Daarvoor moet ik wel hoorns hebben. Anders kan ik die kosmische energie natuurlijk niet ontvangen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dit is toch heel goed voor de spirituele radar in je hoofd. Door euritmie kun je beter signalen oppakken uit de kosmos.
In Noord-Korea doen ze ook aan geavanceed euritmie.
Pendejo indigo, jonge.quote:
Een aluminiumhoedje met ijzerdraad is voldoendequote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik wel hoorns hebben. Anders kan ik die kosmische energie natuurlijk niet ontvangen.
ik deed 5 jaartjes havo en daarna 2 jaartjes vwoquote:Op maandag 25 juni 2012 18:19 schreef magneetstrip het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit gehoord van bullshit als sterrenkinderen en dingen als dat je eerst vmbo doet en later pas havo of vwo
Het kan als blijkt dat je toch beter verder kunt studeren. Beter hbo dan mbo toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:19 schreef magneetstrip het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit gehoord van bullshit als sterrenkinderen en dingen als dat je eerst vmbo doet en later pas havo of vwo
Ik ben bijna 18quote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef Capi het volgende:
je bent een laatbloeier, de tijd dat je ook gaat drinken/blowen/slet uithangen komt waarschijnlijk nog, of je bent het type straightedger die gewoon oersaai is en later fleecetruien zal dragen en kinderen zult krijgen die je zult benoemen met namen als Els en Frederik
Tfooeeeee ik ga geen vuilniszakken met dode honden eraan en pantoffels eronder op straat dragenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:39 schreef haan33 het volgende:
TS wilt graag anders dan de rest zijn en wordt gepest. Oplossing: snuiven en nickelson dragen
BUSO in vlaanderen heet dat.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
De 11de? TS zit op een school met speciaal onderwijs voor probleemjongeren
Het Marecollege is ook een beetje anders.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:19 schreef magneetstrip het volgende:
Ik ook niet. Bij mij duurde vwo gewoon 6 jaar. Vmbo voor havo was niet verplicht.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:19 schreef magneetstrip het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |