quote:Op maandag 25 juni 2012 09:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben het niet oneens met je argumenten, dus ik zie het punt niet waarom ik dat zou doen.
Wat nou? Als je in het grensgebied gaat kijken is er niemand die naar een Nederlandse school wil.quote:
Bwhehe. Heerlijk dit.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:22 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou nu 'oh contraire' kunnen aanpassen naar 'au' contraire, maar dat is flauw.
Idd, wat een watjes die belgenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:27 schreef smitjew het volgende:
Belgen staan bekend om chocolade en wafels.
nederlanders om wiet en hoeren
Klopt. Ik zette dequote:Op maandag 25 juni 2012 09:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat nou? Als je in het grensgebied gaat kijken is er niemand die naar een Nederlandse school wil.
Viel wel mee toch? Ik twijfelde nog of ik überhaupt zou reageren.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klopt. Ik zette deomdat je je zo vurig mengt maar dan uiteindelijk niets te zeggen hebt.
Nu heb je toch de verdienste dat iedereen weet dat er drie seconden 'oh' i.p.v. 'au' stond.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Ik twijfelde nog of ik überhaupt zou reageren.
domme Belgquote:Op maandag 25 juni 2012 09:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nu heb je toch de verdienste dat iedereen weet dat er drie seconden 'oh' i.p.v. 'au' stond.
Nee, ook dat soort dingen kunnen ze allemaal niet daar, het is een beetje het autistische broertje van Nederlandquote:
Wij hebben het te druk met fatsoenlijke muziek te maken.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ook dat soort dingen kunnen ze allemaal niet daar, het is een beetje het autistische broertje van Nederland.
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ook dat soort dingen kunnen ze allemaal niet daar, het is een beetje het autistische broertje van Nederland.
Eigenlijk loopt Belgie altijd achter op alles wat in Nederland gemeengoed is. Ik heb gehoord dat ze daar nog met data limieten werkenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, touchequote:Op maandag 25 juni 2012 09:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wij hebben het te druk met fatsoenlijke muziek te maken.
De groetjes aan Marco Borsato hé
Zozo, 500.000 hits in 4 jaar, bravo.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dus kom je maar parasiteren op onze uitstekende ICT voorzieningen om te klagen over hoe slecht het allemaal wel niet is in Nederland. Ja, echte Belgische logica weer.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zou er ook Belgenrap zijn?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, touche.
Als er 1 ding is wat Nederlanders NIET kunnen is het muziek maken.
Kane.
Anouk.
Nederrap.
Parasiteren op een gratis en openbaar forum. Nederlandse logica.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus kom je maar parasiteren op onze uitstekende ICT voorzieningen om te klagen over hoe slecht het allemaal wel niet is in Nederland. Ja, echte Belgische logica weer.
vast wel, reppers zijn van die kakkerlakken, overal is er wel een groep kanslozen die denken dat reppen muziek isquote:
Je weet dat ze hier abbo`s verkopen? Jij als allochtoon zou minstens een abbo moeten hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Parasiteren op een gratis en openbaar forum. Nederlandse logica.
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast wel, reppers zijn van die kakkerlakken, overal is er wel een groep kanslozen die denken dat reppen muziek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |