Ik ben Dé PizzaGeitquote:Op maandag 25 juni 2012 19:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie ben jij? Ik ben een legende in UVT jongen. Ook in VBL trouwens. Niet haten.
GGMM loopt vaak wat achter.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit is oud nieuws of wat? Heb dit een hele tijd geleden ook al eens gelezen.
Geen idee, las het net in KLB.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit is oud nieuws of wat? Heb dit een hele tijd geleden ook al eens gelezen.
Zielepoot.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Te bedreigen. Wat denkt hij wel niet? Al zijn gegevens liggen binnen twee tellen op straat als hij nog eens zoiets flikt
.
Zeker al ben ik wel blij dat jij deze VBL problemen aanpakt daar waar ik de persoonlijkheid mis om er zelf wat aan te doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dankje. Ik hanteer de orde. Alles wel?
Waarom kijk je in godsnaam lingoquote:
Hoe lang?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Langer dan jij, maar dat is niet zo moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beantwoord mijn vraag dan!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Langer dan jij, maar dat is niet zo moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...het leven is als Lucille Werner: Het kan soms raar lopen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent pas triest bezig, dm's van Stijn openbarenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag dan!1.80 ofzo, weet ik veel. Alsof ik mezelf vaak meet ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ook al een baard toen Sinterklaas nog in dienst zat.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dan wil ik niet vechtenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
1.80 ofzo, weet ik veel. Alsof ik mezelf vaak meet ofzo.
Ik heb Dr. Phil er op, omdat de afstandsbediening te ver op tafel ligt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent pas triest bezig, dm's van Stijn openbaren. Hoop uit de grond van mijn hart dat je een ban aan je broek krijgt. Vervelende kutuser dat je bent.
En Lingo. Sowieso Wimbledon kijken natuurlijk
.
Dr. Philquote:Op maandag 25 juni 2012 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb Dr. Phil er op, omdat de afstandsbediening te ver op tafel ligt.
Ik ookquote:Op maandag 25 juni 2012 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Soms trek ik een string aan en dans ik als een mongool hierop
Ajacied zal dat wel doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
Kan iemand mij deze junirel even snel samenvatten?
DE POLITIE OP JE HIELENNNNNNNN!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kijk dat politieding op rtl7. Gewoon om de achtervolgingen met 100km/h+ door woonwijken
Zullen we stemmen? Meerderheid bepaalt wie de grootste kutuser is.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent pas triest bezig, dm's van Stijn openbaren. Hoop uit de grond van mijn hart dat je een ban aan je broek krijgt. Vervelende kutuser dat je bent.
En Lingo. Sowieso Wimbledon kijken natuurlijk
.
Ik DM je zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Video als bewijs.
Je wordt een karikatuur van jezelf davy.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Soms trek ik een string aan en dans ik als een mongool hierop
Ik denk dat Pizzageit wint danquote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zullen we stemmen? Meerderheid bepaalt wie de grootste kutuser is.
Weet je dat wel zeker?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die wordt moeilijk...quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom op geef eerlijk toe dat je De_Kromme wel een welkome toevoeging aan deze SC vindt anders zou je nooit op hem ingaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof jij nooit zoiets doet.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wordt een karikatuur van jezelf davy.
Ligt er aan welke drugs hij op dat moment heeft gebruikt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op geef eerlijk toe dat je De_Kromme wel een welkome toevoeging aan deze SC vindt anders zou je nooit op hem ingaan.
nee sorryquote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Ik ben Feyenoorder, is dat niet zwaarwegend genoeg?
Voor mij welquote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef kapiteintje het volgende:
Was een grapje, natuurlijk verkies ik jou boven een Hageneesquote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef kapiteintje het volgende:
Dit dus. Beter laat je me gewoon met rust. Vriendloze ziel die kapiteintje, beetje meeten met HMF en nu constant achter hem aanlopen en proberen met hem af te sprekenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op geef eerlijk toe dat je De_Kromme wel een welkome toevoeging aan deze SC vindt anders zou je nooit op hem ingaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |