Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Het zijn collectors items, sommige zijn heel zeldzaam en bijna nooit op de markt. Daarom zijn er ook een aantal die best wel duur zijn. Maar sommige spelers die ik heb gebruikt zijn best wel goed.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:40 schreef marcie216 het volgende:
Wat heb je aan die 0 weight spelers? komen die niet meer in packs ofso?
276k voor Walcott betalenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Had je 'm ook voor 276k gekocht dan?
Nee 272 volgens mij. Of is het 2x 5%quote:Op maandag 25 juni 2012 00:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Had je 'm ook voor 276k gekocht dan?
Merkte je eigenlijk wel verschil met zijn NIF?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, daarom bedoel ik -4k want dat is de bruto winst zeg maar
Je had 'm gekocht voor 272k en verkocht voor 276k? 5% van 276k is 27,6/2≈14k, dus 276k-14k-272k=-10k, dus dan heb je toch gewoon verlies gemaakt?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ietsje maar hij werd er steeds uitgelopen en zijn voorzet was niet bijzonder en daarvoor had ik hem gehaald (+Arsenal speler). Nu maar even Ronnie proberen met Benzema en Hulk. Als ik weer te veel verwacht neem ik een budgetteampjequote:Op maandag 25 juni 2012 00:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Merkte je eigenlijk wel verschil met zijn NIF?
Ja dat ontken ik ook niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je had 'm gekocht voor 272k en verkocht voor 276k? 5% van 276k is 27,6/2≈14k, dus 276k-14k-272k=-10k, dus dan heb je toch gewoon verlies gemaakt?
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lul er nou niet omheen, je hebt gewoon dik verlies gemaakt.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus 4k verkoop / inkoop verschil en daar moet dan de tax nog af
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:47 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga maar is slapen.
Nog een fijne avond heren![]()
Dat wist ik al toen ik hem ging verkopen, maar ze kwamen er nog 10k goedkoper op dusja. Vroeger deed ik al moeilijk om 500 coins maar nu kan ik er niet wakker van liggenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lul er nou niet omheen, je hebt gewoon dik verlies gemaakt.![]()
Geintje, geintje, ik heb TOTY Dede ook voor veel te veel gekocht, maar het gebeurd ook vaak dat ik gewoon 10k-15k winst maak op 1 auction, dus dan sta ik weer quitte.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat wist ik al toen ik hem ging verkopen, maar ze kwamen er nog 10k goedkoper op dusja. Vroeger deed ik al moeilijk om 500 coins maar nu kan ik er niet wakker van liggen
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1202811
Iemand nog tips??
Keeper wordt Buffon
Sowieso De Rossi en Bonucci omdraaien. Zou ook IF Pepe > Krasic doen op die positie (als je coins hebt). Anders wellicht NIF Pepe. Ik speel ook af en toe met Krasic daar en die laat echt heel veel gaten vallen (al heeft hij wel de pace om wat te compenseren). En op die positie kan je makkelijk voor IF ipv SIF Marchisio gaan imo, weet niet hoeveel het scheelt, maar verschil is echt minimaal.quote:
Dubbele link met Bonucci? Ik vraag me alleen af of Lobos 9 krijgt.quote:
NIF Pepe kan stukken minder goed verdedigen, dan zou ik gaan voor NIF Maggio.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso De Rossi en Bonucci omdraaien. Zou ook IF Pepe > Krasic doen op die positie (als je coins hebt). Anders wellicht NIF Pepe. Ik speel ook af en toe met Krasic daar en die laat echt heel veel gaten vallen (al heeft hij wel de pace om wat te compenseren). En op die positie kan je makkelijk voor IF ipv SIF Marchisio gaan imo, weet niet hoeveel het scheelt, maar verschil is echt minimaal.
edit: Bonucci moet zeker ivm chem..
Die leraar is ook wel een beetje een mietje. Zo'n kleine man zou ik echt alle hoeken van de klas laten zien.quote:
wtfquote:
Alleen als ik een Italiaan daar neerzet kan ik De Rossi het meest naar RCB schuiven.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso De Rossi en Bonucci omdraaien. Zou ook IF Pepe > Krasic doen op die positie (als je coins hebt). Anders wellicht NIF Pepe. Ik speel ook af en toe met Krasic daar en die laat echt heel veel gaten vallen (al heeft hij wel de pace om wat te compenseren). En op die positie kan je makkelijk voor IF ipv SIF Marchisio gaan imo, weet niet hoeveel het scheelt, maar verschil is echt minimaal.
edit: Bonucci moet zeker ivm chem..
Ik wist niet eens dat de Rossi een IF had als zijnde CBquote:Op maandag 25 juni 2012 01:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Alleen als ik een Italiaan daar neerzet kan ik De Rossi het meest naar RCB schuiven.
Volgens Futhead heeft Lobos wel 9chem.
Paar dagen pasquote:Op maandag 25 juni 2012 01:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat de Rossi een IF had als zijnde CB
Ik wil kijken hoe die speelt. Lijkt me best wel fijnquote:Op maandag 25 juni 2012 01:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat de Rossi een IF had als zijnde CB
Okee, ja, moet zeggen dat de laatste TOTW's ik ook steeds aan het werk was, dus het allemaal niet echt meegekregen hebquote:
Hoor die 550pk sterke V8 rochelen dan, bohquote:Op maandag 25 juni 2012 01:19 schreef pascal08 het volgende:
Wat een schitterend interieur heeft deze wagen toch!
Ja wat een prachtig geluid, ik kreeg er een insta-boner van. :Kquote:Op maandag 25 juni 2012 01:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoor die 550pk sterke V8 rochelen dan, boh
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:22 schreef bombmannl het volgende:
Benieuwd hoe Gomez' het gaat afleggen tegen chielini en Rossi. Wordt een prachtige pot![]()
Hopelijk winnen de Italianen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |