Hij is stukken sneller dan zijn "concurrenten", de Intel Atom en Via C7. De verdubbeling van het intern geheugen is natuurlijk ook wel een significante verbetering.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ziet er mooi uitKen de processor verder niet. Draait deze HD-content zonder problemen af?
720p redt ie toch echt maar nét niet vloeiend met Youtubequote:Op maandag 25 juni 2012 09:09 schreef Gitaarmat het volgende:
720p redt 'ie sowieso niet. Prima ding verder, heb er XP op geknald ipv windows 7 en je kunt er snel mee werken!
Bedankt voor je bod.quote:
Ca. 1,5 jaar oud zoals in de OP staat. Misschien kan ik de verkoop of productiedatum nog ergens vinden, zal vanavond eens kijken. Dat zie je er ook wel aan af, hij ziet er als nieuw uit en de accu is nog op volle sterkte (tegen 4 uur heb ik gisteren getest). Daarnaast is het intern geheugen nog uitgebreid. Dan is een vraagprijs van de helft van de nieuwprijs zo gek nog niet lijkt mij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:44 schreef Elvander het volgende:
Van welke datum is dit apparaat?
Ze worden al verkocht sinds begin 2009 en dan vind ik 200 euro toch behoorlijk aan de prijs.
Nee, heb ik er niet bij. Anders kon ik de aankoopdatum ook wel makkelijk terugvinden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:10 schreef Elvander het volgende:
Interesse is er matig, matig gezien de prijs.
Mijn eigen netbook heb ik te vroeg verkocht (asus 1201pn) en nu zit ik even zonder.
Heb je de aankoopbon er nog bij?
Oke genoteerd, maar ik heb ook al een 2e en 3e bod van 180 en 175 euro ontvangen.quote:
Zag het een tijdje terug iemand anders doen hier in V&A dus ik heb het min of meer gekopieerdquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:28 schreef xatlad het volgende:
Begint een beetje op ebay te lijken moet ik eerlijk zeggen, maar wel leuk zo heeft iedereen een kans
Bedankt voor het melden!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:12 schreef Elvander het volgende:
Even een nette afmelding, mijn interesse is over.
Succes met de verkoop, moet wel lukken zo lijkt me.
afhalenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:07 schreef Fom het volgende:
Zou Swappi ff kunnen zeggen of zijn bod inclusief verzending is of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |