Sowieso snap ik niet waarom ze dat nooit doen, is toch alleen maar extra cashquote:Op maandag 25 juni 2012 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
Ze kunnen alle maps van cod toch uitgeven? ik bedoel het is niet zo dat er een engine verschil is
Hai, Mike de Boer.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Denkt lekker wijf te zien staan
Blijkt man met lang glanzend bruin haar te zijn
frek plsquote:Op maandag 25 juni 2012 14:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Denkt lekker wijf te zien staan
Blijkt man met lang glanzend bruin haar te zijn
Die zijn lachen jaquote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vatos Locos
NBK(Vatos Locos part 2)
wat een topics waren dan
Zie nu pas dat het vrienden van Gertje F Baby zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lolwut?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:55 schreef Michhas het volgende:
And a few white girls, asses flat as shit.
But the head so good, damn Rossdale glad he hit it.
Rustig maar ouwe reus.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
lolwut?
Pleurt op met je Kanye bagger
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vatos Locos
Zie nu pas dat het vrienden van Gertje F Baby zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef f-l0wz het volgende:
en mo huur die busje betaal ma dan voor een enkeltje geen een van jullie flikkers komt levend terug a kanker zwerfer wees een man zeg wie je ben kom je gezicht vertonen in oss dan
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:32 schreef tonks het volgende:
Oss. daar wonen alleen mensen van de rookworst fabriek
nee dat is :quote:
Nice Bassiequote:Op maandag 25 juni 2012 17:09 schreef Basssie024 het volgende:
ff kijken wat het is, racen met de boys
BF blijft nr1
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 GamerTag : Bassie024
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:13 schreef Basssie024 het volgende:
ook heb ikAllemaal aan de black ops.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook heb ikSold doet wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
ook heb ikPas maar op. Stef wordt verliefd op je als je met Black Ops pronkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Hij heeft toch geen standaard, dus wees niet bangquote:Op maandag 25 juni 2012 17:29 schreef Pixell het volgende:
Dat is ook de enige CoD die ik heb op de xbox, Black Ops
(nu hoop ik stiekem dat stef verliefd op me word)
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen standaard, dus wees niet bang
Omdat je eigenlijk dacht dat het Black cocks was ipv ops?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:29 schreef Pixell het volgende:
Dat is ook de enige CoD die ik heb op de xbox, Black Ops
(nu hoop ik stiekem dat stef verliefd op me word)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |