Gaaf.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat is het echt. En amusant at the same time. En ze heeft een stuurslot
En Sienquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en je luchtbed, slaapzak, pyjama en knuffelbeer.
Daar ben ik eerder bang voor, dat ze de kavia's stuk maakt en een gat gaat graven richting Chinaquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar ben ik eerder bang voor, dat ze de kavia's stuk maakt en een gat gaat graven richting China
Ik zou d'r bijna meenemenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Valt mee, mijn huis is verbazingwekkend lompehondenproof
Tot ze in mijn tuin komen, dan doen ze het allemaalquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Sien graaft verbazingwekkend weinig gaten voor een hont
Dan is het eerder de vraag: wat heb jij in je tuin begraven?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tot ze in mijn tuin komen, dan doen ze het allemaal
een muziektaartornamentjequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan is het eerder de vraag: wat heb jij in je tuin begraven?
ja, niet ik, de voorgaande eigenaarsquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan is het eerder de vraag: wat heb jij in je tuin begraven?
Ik neem Sien mee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, niet ik, de voorgaande eigenaars
Ik heb ergens nog steeds de overtuiging dat ik er ooit een lijk ga aantreffen
Houdt ie ons ook nog eens de hele nacht wakkerquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Blaffen! Maar dan moeten de honts ook logeren he
Dan moet de rest het niet op de handrem hebben staan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
Gewoon Amsterdam style parkeren! Of Paris style
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |