SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
[ Bericht 0% gewijzigd door rhubarbje op 25-06-2012 12:20:39 ]He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
omdat ik een hekel heb aan nieuwe topics makenquote:
Pien doet kast open, Pien pakt iets uit kast. Pien wil kastdeur dicht doen dus pakt deur vast. Pien stapt achteruit om kastdeur te ontwijken. Pien verliest evenwicht. Pien gooit kastdeur tegen hoofdquote:Op maandag 25 juni 2012 12:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk een voorstelling maken van de situatie... Maar misschien de andere kant ook nog doen? Dan valt het dikke niet zo op.
Doe die deur dan ook rustig dicht. Daar had ik toen ik nog thuis woonde ook altijd zo'n hekel aan, dat sommige mensen deuren perse zo hard dicht moeten doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pien doet kast open, Pien pakt iets uit kast. Pien wil kastdeur dicht doen dus pakt deur vast. Pien stapt achteruit om kastdeur te ontwijken. Pien verliest evenwicht. Pien gooit kastdeur tegen hoofd
Fix de OP even als je wilt... de link moet naar het niet SC topic...het is weer eens vernaggeld geraaktquote:
Dat was ook de bedoeling, maar doordat ik m'n evenwicht verloor gooide ik de deur tegen m'n hoofdquote:Op maandag 25 juni 2012 12:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Doe die deur dan ook rustig dicht. Daar had ik toen ik nog thuis woonde ook altijd zo'n hekel aan, dat sommige mensen deuren perse zo hard dicht moeten doen.
Wie doet dat toch steeds?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Fix de OP even als je wilt... de link moet naar het niet SC topic...het is weer eens vernaggeld geraakt
Wat ben ik blij dat jij die taak van mij overneemtquote:Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Fix de OP even als je wilt... de link moet naar het niet SC topic...het is weer eens vernaggeld geraakt
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:12 schreef ArTiC het volgende:
Hartelijk maandag![]()
ff ontopic reageren:
Pindakaas
Pien
Je motoriek is niet meer wat het geweest is dusquote:Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, maar doordat ik m'n evenwicht verloor gooide ik de deur tegen m'n hoofd
Ja, ik ook!!! Zat gisteren mijn beklag te doen bij NaRRaquote:Op maandag 25 juni 2012 12:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie doet dat toch steeds?Elke keer als ik een nieuwe open verander ik dat, en elke keer staat het er toch weer
het stoorde mij ook al een tijdje.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook!!! Zat gisteren mijn beklag te doen bij NaRRa
Gelukkig, dan is het geen vrouwendingquote:
ik stoor me ook aan scheve schilderijen enzo. (ja autist muchquote:Op maandag 25 juni 2012 12:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig, dan is het geen vrouwending
Daar stoor ik me ook aanquote:Op maandag 25 juni 2012 12:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik stoor me ook aan scheve schilderijen enzo. (ja autist much)
Ja, maar dat is ook logischquote:Op maandag 25 juni 2012 12:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik stoor me ook aan scheve schilderijen enzo. (ja autist much)
Je moest eens weten!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat er allerlei sappige geruchten ontstaan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |