Septemberquote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef bigbass het volgende:
laatste post:
[..]
Laatste inhoudelijk vraag, wanneer start de volgende TL-cursus?
Sigarettenbalie (ik vind "counter" zo'n suf woord), is toch eigenlijk veel ingewikkelder? Je hebt daar nog meer verantwoordelijkheid/taken. Maar ik zal het nog wel eens vragen. En verdient B meer of is dat gewoon een indicatie. Ik kan me voorstellen dat ze me in het eerste geval liever geen B maken omdat de winkel toch al niet zo goed draait de laatste tijd...quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef monsterd. het volgende:
Bij ons is het verplicht om Cassiere B te zijn als je op zelfscan moet. Geen idee hoe ze dat regelen, maar mij lijkt dat ze juist eerst beginnen met de sigarettenbalie en als je dat kan dan cassiere b wordt en dan naar zelfscan kunt. Maargoed, dat gok ik maar en ik weet ook niet hoe dat is in andere filialen
Ja hoor, meestal oudere mensen die het al jaren doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:22 schreef MrBaas het volgende:
Zijn er überhaupt mensen die zegels kopen?
Je krijgt iets van ¤3,- als je voor ¤590,- boodschappen doet, tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:34 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ja hoor, meestal oudere mensen die het al jaren doen.
Zoiets ja, maargoed, als je er toch boodschappen doet en je er moeite van het plakken wilt nemen is het natuurlijk mooi meegenomen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Je krijgt iets van ¤3,- als je voor ¤590,- boodschappen doet, toch?
Nouja nogmaals, ik weet niet precies hoe het gaat. Stond 4 jaar geleden voor het laatst op kassaquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
Sigarettenbalie (ik vind "counter" zo'n suf woord), is toch eigenlijk veel ingewikkelder? Je hebt daar nog meer verantwoordelijkheid/taken. Maar ik zal het nog wel eens vragen. En verdient B meer of is dat gewoon een indicatie. Ik kan me voorstellen dat ze me in het eerste geval liever geen B maken omdat de winkel toch al niet zo goed draait de laatste tijd...
B verdient minder ...?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja nogmaals, ik weet niet precies hoe het gaat. Stond 4 jaar geleden voor het laatst op kassa. B verdient idd minder. Moet wel zeggen dat de meeste Cassiere B's toch wat langer bij de appie werken. Maargoed, als je gewoon goed je best doet dan klim je vanzelf omhoog. Vroeger werd je nog automatisch B zelfs, nu gaat dat dus op prestatie.
Komt me bekend voorquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:30 schreef LDS het volgende:
Ja godver, gisteren nieuw plaza ww aangemaakt, ben ik hem nu vergeten en is m'n account geblokkeerd. Kutplaza met z'n debiele ww-regels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |