SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Dan is het inderdaad wel essentieel dat je hem ervan omhoog krijgt jaquote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Binnen een relatie vast wel, maar ik denk dat Rhu het over een neukertje heeft...
HJ sloot 'mquote:Op zondag 24 juni 2012 23:09 schreef NaRRaToR het volgende:
hijack jij nu de OP HJ? iemand anders sloot hem
dat kan toch per persoon verschillen of je dat wil of niet?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedoelde het ook als geintje
Je wil ze toch eerst leren kennen voordat je ermee het bed in duikt.
euh, hoe heet je eigenlijk?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:09 schreef Pien85 het volgende:
Maar Rhu, met een neukertje wil ik na het neuken ook wel een beetje een gesprek willen kunnen voeren hoor, ander akward enzo
Niet op mijn scherm...quote:Op zondag 24 juni 2012 23:09 schreef NaRRaToR het volgende:
hijack jij nu de OP HJ? iemand anders sloot hem
dat ligt er maar net aan hoe lang je van plan bent te blijven natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 23:09 schreef Pien85 het volgende:
Maar Rhu, met een neukertje wil ik na het neuken ook wel een beetje een gesprek willen kunnen voeren hoor, ander akward enzo
Ik was niet de laatste volgens mijquote:Op zondag 24 juni 2012 23:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
op mijn scherm stond sawadie als laatste.....
Nee, ik had een DIJK van een TT in gedachten, maar bedacht me ineens.quote:
Zondequote:Op zondag 24 juni 2012 23:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, ik had een DIJK van een TT in gedachten, maar bedacht me ineens.
Ben jij Italiaan?quote:
"Hoe spel je jouw naam eigenlijk?"quote:
mietjequote:Op zondag 24 juni 2012 23:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, ik had een DIJK van een TT in gedachten, maar bedacht me ineens.
Theoquote:Op zondag 24 juni 2012 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hoe spel je jouw naam eigenlijk?"
"E-L-S, hoezo?"
Sawaniequote:Op zondag 24 juni 2012 23:11 schreef sawadie het volgende:
[..]
Italiaan? Vertel, hoe kom je daar zo op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |