Russen gaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef JelmerJJ het volgende:
[..]
Dat is niet erg ik ben niet opzoek naar een vaste relatie , ik wil zo lang mogelijk van mijn vrijheid geniete voordat ik me bind, en kinderen krijg enzo![]()
Qua karakter zijn die vrouwen echt anders dan wij nederlanders toch
Ik zit nu in nederland ja en oke de cultuur is anders maar dat is nou net wat me aantrekt,quote:Op maandag 25 juni 2012 23:05 schreef drumstickNL het volgende:
Sure maar de cultuur is ook anders. Daarnaast zit je nu in Nederland of wat?
Jaaa idd russen ja die zijn wel lekker maar daar zit vaak maffia achter of een of andere ziekte:Pquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:09 schreef JelmerJJ het volgende:
[..]
Jaaa idd russen ja die zijn wel lekker maar daar zit vaak maffia achter of een of andere ziekte:P
Nee ik woon in een stad maar ik vind al die nederlandse vrouwen toch ergens hetzelfde en amerika is gewoon anders snap jequote:Op maandag 25 juni 2012 23:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Er zijn in ons land juist hartstikke veel buitenlandse vrouwen. Genoeg keus. Woon je in een dorp of zo?
Je kan in NL ook voor buitenlandse vrouwen gaan? En nee ik snap niet waarom Amerika "gewoon anders isquote:Op maandag 25 juni 2012 23:10 schreef JelmerJJ het volgende:
[..]
Nee ik woon in een stad maar ik vind al die nederlandse vrouwen toch ergens hetzelfde en amerika is gewoon anders snap je
Ik baseer dit niet op films, zo erg ben ik ook weer niet ... ben gewoon van mening dat iets is wat je moet meegemaakt hebben in je leven i.p.v je leve lang met jezelfde vrouwtje in een gedoodverft huwelijk terechtkomenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]Ga eens wat minder(of juist meer) films kijken, dwaasje.
hoe oud ben je ?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:10 schreef JelmerJJ het volgende:
[..]
Nee ik woon in een stad maar ik vind al die nederlandse vrouwen toch ergens hetzelfde en amerika is gewoon anders snap je
Hmmmm vast niet allemaal toch ? ervaring meee?>quote:Op maandag 25 juni 2012 23:14 schreef Fokboer het volgende:
Amerikaanse vrouwen zijn kanker. Niet doen. Dikke, onbeleefde, geldkloppende, aangiftedoende, strijdlustige bangerds met ieder haar eigen stoornis. Het enige wat er uniek aan ze is dat de stoornis varieert van vrouw tot vrouw. Maar een stoornis hebben ze allemaal.
Je komt er bekaaid vanaf.
IK wil ook graag weg uit nederland maar financieel is dat gewoon niet mogelijk momenteel...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:19 schreef destrovel het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ga je niet gewoon naar de V.S. dan?
Blijkbaar ben je ervan overtuigd dat je hier niet de geschikte buitenlandse (of Nederlandse) vrouw zal vinden, en je moet en zal een Amerikaanse krijgen.
Solution: Go to America!
En anders kun je hier altijd wel een leuke Amerikaanse op de kop tikken.
Vriend van me heeft het ook gedaan en is nu getrouwd
Ervaring mee. Dat wel. Woonde zelfs met enkelen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef JelmerJJ het volgende:
[..]
Hmmmm vast niet allemaal toch ? ervaring meee?>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |