Nee hoor, die tijd is voorbijquote:Op maandag 25 juni 2012 12:06 schreef egelhond het volgende:
Heb nu een iphone 4. Vandaag aan het rondkijken om een S3 te kopen. Mocht het niet bevallen dan ga ik terug naar een iphone 4S. Ff lekker rondgluren. Iemand tips?
Koop hem zoiezo los. Gewoon sim only is altijd het goedkoopste
Geen reclame, volledige backups kunnen maken, bloatware verwijderen, etcquote:Op maandag 25 juni 2012 12:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik snap er echt het voordeel niet van.
Tegenvallen? Ik vind dat ie mooie foto's maakt hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind de camera trouwens wel vet tegenvallen zeg.
Je kan proberen zelf de "oude" Swype te installeren via http://beta.swype.com/quote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ik vind de camera wel heel erg goed vergeleken met mijn sgs1, maar waar de hell is swype?????????
Ik weet dat swype er gedeeltelijk nog wel op zit, maar dus niet meer in alle typevelden
Daar gaat het al mis. 24 maanden dat is me echt te lang. 12 maanden maximaal. Nee voor mij gewoon zekerheid en los kopenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:51 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Nee hoor, die tijd is voorbij
Het toestel is los ¤549? met het goedkoopste sim-only abonnement á ¤10 in de maand ben je dan ¤789 kwijt in 2 jaar. Ik ben nu ¤775 kwijt in 2 jaar, met een "gratis" toestel en geen abonnementskosten de eerste 6 maanden
[..]
Geen reclame, volledige backups kunnen maken, bloatware verwijderen, etc
[..]
Tegenvallen? Ik vind dat ie mooie foto's maakt hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik gisteren gedaan, maar dan nog gebruikt hij die niet in alle velden, of doe ik iets verkeerd?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef bram.dejong het volgende:
[..]
Je kan proberen zelf de "oude" Swype te installeren via http://beta.swype.com/
Bij bepaalde velden (gebruikersnaam, wachtwoord, zoeken) staat dat uitgeschakeld. Dat is heel normaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:43 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gedaan, maar dan nog gebruikt hij die niet in alle velden, of doe ik iets verkeerd?
Ook dat was niet zo bij de sgs1, maar dat zou ik nog niet zo'n probleem vinden.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:17 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Bij bepaalde velden (gebruikersnaam, wachtwoord, zoeken) staat dat uitgeschakeld. Dat is heel normaal.
Inmiddels enkele uren mee gespeeld. Maar nee dit gaat hem niet worden. Hij is veel te groot en te lomp. Ik kan niet lekker met 1 hand de gsm gebruiken zoals met de iphone 4.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:23 schreef egelhond het volgende:
Zo nu ook een S3 in mn handen. De blauwe versie. Vanavond ff uitvogelen. Kijken of hij de iphone gaat vervangen. Zoniet gaat deze er weer uit en komt er een 4S voor terug.
Die doen meer kwaad dan goedquote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef Mip1988 het volgende:
hoe stel ik mijn eigen mp3 in als 'standaardmeldingen'?![]()
beltoon is gelukt maar dit wil nog niet erg..
mijn batterij gaat steeds beter mee, heb Advanced Task Killer en JuiceDefender er op gezet, doen goed hun werk
Wat verwacht je dan? En maak je die conclusie nou op basis van het aantal Megapixel?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind de camera trouwens wel vet tegenvallen zeg.
Geen adsquote:Op maandag 25 juni 2012 12:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik snap er echt het voordeel niet van.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:29 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Geen ads, backuppen en de rotzooi (bloatware) kunnen verwijderen
thanksquote:Op maandag 25 juni 2012 22:43 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Die doen meer kwaad dan goed
FAQ: Why You Shouldnt Be Using a Task Killer with Android
Niet toevallig op Automatisch staan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:44 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
thanks![]()
hoe stel ik mijn eigen mp3 in als 'standaardmeldingen'?![]()
ook lijkt de browser mijn instelling voor de 'helderheid en kleuren' telkens te vergeten. iemand anders hier last van? ik wil em graag altijd op standaard, maar op de een of andere manier staatie telkens op niveau 3..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |