SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
dit vaak tijdens colleges/PowerPoints snel overschrijven etcquote:Op maandag 25 juni 2012 18:58 schreef Furdinand het volgende:
Ik kan mijn eigen handschrift niet eens lezen.
precies jaquote:Op maandag 25 juni 2012 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit vaak tijdens colleges/PowerPoints snel overschrijven etc
oranje haar en veel te grote schoenen?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rode neus, keel als schuurpapier, whats next
ik passquote:Op maandag 25 juni 2012 19:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
oranje haar en veel te grote schoenen?
genitale wrattenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rode neus, keel als schuurpapier, whats next
ik zou bijna denken dat je ziek bent..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kop soep, fruitmand en thee met honing kunt u bij mij afgeven.
Mvg,
ben even overrompeld door de hoeveelheid liefdequote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goed gedacht babe. Dus wanneer kan ik je verwachten?
hihihi awwwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben even overrompeld door de hoeveelheid liefde
*stormt meteen naar de biologisch groenteboer voor een fruitmandje*
het is het waardquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihihi awww![]()
Geen kusje want anders geraak jij ook ziekjes.
en ff halen is te veel moeite?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meh. Mn laptop en hardeschijf liggen beneden.gelukkig ben ik vrij vandaag.
ah, heb je ook zo'n sexy paarse hema polo aan dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gisteren hele dag snotterrnd en niezend op het werk (Hema) doorgebracht ook.Niemand die me wegstuurde bij de food en me in de winkel zette..
En ja, allws duizelt als ik al rechtop zit.
huh wat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, heb twee rode.![]()
En nee niet echt.
ik snap het nietquote:
ohw ja. stupid mequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:23 schreef JanPiraat het volgende:
2 rode polo's ipv een paarse![]()
Sterkte kb lieveling
Je was niet van me weg te slaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Joh jouw schuld jij stak me aaaahaaan.
Volgens mij heb je het zelf gedaan want sinds onze Hema confrontatie was ik opeens ziekjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wat Jan wat heb jij nu weer gedaan.. Wil je mijn lieftallige collega's niet aansteken?
.
Ligt niet aan mij!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het zelf gedaan want sinds onze Hema confrontatie was ik opeens ziekjes![]()
iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Inmiddels allemaal mensen die hier lurken en posten hebben daar gepost.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Inmiddels allemaal mensen die hier lurken en posten hebben daar gepost.
Hij noemde mij een gedrochtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:33 schreef JanPiraat het volgende:
Im looking at the man in the mirrorrrr.. Im asking if he'd changeee his waysss en toen zei hij 'nee hou je bek'
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel een geile homo er in.
Ik zou hem doen.
quote:
quote:
Bijna iedereen.quote:
En Johnny Depp dan? En Orlando Bloom?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Bijna iedereen.![]()
Geen jongere mensen en geen mensen die te oud zijn met uitzondering als de naam George Clooney is.
Eerste wel, laatste niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En Johnny Depp dan? En Orlando Bloom?
Hoeveel jonger?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Bijna iedereen.![]()
Geen jongere mensen en geen mensen die te oud zijn met uitzondering als de naam George Clooney is.
Die zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En Johnny Depp dan? En Orlando Bloom?
Max. 2 jaar tochquote:
Hoe oud jong ben jij?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Ik dacht 22 ofzo
Is dat positief of negatief dat je dat dacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dat positief of negatief dat je dat dacht?Eerst negatief omdat ik dacht dat ik te jong zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar qua volwassenheid alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik zal om haar vechtenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerst negatief omdat ik dacht dat ik te jong zou zijnMaar qua volwassenheid alles
Vrouwending, volwassener overkomen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euhm eerst daten, ik ben ouderwetsquote:Geilquote:![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrouwending, volwassener overkomen enzo.Waar kan ik hem vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geil
Alles fur dich
Women with dicks and weak men with vaginas.
Nou in nachtbagger SC kan je een poging doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar kan ik hem vinden?
Alles fur dich
die mag bij mij blijven, resident evil spelen jeweetsquote:
oh dan kom ik zekerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
die mag bij mij blijven, resident evil spelen jeweets
mag niet naar haar kijkenquote:
zal jou eens aanraken met jouw ogen dichtquote:
Kom maar op Benno L.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zal jou eens aanraken met jouw ogen dicht
Kom dan, wolla ik klap je hard!quote:
Dan eerst datenquote:
quote:
doe ik zomaar even jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zomaar wijs je Jan zijn huwelijksaanzoek af..
Wat ben jij steeds vroegggquote:
Moet je wat meet bezig zijn onder de.dekens grgrgrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet gewoon eens een keer goede sex hebben. Bam.quote:
Geslaagd?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hier ook een gefeliciteerd Jannemannn!
Ik geloof nog altijd dat straks schandaal bekend gemaakt wordt van omkoping en.dat ze alle landen diskwalificeren behalve Nederland en ierland en dat we Europees kampioen 2012 worden jaaaaaquote:
Hahaha wtf.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.dg.hva.nl/cont(...)gramma-ergotherapie/
Piratenthemaaa hahaha, its meant to beeee b.tchessss.
Ik zat gisteren in Portugees tenue en die verloren dus nu maar neutraal.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:31 schreef gianni61 het volgende:
goed, met jou?
zit je al klaar in duits tenue?
Ja moet nog nieuwe aanschaffenquote:
push-upquote:
mwehehequote:Op donderdag 28 juni 2012 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zat gisteren in Portugees tenue en die verloren dus nu maar neutraal.
quote:[..]
Ja moet nog nieuwe aanschaffen
quote:
Denk het wel, dan zie ik bepaalde mensen niet meer posten en dat is wel een verademing.quote:[..]ga je doen ja?
valt me tegen van jequote:Op donderdag 28 juni 2012 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zat gisteren in Portugees tenue en die verloren dus nu maar neutraal.
quote:
quote:
quote:[..]
Denk het wel, dan zie ik bepaalde mensen niet meer posten en dat is wel een verademing.
echt bh's zijn stom ik ga bhloos door het leven tegenwoordigquote:
say whut now?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
block mij nieehieet
[..]
echt bh's zijn stom ik ga bhloos door het leven tegenwoordig
quote:
Nee johquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
block mij nieehieet
[..]
echt bh's zijn stom ik ga bhloos door het leven tegenwoordig
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee johDan zou ik straks nog over iets interessants heen lezen, dat is niet de bedoeling.
ik bedoelde het portugal shirtjequote:
pics, webcam, gedetailleerd verslag door de buurman en je zusje, ondertekend door je oudersquote:
voldoet verslag van jan/cosmo/romana ook?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics, webcam, gedetailleerd verslag door de buurman en je zusje, ondertekend door je ouders
Deed ik dat echt?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]moet kunnen toch
[..]![]()
![]()
JE NEGEEERDE ME LAATST WEL IN NACHTBAGGEEEEER.
Ohhhhh zoooquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoelde het portugal shirtje
italie of duitsland boeit me niet en spanje en portugal vind ik allebei niks
cosmo wel, romana ken ik niet en jan vertrouw ik niet.pics zijn beterquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
voldoet verslag van jan/cosmo/romana ook?
Nachtbagger SC, als ik kan mee komen met de posts in Radio dan daar ook, oh en SC Versieren makkelijk of niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:59 schreef gianni61 het volgende:
maar flipsje, ben jij tegnwoordig niet meerin een sc te vinden?
behalve nu hier dan..
jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deed ik dat echt?Niet de bedoeling, sorry
![]()
![]()
huh wie is romana? ik bedoelde 2happy4u en waarom vertrouw je jan nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
cosmo wel, romana ken ik niet en jan vertrouw ik niet.pics zijn beter
Das te veel moeite, jonguhquote:
OHhhhh dat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jaje was heel de tijd bezig met peter en LOK ofzo of LOR of KOR of nja dat avatar gebeuren
[..]
huh wie is romana? ik bedoelde 2happy4u en waarom vertrouw je jan nietsowieso dat ik jou geen pics ga sturen
viespeukejen
nsachts ben ik er niet en versieren kom ik nooitquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nachtbagger SC, als ik kan mee komen met de posts in Radio dan daar ook, oh en SC Versieren makkelijk of niet.
Best veel nog
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jaje was heel de tijd bezig met peter en LOK ofzo of LOR of KOR of nja dat avatar gebeuren
[..]
huh wie is romana? ik bedoelde 2happy4u en waarom vertrouw je jan nietsowieso dat ik jou geen pics ga sturen
viespeukejen
nachtbagger topic is ook overdag.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nsachts ben ik er niet en versieren kom ik nooit
quote:
quote:
Volgende keer als je er bent dan dan dan laat ik je niet meer in de steek.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]en maar lachen tutututut
jeugd van tegenwoordig
[..]
ik kom daar al nooit en toen kwam ik daar toevallig en toen toen..huilen met de pet op
ik durf niet meerquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgende keer als je er bent dan dan dan laat ik je niet meer in de steek.
Bobje hele tijd tegenwoordigquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is helemaal niet eng.Bobje zit er ook af en toe.
En Hooidraad.
ohw, nooit op geletquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nachtbagger topic is ook overdag.En versieren niet zo heul vaak.
Beetje zijn roots verlaten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bobje hele tijd tegenwoordignooit meer in arg die man.
Hihi, hooidraad.
Vast niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bobje heeft ons in de steek gelaten..
Haha dat kan.quote:
flips: 0-1quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje zijn roots verlaten.
Ja
[..]
Vast niet.
[..]
Haha dat kan.
hoeveel tenues heb jij??quote:
en geen clubs?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2, portugees en duits. Oke en ik heb een oranje t-shirt van Van Persie.
Nope. Ik hoop ooit een AZ-shirt er aan toe te kunnen voegen.quote:
Ja grappig genoeg heeft ze de tag "spellingnazi" ofzoquote:
gewoon kopen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope. Ik hoop ooit een AZ-shirt er aan toe te kunnen voegen.
Dan moeten er ook centjes zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon kopen.
ik heb alleen oranje (en wales rugby en 3 rugby clubs)
ja, en van 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moeten er ook centjes zijn.
NiceOranje zonder een spelersnaam er op?
Ja same here. Ik wilde wel een nieuwe eigenlijk, maar ik had een voorgevoel dat ik dit beter even kon uitstellenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en van 2 jaar geleden.
ik wist vooraf al dat dit jaar geen zin had om 1 te kopen
had nu beter een balotelli shirt kunnen aantrekkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja same here. Ik wilde wel een nieuwe eigenlijk, maar ik had een voorgevoel dat ik dit beter even kon uitstellen
Hmmm liever niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had nu beter een balotelli shirt kunnen aantrekken
tis dat er toevallig reclame is opde andere zenderquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmm liever niet.Zo opportunistisch ben ik niet.
Anders?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis dat er toevallig reclame is opde andere zender
had k de goal niet gezienquote:
not another teen moviequote:
ja, ik heb hem l gezien, is erg flauw, maar blijft grappigquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
No love for Cosmo, all love for leell..
nooitquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
No love for Cosmo, all love for leell..
geen liefde van jou ?quote:
lezunnnn er staat toch alllllquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:30 schreef leeell het volgende:
[..]
geen liefde van jou ?
beetje toch wel
leeell meetenquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:55 schreef 2Happy4U het volgende:
leeell neger waar blijf jij dan? waar komt de mini-meet bij de AH?
daarna lekker bij hem achterop de brommert tuffen jeweetquote:
WAAR ZIE JE DAT IK EEN NEUK GEEF?quote:
nee jij zult nooit een neuk geven ja :p :pquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
WAAR ZIE JE DAT IK EEN NEUK GEEF?
NERGENS
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee jij zult nooit een neuk geven ja :p :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |