Dat heette nog de mavo toen jij het volgdequote:Op zondag 24 juni 2012 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb nooit op het VMBO gezeten. Niet praten voordat je geslagen word
Stef begrijpt het. Laat die jongen nou maar barbecuen, dan nemen wij wel de belangrijke beslissingenquote:
En nu?quote:
Hebben wij het over gehad wie er succesvoller zou zijn dan? Want volgens mij hebben we het niet daar over gehad toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En toch ben ik nu al in ieder opzicht succesvoller dan jij. Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan, waar dat aan ligt. Tevens is het niet netjes in een discussie om op de man te spelen.
Precies ik bedoel jullie snappen de hossel ook niet dus ik verwacht dat jullie je daar ook buiten houdenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stef begrijpt het. Laat die jongen nou maar barbecuen, dan nemen wij wel de belangrijke beslissingen
Ik ben in ieder geval summa cum laude geslaagd in Nick-GizMo trollin'.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu?
[..]
Hebben wij het over gehad wie er succesvoller zou zijn dan? Want volgens mij hebben we het niet daar over gehad toch?
Nah daar hoef ik niet over na te denken, ik heb gewoon een andere weg gekozen. Ieder zijn ding.
Op de man spelen? Zegt wie
True that.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies ik bedoel jullie snappen de hossel ook niet dus ik verwacht dat jullie je daar ook buiten houden
Blijf dat denken aubquote:Op zondag 24 juni 2012 22:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval summa cum laude geslaagd in Nick-GizMo trollin'.
Ach man, je had het echt overal aan kunnen zien, dat jij nou zo ontzettend makkelijk op de kast zit.quote:
Wat een bullshit weerquote:Op zondag 24 juni 2012 22:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach man, je had het echt overal aan kunnen zien, dat jij nou zo ontzettend makkelijk op de kast zit.
Dat je er nog op doorgaat man, je bent gewoon kkhard getrolled.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer. Maar goed, doe wat je niet laten kunt.
Het is 'doe wat je niet laten kan'.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer. Maar goed, doe wat je niet laten kunt.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat je er nog op doorgaat man, je bent gewoon kkhard getrolled.En de Oermannen hebben weer eens bewezen wat voor koningen ze zijn.
Omdat ik reageer? Ach sorry dacht dat het correct en beleefd was om zoiets iets te doen. Maar eigenlijk kan dat niet he als je geen hoge opleiding heb gehadquote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat je er nog op doorgaat man, je bent gewoon kkhard getrolled.En de Oermannen hebben weer eens bewezen wat voor koningen ze zijn.
Wauw, je bent nog steeds aan het happen terwijl we al gestopt zijn met trollen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat ik reageer? Ach sorry dacht dat het correct en beleefd was om zoiets iets te doen. Maar eigenlijk kan dat niet he als je geen hoge opleiding heb gehad![]()
bummer
Wie hapt nuquote:Op zondag 24 juni 2012 22:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wauw, je bent nog steeds aan het happen terwijl we al gestopt zijn met trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |