ja misschien wel ja. maar dat denken; het klopt wel dat het niet allemaal aan enschede ligt?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel fout bij je wanneer je begint te denken
ik weet niet wat ik leuk vind om te doen, maar ik zou graag iets hebben om te gaan doen wat ik dan leuk kan gaan vinden enzo.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe doe ik wat? En nee, ik ga eigenlijk nooit uit. Of vrijwel nooit. Vind in m'n 1tje uit gaan gewoon niet leuk
Maar wat vind jij leuk om te doen?
't zou handig zijn als je het leuk gaat vinden om auto's te fixenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik leuk vind om te doen, maar ik zou graag iets hebben om te gaan doen wat ik dan leuk kan gaan vinden enzo.
Hoe is het met de wc?quote:
Grrrquote:
Ja dat is wel kak inderdaadquote:Op maandag 25 juni 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grrr![]()
Dit is echt niet leuk meer en omdat niemand vrij kan krijgen van werk hebben we ook geen idee wanneer het gerepareerd kan worden!
Je blijft op dreef hequote:
Wat is kansloos?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
de wc-monteur-man worden voor huppelmuts klinkt kansvoller dan auto's nog leuker gaan vinden.
het is kansloos en jullie weten ook niets, geef het toe!
Ik blijf ze zo uit mijn mouw schuddenquote:
Wat is kansloos?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
de wc-monteur-man worden voor huppelmuts klinkt kansvoller dan auto's nog leuker gaan vinden.
het is kansloos en jullie weten ook niets, geef het toe!
Die flush my life moest ik wel heel hard om lachenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik blijf ze zo uit mijn mouw schudden
Ik ookquote:Op maandag 25 juni 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die flush my life moest ik wel heel hard om lachen
Ben je sarcastisch nou?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die flush my life moest ik wel heel hard om lachen
het is kansloos om irl omgang met huppelmuts te krijgen. en misschien dat het nog net aan lukt als wc-monteur nu, maar dan nog is het bijna kansloos.quote:
Huppel moet d´r poep ophouden?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grrr![]()
Dit is echt niet leuk meer en omdat niemand vrij kan krijgen van werk hebben we ook geen idee wanneer het gerepareerd kan worden!
Huppel is een vrouw die schijt heeftquote:
Je moet ook niet via fok proberen te daten, dat lukt alleen maar echte hosselaarsquote:Op maandag 25 juni 2012 23:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
het is kansloos om irl omgang met huppelmuts te krijgen. en misschien dat het nog net aan lukt als wc-monteur nu, maar dan nog is het bijna kansloos.
en al het ndere wat ik kan gan doen is snog kanslozer om een vriendin te krijgen. lijkt het wel
Huppelmuts is eigenlijk ook een man, vandaar dat ze geen contact in real life wilquote:Op maandag 25 juni 2012 23:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
het is kansloos om irl omgang met huppelmuts te krijgen. en misschien dat het nog net aan lukt als wc-monteur nu, maar dan nog is het bijna kansloos.
en al het ndere wat ik kan gan doen is snog kanslozer om een vriendin te krijgen. lijkt het wel
Nee niet eensquote:
Waarom zou je irl omgang met mij willenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet!!quote:
Manboobs waar menig vrouw jaloers op is. Ik heb ze!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppelmuts is eigenlijk ook een man, vandaar dat ze geen contact in real life wil
die van juicyhil zijn groterquote:Op maandag 25 juni 2012 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Manboobs waar menig vrouw jaloers op is. Ik heb ze!
Sowieso is juicy groter!quote:
quote:
Je moeder weet niet van dateding?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso is juicy groter!
En bedankt he!! Mijn moeder wil opeens weten waar ik afgelopen donderdag heb geslapen
Niet hier in ieder geval.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso is juicy groter!
En bedankt he!! Mijn moeder wil opeens weten waar ik afgelopen donderdag heb geslapen
Ik heb weinig keus op het momentquote:
Natuurlijk niet!!quote:
Helaas niet neequote:
Dat wordt veel soep eten!quote:
Hahaquote:Op maandag 25 juni 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!!
Als ik dat vertel dan gaat ze meteen elk bruidsmagazine dat er is kopen
Fixedquote:
Hoezo helaas?quote:
En mn fb volspammen met leuk bedoelde berichten over dateding enz.quote:
Jij woont ergens waar het WEL zomers weer is!quote:
Nog wel ja, ga zo wel slapen. Morgen vroeg opquote:
tssss huilie, screw is morgen weer om 6:00 zn nest uitquote:Op maandag 25 juni 2012 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog wel ja, ga zo wel slapen. Morgen vroeg op
Mijn wekker gaat half 7. Ik word zelden van de wekker wakker.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:23 schreef screwloose het volgende:
[..]
tssss huilie, screw is morgen weer om 6:00 zn nest uit
Inderdaadquote:
Ook dat nog jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |