Ga jij nou maar moderatorretje spelen.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zit die tampon nou nog steeds klem?
Je bent jaloers op Ajacied he.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
DM's van gebande users worden niet besproken.
Ik weet gewoon hoe lang hij is, in welke zin post ik dan namens hem? Als ik zeg dat jij een Ierse afkomst hebt en je bent gebanned, praat ik dan ook namens jou?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer posten namens een persoon met een ban, lekker bezig man
Ik voel spanningen tussen verzuurde ex-mods en huidige mods. Is er wat gebeurd jongens? Jullie kunnen erover praten met ons hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zit die tampon nou nog steeds klem?
Kom zoenen dan!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar moderatorretje spelen.
Niet ex-mods, vooral tegen GGMMquote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik voel spanningen tussen verzuurde ex-mods en huidige mods. Is er wat gebeurd jongens? Jullie kunnen erover praten met ons hoor.
Je weet dat je fout zit en ipv je excuses aan te bieden ga je zo doenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet gewoon hoe lang hij is, in welke zin post ik dan namens hem? Als ik zeg dat jij een Ierse afkomst hebt en je bent gebanned, praat ik dan ook namens jou?
Los daarvan, wat loop je te matennaaien dan ouwe stuffkikker.
Ik heb het ook in FB neergezet. Ben even terug en vind jou zeer vervelend bezig. Hopelijk een lange banquote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet gewoon hoe lang hij is, in welke zin post ik dan namens hem? Als ik zeg dat jij een Ierse afkomst hebt en je bent gebanned, praat ik dan ook namens jou?
Los daarvan, wat loop je te matennaaien dan ouwe stuffkikker.
Ah laat gaan joh, is toch heerlijk vrouw!quote:
Je bent idd een lul... net als anders!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze deed ook al zo onaardig tegen mij terwijl ik mij niet anders dan anders gedroeg.
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Caland wat deed je in Friesland man
Heb je mijn DM nou gelezen?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Ik voel een spanning tov toekomstig mods.
Doe eens lief tegen de_kromme.
Mwha zoveel dreiging voel ik niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Ben nu aan het bellen, neem eens op dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb je mijn DM nou gelezen?
Wat vind je ervan?
Een moderatorretjequote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar moderatorretje spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stinhoquote:
Ja OKquote:Op maandag 25 juni 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben nu aan het bellen, neem eens op dan.
Ik zit niet fout mang.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je weet dat je fout zit en ipv je excuses aan te bieden ga je zo doen
Binnenkort van WOSquote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een moderatorretjeDie lijkt op GGMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |