abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113372718

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Bekijk deze YouTube-video

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_113372749
Meest geniale TT ooit :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113375093
Wat mij juist heel erg aantrekt bij dit spel is de mogelijkheid om zowel single- als multiplayer te kunnen spelen. Ben geen groot fan van de grind (kill/collect) mmo's waar vervolgens geen verhaal achter zit en het je dus veel minder geboeid houdt.
pi_113377425
Misschien moeten we de lijst met characters eens updaten? :P
pi_113380897
zucht, een queue van 500 man :D
pi_113383029
Hoe laat komt morgen die patch eigenlijk uit? :)
Ik kijk erg uit naar de groupfinder!
pi_113385707
Neem aan gedurende de dag. Wil morgenavond wel weer wat gaan groupen, heb nu al redelijk wat Battlemaster gear, dus moet wel wat HM's kunnen doen.
pi_113386115
Een queue, hoe vet. Liever dit dan terug naar m'n dooie server.

En ik heb gisteren op m'n verse tank (orange gear) een EV HM pug gestart. Het hele zaakje ge-oneshot. Liep naar buiten met 3 rakata peices en genoeg coins voor een columi peice :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2012 21:39:13 ]
pi_113391402
Misschien had BioWare 1 of 2 extra servers moeten kiezen. Net iets meer spreiding, daarmee hadden ze queues van bijna een uur kunnen voorkomen :D
pi_113400201
quote:
Hello everyone, we wanted to let you know that we will be performing scheduled maintenance for four hours on Tuesday, June 26th, 2012 from 2AM CDT (12AM PDT/3AM EDT/8 AM BST/9AM CEST/5PM AEST) until 6AM CDT (4AM PDT/7AM EDT/12PM BST/1PM CEST/9PM AEST). All game servers and SWTOR.com will be offline during this period. This maintenance is expected to take no more than four hours, but could be extended.
pi_113400402
Bij deze de nieuwe status van al m'n chars;

Server: Tomb of Freedon Nadd

Empire; Yuuzhanvong level 45 sniper, Corruptor level 50 sorc healer

Republic; Medici level 23 trooper healer, Singlecause level 36 jedi knight tank(nu m'n main)
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:37:52 #12
126783 pjats
The Pjatser
pi_113407080
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef Roellie80 het volgende:
Een queue, hoe vet. Liever dit dan terug naar m'n dooie server.

En ik heb gisteren op m'n verse tank (orange gear) een EV HM pug gestart. Het hele zaakje ge-oneshot. Liep naar buiten met 3 rakata peices en genoeg coins voor een columi peice :D
En ik heb met mijn tank nu al 2 keer EV HM en 2 keer KP HM gedaan. En ik heb maar 1 rakata piece (en dat alleen maar dankzij mijn commando die dat heeft gestuurd naar mijn tank via legacy armor), gelukkig wel bijna volledig columi. De scoundrel healer die meeging was na 1 van elk al bijna volledig rakata. RNG is a bitch :(
pi_113409042
Patch 1.3 recognized. Downloading. Please stand by.
pi_113409102
50 Healing operative net verhuisd naar tomb.
Maar zit er hard over te denken opnieuw te beginnen met een republic tank :)

Iemand zin om samen te levelen ?
Those who forget their past , are condemned to re-live it...
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:34:48 #15
126783 pjats
The Pjatser
pi_113409532
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 08:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

quote:
The maintenance window has been extended We expect the servers to be available again at 8AM CDT (6AM PDT/9AM EDT/2PM BST/3PM CEST/11PM AEST)
Volgens Twitter.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 15:06:31 #16
126783 pjats
The Pjatser
pi_113413329
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef pjats het volgende:

[..]

[..]

Volgens Twitter.
quote:
UPDATE: The maintenance window has been extended. We now expect maintenance to end at 9am CDT (7AM PDT/10AM EDT/3PM BST/4PM CEST/12PM AEST)
Het gaat niet echt lekker...
pi_113416466
Dan ga ik ook nog maar niet patchen, kan alleen maar fout gaan :)
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:19:28 #18
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_113416510
Ik patch wel gewoon maar verwacht niet voor een uur of 6 te kunnen spelen. Ach, het is patch day.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_113419756
#SWTOR Game Update 1.3: Allies is live! Read about all the new features here!
pi_113419798
Jezus 300MB.
pi_113420164
triple post!
quote:
Just reminding people that you can get a free 320k Credits from the PVP Mission Terminal in 1.3. Its part of a new quest to help gear new 50s for PVP. You can either choose a box containing a Recruit PVP set or just choose the token which is worth as much as a Recruit set (320k Creds). Yaay for free credits.
Nog niet geprobeerd.

edit; nou al queue op Tomb...50 man.

[ Bericht 5% gewijzigd door DaFan op 26-06-2012 17:48:06 ]
pi_113433417
1398 wachtenden voor me :P
  woensdag 27 juni 2012 @ 00:16:43 #23
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_113441441
Mijn karakters ook even overgeheveld. Nightmare Lands en Tomb *O*.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 27 juni 2012 @ 02:19:00 #24
126783 pjats
The Pjatser
pi_113445536
Woohoo!! 1.3 is best tof. Zorgde meteen een queue op onze server. Extra geld was ook wel handig. Maar group finder werkt wel goed. Meteen 2 keer gedaan als tank en als DPS (samen met tank) en binnen een paar minuten al een groep. Die als tank ging nog wel, False Emperor. Maar voor de tweede kregen we Directive 7. De healer was half Rakata/half Columi, maar de tweede DPS had nog niet eens daily gear... Enige wat die deed was op 1 target schieten en voor de rest niet nadenken. Maar goed, die was wel de enigste die bij de eindbaas bleef staan, ook al was dat alleen maar omdat ik doodging op het moment dat de baas doodging.

Er zitten ook nadelen aan de group finder, niet iedereen geeft goed aan wat voor soort char hij heeft. Een guildie had dat. Had een healer zich opgegeven als dps. Dat kwam dus niet goed :D
  woensdag 27 juni 2012 @ 10:53:58 #25
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_113450831
Zou graag weer spelen, maar heb m'n security key niet meer. Heb een nieuwe telefoon, op oude is alles gewist. Oeps... Dus maar contact gezocht met de Customer Service. Nog geen antwoord, ben benieuwd.
You know, I've learned something today
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')