quote:Het liefdesgeluk van Josje Huisman (K3) en Gert Verhulst mocht niet lang duren. De twee zijn na een relatie van twee maanden uit elkaar.
Josje en Gert hebben het nieuws vandaag bekendgemaakt in een persbericht van Studio 100, zo is te lezen op de website van de Belgische krant De Standaard.
Ze vragen om hun privacy en die van hun nabije omgeving te respecteren om zo de breuk te verwerken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)son-uit-elkaar.dhtml
Diepgang, kwiwi, diepgang! Das meer dan even lebberen en neuken.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:15 schreef kwiwi het volgende:
Om de breuk te verwerken? Het was een relatie van 2 maanden
Ik weet niet hoeveel ze schilden.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef flowerbox het volgende:
Hoeveel schilden ze wel niet qua leeftijd?
Net zo'n gladjakkerquote:Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef flowerbox het volgende:
Fijn. Ik vond ze al niet bij elkaar passen. Hoeveel schilden ze wel niet qua leeftijd? Het vriendje dat Josje hiervoor had was veel leuker.
Josje en Levi van Kempen
[ afbeelding ]
Lekker bezig.quote:In 2011 vormden Gert en Josje al een koppel. Maar toen verkoos hij zijn ex Ellen boven de Nederlandse schone. Die relatie liep uiteindelijk toch op de klippen waardoor Verhulst het dan toch nog eens probeerde met de K3-zangeres. Maar ook hun sprookje is nu over en uit.
Josje Huisman werd in 2009 het nieuwste lid van K3 nadat Kathleen Aerts de groep had verlaten. Er is een aanzienlijk leeftijdsverschil tussen de twee; Verhulst is 44 jaar, Huisman 26. In 2005 had Verhulst ook al een relatie met Karen Damen, eveneens zangeres bij K3. Nadien had hij een relatie met een 10 jaar jongere caféhoudster.
Toon een beetje medeleven, Cc, en laat Josje en Gert deze zware tijden in alle rust doorkomen.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef Copycat het volgende:
Dit verdient zo geen dedicated SHO-topic.
Klopt mijn zin in mijn reactie niet? Ik hoor graag wat het wel had moeten zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ze schilden.
Ik weet niet of ze nog een appeltje te schillen hadden, dat zou schelen.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef flowerbox het volgende:
Klopt mijn zin in mijn reactie niet? Ik hoor graag wat het wel had moeten zijn.
Not sure...quote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Klopt mijn zin in mijn reactie niet? Ik hoor graag wat het wel had moeten zijn.
Ik heb ze ook al in het verzameltopic uitgelachen. Heel hard. Die Gert moet wel een homo zijn. met zijn drama na twee maanden verkering.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Toon een beetje medeleven, Cc, en laat Josje en Gert deze zware tijden in alle rust doorkomen.
Dat zal vast een reden hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef HarmsonFX het volgende:
Werd tijd.. Ik zal Josje eens bellen. Lang niet gesproken.
Alles heeft een redenquote:
Onzinquote:
Nee hoor, ze vindt me wel aardig hoor.quote:
Schilden.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef flowerbox het volgende:
Fijn. Ik vond ze al niet bij elkaar passen. Hoeveel schilden ze wel niet qua leeftijd?
Veel.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Schilden.En wat maakt leeftijd uit eigenlijk?
5 aardappels per dag.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef flowerbox het volgende:
Fijn. Ik vond ze al niet bij elkaar passen. Hoeveel schilden ze wel niet qua leeftijd? Het vriendje dat Josje hiervoor had was veel leuker.
Josje en Levi van Kempen
[ afbeelding ]
Ben je een kloon van Samson?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef HarmsonFX het volgende:
Werd tijd.. Ik zal Josje eens bellen. Lang niet gesproken.
Jaja, nou weten we wel dat het scheelden moest zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Schilden.En wat maakt leeftijd uit eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |