Ik vind het de irritantste user die er bestaat met z'n nepverhalen als ik heel eerlijk ben. Voor de rest zul je er vast wel normaal mee kunnen praten zolang het maar over drugs gaat.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op geef eerlijk toe dat je De_Kromme wel een welkome toevoeging aan deze SC vindt anders zou je nooit op hem ingaan.
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Was een grapje, natuurlijk verkies ik jou boven een Hagenees![]()
Zelfs na gister
Zegt de boeler in kwestie die (zonder overdrijven) zeker 42 keer aan Caland heeft gevraagd of hij samen met hem wilde reizen met de trein.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit dus. Beter laat je me gewoon met rust. Vriendloze ziel die kapiteintje, beetje meeten met HMF en nu constant achter hem aanlopen en proberen met hem af te spreken.
Kom maar op met die stemronde.
Zaterdag Awakefestquote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ligt er aan welke drugs hij op dat moment heeft gebruikt.
Ik nomineer mijzelf ik sta nou eenmaal graag in het middelpunt van de aandacht.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit dus. Beter laat je me gewoon met rust. Vriendloze ziel die kapiteintje, beetje meeten met HMF en nu constant achter hem aanlopen en proberen met hem af te spreken.
Kom maar op met die stemronde.
Ik ga jaquote:Op maandag 25 juni 2012 19:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zaterdag Awakefest![]()
![]()
![]()
. Lekker aan de pilluhhhhhh.
Ga je ook nog Steven? En anderen hier?
Jaquote:
Behalve tegen Littlerabbit vanmiddag.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ben ik de enige die hier gewoon vriendelijk tegen iedereen doet?
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ben ik de enige die hier gewoon vriendelijk tegen iedereen doet?
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
Nee, je bent een lul van een meter tachtig.
quote:
Gewoon elke morgen paar halve liters gieten in de 150 plantjes en het komt goedquote:Op maandag 25 juni 2012 19:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Willen ze nog een beetje groeien? Hier is het aardig mislukt
.
Ik zette klassieke muziek keihard op, daar schenen ze beter van te groeien. Nou, mooi niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon elke morgen paar halve liters gieten in de 150 plantjes en het komt goed
Ik praat ook tegen ze, misschien moet je dat ook proberen
Motherfucker, nu krijgen we het...quote:Op maandag 25 juni 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Poll: Wie is de grootste kutuser.
• stevenmac
• Morph
• Davy
• kapiteintje
• de_kromme
• HMF
• pizzageit
• ajacied422
• Jojoortje
• Guitarist
• Littlerabbit
• GGMM
• Happel
• tong80
• Een user die ik ontgetwijfeld vergeten ben.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb op tong gestemdquote:Op maandag 25 juni 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
• stevenmac
• Morph
• Davy
• kapiteintje
• de_kromme
• HMF
• pizzageit
• ajacied422
• Jojoortje
• Guitarist
• Littlerabbit
• GGMM
• Happel
• tong80
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik het gevoel dat jij 14 bent? Ik mag je nu al niet (en ja, dat is mede doordat je een Feijenoord bent).quote:Op maandag 25 juni 2012 19:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom geloofde ik dat littlerabbit 14 was
Ze moeten groeien in alle stiltequote:Op maandag 25 juni 2012 19:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik zette klassieke muziek keihard op, daar schenen ze beter van te groeien. Nou, mooi niet.
dat is hij ook tochquote:Op maandag 25 juni 2012 19:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het gevoel dat jij 14 bent? Ik mag je nu al niet (en ja, dat is mede doordat je een Feijenoord bent).
Lijkt me op zich wel een goed plan. Dan gaat 't nog ergens om he.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:26 schreef Jojoortje het volgende:
En wie op 1 staat, wordt weer eens verbannen?
quote:
als je tong erbij zet als niet VBL SC user, dan kan je net zo goed nog Paul er tussen doen met zijn kutrechtquote:Op maandag 25 juni 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
• stevenmac
• Morph
• Davy
• kapiteintje
• de_kromme
• HMF
• pizzageit
• ajacied422
• Jojoortje
• Guitarist
• Littlerabbit
• GGMM
• Happel
• tong80
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat is dus die user die ik vergeten wasquote:Op maandag 25 juni 2012 19:28 schreef Adames het volgende:
[..]
als je tong erbij zet als niet VBL SC user, dan kan je net zo goed nog Paul er tussen doen met zijn kutrecht
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Welke mongool heeft op mij gestemd
Stinho zeker?
Ik.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Welke mongool heeft op mij gestemd
Stinho zeker?
Stik in je drinken, kwalquote:Op maandag 25 juni 2012 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik.![]()
En nu ga ik biertjes drinken in de stad je weet. Gegroet VBL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |