Maar waren ze de hele wedstrijd ook beter? Ik heb er niks van gezien..quote:
Klasse beterquote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar waren ze de hele wedstrijd ook beter? Ik heb er niks van gezien..
Geen flauw ideequote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar waren ze de hele wedstrijd ook beter? Ik heb er niks van gezien..
Lol,ik kwam ook pas in de 106de minuut erinquote:Op zondag 24 juni 2012 23:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Geen flauw ideealleen de penalties gekeken
Verdiend dus voor Italië.. Toch jammer voor Engeland vind ikquote:
Duitsland boven Italië?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Verdiend dus voor Italië.. Toch jammer voor Engeland vind ik![]()
Goed,dan ben ik vanaf nu ook voor Duitsland Nickmans/Tams, er zijn geen normale ploegen meer over helaas
Wed Mar 14, 2012quote:Op zondag 24 juni 2012 23:35 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE82C1FO20120314
aahw
ja i know en ik kom er nu pas achterquote:Op zondag 24 juni 2012 23:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wed Mar 14, 2012
4 maanden oud pannekoek!
Goed verhaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:18 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben er nog heel de nacht. Morgen om 9 uur tentamen en ik ben nog lang niet klaar.
Was het maar een goed verhaal, het is een ontzettend tyfusverhaal, zou liever nu al liggen te slapen en morgen dat tentamen binnenkoppen.quote:
Het harde leven van een goed geleide tattaquote:Op maandag 25 juni 2012 01:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Was het maar een goed verhaal, het is een ontzettend tyfusverhaal, zou liever nu al liggen te slapen en morgen dat tentamen binnenkoppen.
Met zo'n kop moet dat wel lukkenquote:Op maandag 25 juni 2012 01:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Was het maar een goed verhaal, het is een ontzettend tyfusverhaal, zou liever nu al liggen te slapen en morgen dat tentamen binnenkoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |