er zijn goedkopere oplossingen lijkt mequote:Op maandag 25 juni 2012 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geef hem een pizza, dan houdt hij hopelijk zijn mond ff
Eeuwig talent he.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij maakt zijn potentie nog niet echt waar.
Haha dies vast Neterlands want die bril is rood wit blauw haahahaquote:
Of GB, of Australie, of de VS of Nieuw Zeeland of ... etcquote:Op maandag 25 juni 2012 18:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Haha dies vast Neterlands want die bril is rood wit blauw haahaha
Of kan ook frankerijk zijn, dus geen frankearm hahahaha
Haal ik ook bijna... Ben dan ook wel bijna 2 meter lang gelukkig. Nouja trouwens moet nog meer dan tien kgquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Haha dies vast Neterlands want die bril is rood wit blauw haahaha
Of kan ook frankerijk zijn, dus geen frankearm hahahaha
Sluit maar aan in de rij. Iedereen hier op 't forum is bijna 2 meter als we 't moeten geloven.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Haal ik ook bijna... Ben dan ook wel bijna 2 meter lang gelukkig. Nouja trouwens moet nog meer dan tien kg
Op m'n paspoort staat 1,96quote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sluit maar aan in de rij. Iedereen hier op 't forum is bijna 2 meter als we 't moeten geloven.
Ik ben 1,86 en weeg 70 kiloquote:Op maandag 25 juni 2012 18:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Haal ik ook bijna... Ben dan ook wel bijna 2 meter lang gelukkig. Nouja trouwens moet nog meer dan tien kg
Eerder een onepack als je straks gaat studeren, geloof mij maar.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ben 1,86 en weeg 70 kilo
Vroeger was ik echt broodmager, nu ben ik gewoon normaal.
Wordt nog wel een sixpack
Doe s sportenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Weer posten namens een persoon met een ban, lekker bezig manquote:Op maandag 25 juni 2012 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerder een onepack als je straks gaat studeren, geloof mij maar.
Oh en Stinho is 174cm jongens.
1,86 en 70 kilo is ook best mager voor een jongen.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had het over m'n leuning man!quote:
Tweede ring is nog steeds de planning.. volgend jaar een normaal seizoen (linkerrijtje) en een uitverkocht huis en het is zo verquote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
He Kromme, hoe staat het met de tweede ring en die 4-5 miljoen voor Immers?
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Wel typisch, dat kleine mensen mod worden om het te compenseren
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Wel typisch, dat kleine mensen mod worden om het te compenseren
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tweede ring is nog steeds de planning.. volgend jaar een normaal seizoen (linkerrijtje) en een uitverkocht huis en het is zo ver. Bedankt voor de oprechte interesse.
En die miljoenen voor Immers komen binnen bij het aantal basisplaatsen in Feijenoord 1 + doorverkoop. Heeft Den Haag gelukkig goed geregeld. Nogmaals, bedankt voor de interesse in de mooiste club van Nederland![]()
.
Caland wat deed je in Friesland manquote:Een man van 23 jaar uit het Friese Nijeholtpade is gistermiddag opgepakt omdat hij zijn 14-jarige vriendin in een auto zou hebben mishandeld en gegijzeld. Dat meldt de politie.
Het ging mis toen het meisje met de man meereed naar het Acht-Pilarenplein in haar woonplaats Wolvega, waar ze andere jongeren zouden ontmoeten. Onderweg kregen de twee ruzie. Tijdens de rit die daarop volgde mishandelde de man het meisje. Met geweld dwong hij haar in de auto te blijven.
Het kind wist echter toch te ontsnappen tijdens een stop. Ze sprong uit de auto en belde aan bij een huis. Daar werd ze opgevangen en belde men haar ouders.
De man reed ondertussen naar het huis van de 14-jarige, waar hij een hek en de garagemuur ramde. Daarna verdween hij weer, maar de ouders van het slachtoffer slaagden er in het kenteken te noteren. Niet veel later kon de man worden opgepakt. Hij zit nog vast.
Sws 23 - 14quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Caland wat deed je in Friesland man
Hij kan echt niet zonder VBL geloof ikquote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
OMG zelfs ik krijg een DM van Ajacied. Nee jongen, ik vertel m'n penislengte niet.
fixedquote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij kan echt niet zonder VBL FOK! geloof ik
Gozer, speel je gitaar?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij kan echt niet zonder VBL geloof ik
Volle krat bedoel je.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij post hetquote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
Nee, je bent een lul van een meter tachtig.
je zuigt piemels dus?quote:
Zit die tampon nou nog steeds klem?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
DM's van gebande users worden niet besproken.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
OMG zelfs ik krijg een DM van Ajacied. Nee jongen, ik vertel m'n penislengte niet.
Ze deed ook al zo onaardig tegen mij terwijl ik mij niet anders dan anders gedroeg.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zit die tampon nou nog steeds klem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |