ja klopt speciaal onderwijs iddquote:Op maandag 25 juni 2012 11:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
De 11de? TS zit op een school met speciaal onderwijs voor probleemjongeren
tfoeee ben geen sletjequote:Op maandag 25 juni 2012 11:01 schreef Roellie80 het volgende:
Daar kan je wel wat aan doe hoor. neem een voorbeeld aan je klasgenootjes
Vrije School. Ook gedaan. Nooit meer.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:01 schreef sinepedraap het volgende:
wtf is de 11e klas nou weer in Nederland?
Alweer drie jaar geleden voor mij. Daarna nog een paar keer er geweest omdat veel van mijn klasgenoten door gingen voor de havo. Zelfs toen nog ruzie gehad met een docent.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:03 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
hehe vanaf 6juli ben ik ook eraf
hehe hadden ze bij jou op school ook dat je moet bidden voorsat dr les begint of zoals zij het noemen een spreuk opzeggenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alweer drie jaar geleden voor mij. Daarna nog een paar keer er geweest omdat veel van mijn klasgenoten door gingen voor de havo. Zelfs toen nog ruzie gehad met een docent.
dat isbwaar :p toen ik ging proefstuderen op de VU viel me ook opbhoe netjes iedereen daar isquote:Op maandag 25 juni 2012 11:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lekker laten gaan ts. Die jongeren moeten er nu misschien om lachen maar als jij gewoon je best doet kom jij dadelijk op een universiteit en is de kans op een goede baan vrij groot. Die jongeren die hun hele leven vergooid hebben doordat ze zogenaamd stoer moesten zijn hebben dat niet en zullen uiteindelijk er dan ook spijt van krijgen. Wie het laatst lacht, lacht het hardst zeg maar. Dus gewoon laten gaan; is puberaal, onnozel en kinderlijk gedrag. Maar jij heb er uiteindelijk het meeste profijt van als jij dit gewoon negeert.
Ik zie rond in de wereldquote:Op maandag 25 juni 2012 11:08 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
hehe hadden ze bij jou op school ook dat je moet bidden voorsat dr les begint of zoals zij het noemen een spreuk opzeggen
Timo/Jesse die weg moest omdat hij te extreem was.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef Splutje het volgende:
Ik dacht dat de Vrije School hier wel een goed beleid voor had. De gasten die bij mij ontspoorden vlogen er linea recta vanaf
Jesse was toch die gozer met 6 tenenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Timo/Jesse die weg moest omdat hij te extreem was.
Wat voor studie was dat? Godsdienstwetenschappen ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:09 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
dat isbwaar :p toen ik ging proefstuderen op de VU viel me ook opbhoe netjes iedereen daar is
Kristalkindquote:Op maandag 25 juni 2012 11:14 schreef Dimens het volgende:
Of als je een nieuwetijdskind, kristalkind of sterrenkind bent.
Wat is het?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je lachen maar er zijn heel wat gekken in deze wereld.
Je hebt er nog wel veel meer. Maar die drie hoor ik toch wel heel erg vaak. Nooit de behoefte gehad om erachter te komen waar het nu werkelijk voor staat.quote:
quote:Ik vroeg me echter af hoe de Kristalkinderen zouden worden bestempeld, dus ik begon te observeren. Wat ik begon te horen was het woord “autistisch”. Ik ben er nu stellig van overtuigd dat we een dramatische stijging in het aantal autistische kinderen zullen zien. Dit zijn echt de Kristalkinderen (of artistieke Indigo’s) die zo gevoelig zijn, zo kwetsbaar voor de wereld om hen heen, dat ze “naar binnen gaan”, zich zoveel als ze kunnen loskoppelen van zelfs mensen en hun best doen om te overleven in een wereld waar ze echt nog niet thuishoren.
Dat gevoel herken ik.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt er nog wel veel meer. Maar die drie hoor ik toch wel heel erg vaak. Nooit de behoefte gehad om erachter te komen waar het nu werkelijk voor staat.
Maar waarom zijn andere special scholen dan wel gewoon met normale klassen? De 11e klas is gewoon raar.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je ouders een stel hippies, zweverig, natuurfreaks of iets in die trant zijn.
quote:
Klinkt als de gemiddelde FOK!er.quote:Ze zullen vaak menigten of winkelcentra mijden. Teveel verschillende energieën.
Ja maar op de middelbare is dat niet stoer, dat heeft ts het over. Het ironische is dat de leerlingen die op de middelbare als 'stoer' gelden het vaak niet zo ver schoppen in het leven en juist later de verschoppelingen worden. Terwijl de serieuze leerlingen - op de middelbare wellicht niet stoer - het verder in het leven schoppen en er achteraf om lachen. De stoere leerlingen hebben dikwijls spijt dat ze er met hun pet naar gooiden. Dat is het mooie van ironie.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:29 schreef trovey het volgende:
Je klacht is dus dat je normaal gedrag vertoont...apart.![]()
Ik was vroeger nooit stoer dus ging ik me op latere leeftijd stoer gedragen. 2 keer faal dusquote:Op maandag 25 juni 2012 11:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar op de middelbare is dat niet stoer, dat heeft ts het over. Het ironische is dat de leerlingen die op de middelbare als 'stoer' gelden het vaak niet zo ver schoppen in het leven en juist later de verschoppelingen worden. Terwijl de serieuze leerlingen - op de middelbare wellicht niet stoer - het verder in het leven schoppen en er achteraf om lachen. De stoere leerlingen hebben dikwijls spijt dat ze er met hun pet naar gooiden. Dat is het mooie van ironie.
Als je dan je leven al behoorlijk op de rails hebt - lees voor je zelf kunnen zorgen - maakt het allemaal niet zo gek veel uit.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik was vroeger nooit stoer dus ging ik me op latere leeftijd stoer gedragen. 2 keer faal dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |