Gelukkig is het nog altijd echt mijn auto en niet "onze" zeg maarquote:
Ja dat is het prettige als je bepaalde dingen 'gescheiden' hebt, kan je er nooit mot over krijgenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig is het nog altijd echt mijn auto en niet "onze" zeg maar
Ja, geef hullie maar de schuldquote:Op maandag 25 juni 2012 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. schrok trouwens van de km's die ik toch nog maak op jaarbasis; was de schuld van "die Wilde Wieven" zei hij
Een uurtje of 14:30. Beetje afhankelijk van hoe laat de klant me laat gaanquote:Op maandag 25 juni 2012 23:46 schreef Greys het volgende:
Elies ik vind het leuk dat je morgen met mijn zus meet
Hoe laat hebben jullie afgesproken?
quote:
Trusten mop!quote:En nu slapen! Veel plezier morgen Elies
Zus gaat vast achter een bosje liggenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
Oh boy, nu al benieuwd naar de pics
En gaat zus dan rijden zodra jij bij de klant weg rijdt ofzo?
Of gaat ze ergens wachten?
En heb je haar foon nr?
/bemoeial![]()
Pritty well dan dierquote:
Truste en dank jequote:En nu slapen! Veel plezier morgen Elies
Ik exporteer mezelf richting het Noordenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Go Muis![]()
![]()
Have fun Elies![]()
Kom jij deze kant op of komt ZusG. richting het pittoresque Broabaaaant?
Gezelligquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik exporteer mezelf richting het Noorden
Het was gezonder geweest als je dat ontbijten voor al dat fietsen had gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:10 schreef Qwea het volgende:
Sportief bezig :p van huis naar het ziekenhuis, van het ziekenhuis naar de fysio, van de fysio naar se stad want markt met een vriendin en van de markt nach hause strax. Alles op de fiets en dan moet ik nog ontbijten
Ja true, zit nu te lunchen in qduyn, op het grasveld voor de fysio. Kan mooi door muquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was gezonder geweest als je dat ontbijten voor al dat fietsen had gedaan
Dan had je het mooi meteen weer kunnen verbranden.
Maar goed bezig
Wat onverwachtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:59 schreef Oognip het volgende:
Ik ben een kilo aangekomen2x in de week uiteten en 1x patat eten is niet goed
Ja hèquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat onverwacht![]()
Gewoon weer een weekje braaf doen
Fixed.quote:
Nee ik snap dat helemaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:37 schreef Cat22 het volgende:
Mijn nieuwesalontafelkist
is trouwens ook zeer geschikt voor katers.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo af en toe gooi ik de balkondeur open, dan mogen de dame en heren even daar rondwandelen. Is het vreemd dat ik dat zelden doe, alleen als ik erbij ben en er zelfs dan een beetje de zenuwen van krijg?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |