Heb toch 4 nullen op m'n rekening, don't care.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:10 schreef Warmaster88 het volgende:
Nog iemand die niet tegen z'n verlies kan, zielig dit
dWc_RuffRyderquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb toch 4 nullen op m'n rekening, don't care.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij gaat huilen over de uitslag, wij niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hahaha prachtig, meteen op hun teentjes getrapt. Alsof er iets te winnen valt hier
.
Het is overigens gewoon echt waar hoor, dat jij nou een plebejer bent.
Zegt dus iets hoe competent de 'jury' is, niet over mijn skillsquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:36 schreef Warmaster88 het volgende:
Wie beslissen de uitslag, en jij hebt uitslag, jeukt he?
Power of the masses.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt dus iets hoe competent de 'jury' is, niet over mijn skills.
Skills, ik zeg niet dat ik ze heb, maar dan heeft Trollscience ze al helemaal nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:41 schreef Warmaster88 het volgende:
[..]
Power of the masses.
Filter the weak out of our superior system.
![]()
Skills worden gewaardeerd, omhooggevallen nep rappertjesnegertjes niet
Tbakker heeft bericht, het is wachten tot hij op fok verschijnt!quote:
Proberen slim over te komen omdat je wat synoniemen kent, en dan toch falen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Skills, ik zeg niet dat ik ze heb, maar dan heeft Trollscience ze al helemaal niet. Verder heb ik nooit gepretendeerd een rapper te zijn, en hoezo ben ik een nepneger? Schminck ik mezelf ofzo?
Gebrek aan intelligentie en intellect is weer schrijnend bij jou, zo blijkt. Zeker nog een maagd, mbo'ertje?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:54 schreef Warmaster88 het volgende:
Intellect en intelligentie zijn hetzelfde, pauper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |