Doppio, als je mazzel hebt die banken achterin.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar in de stad kan ik rustig werken zonder dat er zodra ik mijn laatste slok koffie op heb meteen een serveerster naast me heb staan om te vragen of ik wat nieuws wil?
Ik vind Doppio kut. Ik denk dat ik zelden een koffietent heb gezien waar ze zulke trage bediening hebben. Plus dat ze overduidelijk van de 'koffie-drink werkers' afwillen, anders hadden ze niet alle stopcontacten verstopt en Wi-Fi coupons voor een uur bedacht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Doppio, als je mazzel hebt die banken achterin.
dat ze daar af willen is logisch, want als iemand daar 3 uur gaat zitten en 2 bakken koffie neemt kan dat ook niet uit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind Doppio kut. Ik denk dat ik zelden een koffietent heb gezien waar ze zulke trage bediening hebben. Plus dat ze overduidelijk van de 'koffie-drink werkers' afwillen, anders hadden ze niet alle stopcontacten verstopt en Wi-Fi coupons voor een uur bedacht.
Ub?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Flexplek huren kan niet echt uit, en thuis ben ik veel te snel afgeleid. Ik woon vrij klein en daardoor is het vrij snel 'rommelig', en dan kan ik me niet concentreren.
Ik denk dat ik m'n doorzichtige Rayban imitatie bril ook maar op doe als ik straks in de Coffee Company ga zitten met m'n Macbook. Dan is het hele plaatje meteen compleet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:01 schreef nietzman het volgende:
Doppio. Goed voor je instant social-media-ondernemer-douchebag credits.
Starbucks man... veeeel hipperder!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n doorzichtige Rayban imitatie bril ook maar op doe als ik straks in de Coffee Company ga zitten met m'n Macbook. Dan is het hele plaatje meteen compleet.
Ik vind een NS station 'zernike'/quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met de Groningse studenten? willen die een tram?
Heb je je iPhone erin laten vallen?quote:
omdopen tot Kleine marktquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
vind het wel achterlijk dat ze de grote markt vol gaan bouwen, dan heeft groningen over 10 jaar geen/amper nog een grote markt
Maffe Friesquote:
Er komt juist een pleintje achter het forum. Of blijft die VVV daar zo achterlijk staan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
vind het wel achterlijk dat ze de grote markt vol gaan bouwen, dan heeft groningen over 10 jaar geen/amper nog een grote markt
maar je gaat je niet kunnen voorstellen dat daar vroeger een busstation zat of dat er makkelijk 5000 man konden staan tijdens een leuk feestje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er komt juist een pleintje achter het forum. Of blijft die VVV daar zo achterlijk staan?
tuurlijk, I don't take no shit from no goddamn friesquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een typische Groninger. Hapt lekker
dat wisten we al. Ik zit hier dan ook te lachenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tuurlijk, I don't take no shit from no goddamn fries
Neequote:
yup, is al een tijdje op de radioquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat is die overrated muziek in de top2000 elk najaar of niet?
Tuurlijk, bouwen die hap! Trammetje, mooi manquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
4 jaar geleden ja, zodat ik niet constant in die bizar drukke lijn 11 of 15 hoefde te stappen. Maar goed, nu boeit het me niet meer echt. Ik vind 't wel tof.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Nee, allemaal van dat gehaaste reisvolk op het station.quote:
lol.. Groningen had altijd een tramquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:03 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik vind een tram eigenlijk niet passen bij Groningen. Via welke wegen zou de tram door de stad gaan?
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
lol.. Groningen had altijd een tram
Ja maar dat heeft toch niks met het feit dat ik het niet vind passen bij een stad als Groningen.quote:
Als de bus erdoor kan, kan er ook een tram langs.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dan willen ze een dubbele trambaan in de gelkingerstraat aanleggen, hoe bedenken ze het
Ze wilden toch enkelspoor in de Oosterstraat hebben?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
groningen had vroeger een kleine (paarden)tram ja, geen grote bakbeesten die honderden mensen door de hele regio moeten vervoeren
dan willen ze een dubbele trambaan in de gelkingerstraat aanleggen, hoe bedenken ze het
ja, moet je kijken hoe klein (en langzaam) die dingen zijn met de moderne trams.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:14 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Als de bus erdoor kan, kan er ook een tram langs.
en dat van die paarden is natuurlijk bullshit.
[ afbeelding ]
Ebbingestraat
[ afbeelding ]
Grote markt
[ afbeelding ]
dacht dubbelspoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze wilden toch enkelspoor in de Oosterstraat hebben?
hij zei het wat onhandig. Hij wilde dat de provincie mee ging betalen omdat de gemeente een groot tekort op de begroting had.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dacht dubbelspoor.
ik betwijfel iig of dat ding er komt, die De Vries die had laatst weer een of andere opmerking gemaakt die de hele discussie weer deed opwaaien
het kan zijn dat de tram over de Oostersingel komt, maar ik denk dat je de Oosterstraat bedoelt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:20 schreef Luco het volgende:
Oostersingel enkelspoor richting GM en dan via de Gelkinge enkelspoor terug toch?
Toch een aardige snelheid als je dat vergelijkt met voetsnelheid lijkt me.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, moet je kijken hoe klein (en langzaam) die dingen zijn met de moderne trams.
hij heeft al een keer op de grote markt gestaan geloof ik.
ik moet er niet aan denken die amsterdamse toestanden, in de grote steden rijden vind ik al een ramp door de trams, laat staan een kleine stan met trams.
en groningen is al niet eens berekend op bussen dus al helemaal niet op die mislukte treinen
Zelfde truukje wat ze in Amsterdam tussen het Koningsplein en het Leidseplein doen dus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het kan zijn dat de tram over de Oostersingel komt, maar ik denk dat je de Oosterstraat bedoelt.
Maar nee, volgens mij is het niet de bedoeling dat de tram door de Gelkinge komt. Volgens mij gaan de trams dubbelspoor de Oosterstraat in en wordt het in het midden enkelspoor.
De boom voor Four Roses zou iig moeten sneuvelen.
ow jongens GT snapt er niets meer van in de auto als er trams zijn dus laten we het afblazen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, moet je kijken hoe klein (en langzaam) die dingen zijn met de moderne trams.
ik moet er niet aan denken die amsterdamse toestanden, in de grote steden rijden vind ik al een ramp door de trams, laat staan een kleine stan met trams.
en groningen is al niet eens berekend op bussen dus al helemaal niet op die mislukte treinen
En Amsterdam was 400 jaar terug wel gebouwd met het idee dat er trams kwamen te rijdenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
daar heb ik niks mee te maken, daar woon ik toch nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:28 schreef Luco het volgende:
[..]
En Amsterdam was 400 jaar terug wel gebouwd met het idee dat er trams kwamen te rijden?
denk dat de 100.000 suïcidale fietsers in de stad ook goed samengaan met een tramquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ow jongens GT snapt er niets meer van in de auto als er trams zijn dus laten we het afblazen!
Als je met 12x per uur een tram door het centrum al die bussen uit de kern kan laten verdwijnen ben ik voorquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar de tram is ook helemaal niet noodzakelijk, doen ze gewoon voor de lol/aanzien
zoals het nu gaat is het prima toch? het verkeer kan redelijk soepel doorstomen,goeie busbanen,en groningen is fietsstad 2011 dacht ik, waar is die tram dan voor nodig?
Maar je gebruikt dat argument wel voor Groningen. Amsterdam, Milaan, beide steden die vroeger niet op trams gebouwd zijn maar waar het prima werkt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
daar heb ik niks mee te maken, daar woon ik toch niet
zo ongeveer jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Zelfde truukje wat ze in Amsterdam tussen het Koningsplein en het Leidseplein doen dus.
maar amsterdam is dan ook veel groter, groningen is maar een compacte stad waar geen hele lange afstanden afgelegd hoeven te worden dus volstaat de bus prima.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Als je met 12x per uur een tram door het centrum al die bussen uit de kern kan laten verdwijnen ben ik voor
[..]
Maar je gebruikt dat argument wel voor Groningen. Amsterdam, Milaan, beide steden die vroeger niet op trams gebouwd zijn maar waar het prima werkt.
Je noemt het centrum van Amsterdam. Ook daar is alles in 20 minuten te belopen, toch lopen veel tramlijnen via het centrum. Trams maken je stad gewoon beter bereisbaar, mits logisch opgezet. Het gaat natuurlijk niet alleen om het centrum, maar ook om de periferie daarvan, en uiteindelijk aangrenzende dorpen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar amsterdam is dan ook veel groter, groningen is maar een compacte stad waar geen hele lange afstanden afgelegd hoeven te worden dus volstaat de bus prima.
in amsterdam is dat een heel ander verhaal
heb het centrum van A'dam nergens genoemd dacht ik, maar daar hebben ze ook Diemen en Amstelveen enzo maar dat hebben wij niet, wat hebben wij? Haren? Zudhorn?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Je noemt het centrum van Amsterdam. Ook daar is alles in 20 minuten te belopen, toch lopen veel tramlijnen via het centrum. Trams maken je stad gewoon beter bereisbaar, mits logisch opgezet. Het gaat natuurlijk niet alleen om het centrum, maar ook om de periferie daarvan, en uiteindelijk aangrenzende dorpen.
Amsterdam is ook verbonden met veel perifere wijken en dorpen (Diemen, Amstelveen, Osdorp, Slotervaart).
dat laatste dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:51 schreef janaotj het volgende:
Ik zag laatst iets met dat de tram door de Korreweg zou gaan rijden, maar nu zie ik dat hij door de Oosterhamrikkade gaat rijden. Wat is nou waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |