quote:
Ik zou eigenlijk zaterdagavond met dr afspreken. Terrasje, drankje, alles. Maar toen kon ik ineens niet meer. En zij achteraf ook niet. Dus hadden we vrijdag besloten om toch maar even wat te gaan drinken. Maar vrijdag konden we ook allebei niet.

Ik dus zaterdagochtend met mn brakke bek om half 9 de trein in naar Utrecht. Zij in dr auto ook daarheen, pikte me op bij het station en toen gingen we naar haar nieuwe huis kijken. Daarna 2 uur lekker in de zon door het park rondgesjokt en even wat koffie gedronken. Toen heeft ze me afgezet bij een vriend van me.

Qua inhoud is het nog niet eens zo vreemd bedenk ik me nu, maar meer het idee dat je iemand een keer straalbezopen hebt gezoend (ik heb geen ideeee meer wat ik uit heb gekraamd) en dan uit ellende maar op zaterdagochtend afspreekt.

. Rare date dus.
De verdere communicatie was hilarisch 's nachts, want ik ben tot 5 uur gaan zuipen met een Three Wolf Moon t-shirt aan (

) en zij was kamperen aan zee met dr werk met een nét nieuw gekocht tentje. De allergoedkoopste. Met 'hup holland hup' er op. Die knetterlek was.

!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.