+1quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:07 schreef Norrage het volgende:
Mij kan het echt geen flikker schelen dat ze steeds gebroken worden...Al dat gezeik erop altijd
Die Safarova heeft al best vaak mee gedaan en de 2de ronde is het hoogste resultaat. Dus die is ook niet echt goed op gras.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:09 schreef Norrage het volgende:
Kiki
Dit had ik toch niet verwacht! Ook gezien haar eerdere opmerkingen omtrent gras
Ze draaide al wat bij na haar partij tegen Petrova op Rosmalen. Het ging steeds beter zei ze en ze lootte daar natuurlijk belachelijk slecht tegen de latere toernooiwinnares.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:09 schreef Norrage het volgende:
Kiki
Ze durft te verliezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:09 schreef Norrage het volgende:
Dat is ook waar jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:07 schreef Norrage het volgende:
Mij kan het echt geen flikker schelen dat ze steeds gebroken worden...Al dat gezeik erop altijd
Nee niet te zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:13 schreef Swennus het volgende:
Is Bertens te zien? Zit nl op werk en ben benieuwd of ze ook echt beter is!
Scheepers of Shvedova.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:26 schreef Hazzard het volgende:
Ik vind het echt bizar hoe Bertens zich ontwikkeld. Ook op RG had ze gewoon veel verder kunnen en misschien wel moeten komen.
Wie is haar volgende tegenstander (laat dit geen massive jinx zijn aub)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |