Ookquote:
Klopt wel jaquote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die kwam voordat ze daadwerkelijk zwanger was zo desperate over. Ze voelde dat haar tijd ging dringen.
Dat had je vooraf niet kunnen bedenken, dat die kleine Jim met stofzuigerstem vader zou worden.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, weer een berg geld naar mijn spaarrekening, ik ga lekker
Ik zie het ook niet echt voor mequote:Op maandag 25 juni 2012 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat had je vooraf niet kunnen bedenken, dat die kleine Jim met stofzuigerstem vader zou worden.
Je hebt wel echt rare snoeshanen om je heen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet echt voor me
Ach doe het als een voormalige vriendin van me, dump je kind bij je ouders en ga zelf een losbandig leven leiden
Dan Mega Mindyquote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft nog wel meer in z'n stal aan kinderprogramma's. Hij cast ze echt op bereidwilligheid.
Geen tijd voor, moest spullen voor grof vuil beneden zetten, en zo nog even wat dingen doen, denk ikquote:
Zei je nou ja?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:09 schreef Kally het volgende:
En serieus, waarom begrijpen sommige mannen het woord nee niet
Zoietsquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Motorblok uit 2006, met een frame dat is geinspireerd op fietsen uit 1900 / 1910![]()
http://silodrome.com/tt-d(...)cer-lc-fabrications/
Ik vrees dat dat in bijna iedere buurt gaat zijn waar studentenkamers zitten, die zitten eigenlijk altijd op goedkope plekken.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een kamer aan het zoeken, ik google de straat, overal op google berichten over inbraken, illegale feesten en foto's van hangjeugd.
Eindhoven heb je relatief goedkope kamer in straten waar dat wel meevalt. In Tilburg is dat erger blijkbaar.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat in bijna iedere buurt gaat zijn waar studentenkamers zitten, die zitten eigenlijk altijd op goedkope plekken.
En in Eindhoven is geen doen dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eindhoven heb je relatief goedkope kamer in straten waar dat wel meevalt. In Tilburg is dat erger blijkbaar.
Reizen...quote:
Ik ben nu een kamer aan het zoeken in EHV ja. Het is maar 22 minuten met de trein naar Tilburg, en EHV ken ik, fijnere stad etc.quote:
Ik vind Einghoven een erg fijne stad ook, Tilburg vind ik rommeligquote:Op maandag 25 juni 2012 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben nu een kamer aan het zoeken in EHV ja. Het is maar 22 minuten met de trein naar Tilburg, en EHV ken ik, fijnere stad etc.
???quote:
Dat René net boven mij post dat het fijner is om in een stad te wonen waar je studeert etcquote:
En natuurlijk is het handiger om in Tilburg te wonen. Maar ik ben daar zo snel met de trein, dus wat boeit het eigenlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind Einghoven een erg fijne stad ook, Tilburg vind ik rommelig
Nou ja het is inderdaad maar een kort stukje, Zwab reist ook naar Rotterdam, is denk ik net zo ver, is het nou langer dan een uur dan zou ik wat anders zoeken jaquote:Op maandag 25 juni 2012 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En natuurlijk is het handiger om in Tilburg te wonen. Maar ik ben daar zo snel met de trein, dus wat boeit het eigenlijk.
Inderdaad.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja het is inderdaad maar een kort stukje, Zwab reist ook naar Rotterdam, is denk ik net zo ver, is het nou langer dan een uur dan zou ik wat anders zoeken ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |