Maar waren ze de hele wedstrijd ook beter? Ik heb er niks van gezien..quote:
Klasse beterquote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar waren ze de hele wedstrijd ook beter? Ik heb er niks van gezien..
Geen flauw ideequote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar waren ze de hele wedstrijd ook beter? Ik heb er niks van gezien..
Lol,ik kwam ook pas in de 106de minuut erinquote:Op zondag 24 juni 2012 23:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Geen flauw ideealleen de penalties gekeken
Verdiend dus voor Italië.. Toch jammer voor Engeland vind ikquote:
Duitsland boven Italië?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Verdiend dus voor Italië.. Toch jammer voor Engeland vind ik![]()
Goed,dan ben ik vanaf nu ook voor Duitsland Nickmans/Tams, er zijn geen normale ploegen meer over helaas
Wed Mar 14, 2012quote:Op zondag 24 juni 2012 23:35 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE82C1FO20120314
aahw
ja i know en ik kom er nu pas achterquote:Op zondag 24 juni 2012 23:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wed Mar 14, 2012
4 maanden oud pannekoek!
Goed verhaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:18 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben er nog heel de nacht. Morgen om 9 uur tentamen en ik ben nog lang niet klaar.
Was het maar een goed verhaal, het is een ontzettend tyfusverhaal, zou liever nu al liggen te slapen en morgen dat tentamen binnenkoppen.quote:
Het harde leven van een goed geleide tattaquote:Op maandag 25 juni 2012 01:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Was het maar een goed verhaal, het is een ontzettend tyfusverhaal, zou liever nu al liggen te slapen en morgen dat tentamen binnenkoppen.
Met zo'n kop moet dat wel lukkenquote:Op maandag 25 juni 2012 01:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Was het maar een goed verhaal, het is een ontzettend tyfusverhaal, zou liever nu al liggen te slapen en morgen dat tentamen binnenkoppen.
Meneer zint ook op wraak hoor. Wees maar niet bang, ik ga niet happen. Ik heb wel iets beters te doen.quote:
Wraakquote:Op maandag 25 juni 2012 02:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Meneer zint ook op wraak hoor. Wees maar niet bang, ik ga niet happen. Ik heb wel iets beters te doen.
Nou, afgaande op wat ik van jou en Nick gezien heb, moet ik toegeven dat nick zijn gezicht esthetischer is.quote:Op maandag 25 juni 2012 02:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Meneer zint ook op wraak hoor. Wees maar niet bang, ik ga niet happen. Ik heb wel iets beters te doen.
Ze zijn allebei 2 lelijke zemmelsquote:Op maandag 25 juni 2012 02:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nou, afgaande op wat ik van jou en Nick gezien heb, moet ik toegeven dat nick zijn gezicht esthetischer is.
inb4 pringles opmerking. oh oeps ;pquote:
Dat sowieso. Maar jij hebt je kop ook nog niet laten zien.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 02:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
inb4 pringles opmerking. oh oeps ;p
Duurt ff, maar dan heb je ook watquote:Op maandag 25 juni 2012 02:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar jij hebt je kop ook nog niet laten zien.
?quote:Op maandag 25 juni 2012 02:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Duurt ff, maar dan heb je ook wat
pringles opmerking, die ook nog nooit zijn kop heeft laten zienquote:
Ga slapen manquote:Op maandag 25 juni 2012 05:54 schreef Kutstudent het volgende:
Nog steeds aan het leren, alweer licht ondertussen.
Hayabusa's allesquote:Op maandag 25 juni 2012 10:14 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah, 2 jaar me motor rijbewijsmag ik eindelijk rijden wat ik wil
Kan je eindelijk die Goldwing kopenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:14 schreef Bozz187 het volgende:
HUH?!?! als je over 21 bent mag dat toch ook gewoon?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:14 schreef Bozz187 het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kan je eindelijk die Goldwing kopen
[ afbeelding ]
als ik 21 was toen ik hem haalde wel ja, maar ik was 20,5quote:Op maandag 25 juni 2012 10:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
HUH?!?! als je over 21 bent mag dat toch ook gewoon?
Hoezo komt jullie schoonmaakster zo vroeg.quote:Op maandag 25 juni 2012 07:52 schreef Michhas het volgende:
Ik heb zojuist de smerigst ruikende turd ever gelegd
Loop ik de wc uit, komt de schoonmaakster net aangelopen_!
Drolololo
Ahw yeah!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kan je eindelijk die Goldwing kopen
[ afbeelding ]
Das zuur.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als ik 21 was toen ik hem haalde wel ja, maar ik was 20,5
Omdat ze hier 11 verdiepingen schoon moeten makenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:46 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hoezo komt jullie schoonmaakster zo vroeg.Rond 8 uur heeft de helft van het kantoor hier de WC al volgeknald.
Volgeknald.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:46 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hoezo komt jullie schoonmaakster zo vroeg.Rond 8 uur heeft de helft van het kantoor hier de WC al volgeknald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
klopt, als je op je 18 het rijbewijs haalt mag je op je 22 pas onbeperkt en om dat te halen moet je in de tussen tijd ook weer 2 extra examens doenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das zuur.
Ik hoorde dat ze nu weer gaan veranderen...
Euh wel? Faal*haasquote:Op maandag 25 juni 2012 02:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar jij hebt je kop ook nog niet laten zien.
Vanwaar deze haat? En ik heb niks gezien.quote:
Hij heeft al een foto gepost mi mang.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vanwaar deze haat? En ik heb niks gezien.
Faal van jouw kant dan, ik heb wel al eens een Bob-pica voorbij zijn komen.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vanwaar deze haat? En ik heb niks gezien.
en ik moet nog beginnenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo deze boy is weer klaar voor vandaag
Godver, Tülay.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Hallo jongens, ik kom dus net terug van m'n werk. Ik werk sinds kort als schoonmaakster bij een random ING-kantoor en doe dit normaal gesproken met alle plezier. Vanochtend liep het echter anders. Rond kwart voor 8 liep ik het mannentoilet binnen en kwam ik een jongeman tegen, een type beer met ferme baard. Hij begroette me, maar het viel me op dat hij me verder niet durfde aan te kijken. Het zal wel, dacht ik, en ik ging aan de slag. Na twee wc's schoongemaakt te hebben opende ik de deur van de laatste. De stank die eruit kwam is niet te beschrijven. Ik wierp een blik in het toilet en wat ik zag was een enorme, dampende, verse drol, met pitjes erin. M'n maag draaide om en m'n mond liep vol met speeksel. Voordat ik het wist kotste ik heel de wc onder. Ik kon de baklava van gisteravond nog zien zitten. Ik hoorde de deur achter me open gaan en raakte in paniek. Ik probeerde het mengsel van poep en kots weg te spoelen, maar de drol was blijkbaar zo groot dat het toilet verstopt raakte en begon te overstromen. Poep- en eetresten stroomden over de vloer de wc uit. Degene die zojuist binnen was gekomen rende weg. Met tranen in mijn ogen probeerde ik ook naar buiten te komen, maar ik gleed uit en belandde met mijn rug op de grond. Terwijl mijn kleding doordrenkt was met poep en kots ben ik zo snel mogelijk het gebouw uit gerend en ben ik op m'n fiets gesprongen. Het mengsel op mijn rug werd langzaam hard, maar er was ongetwijfeld nog steeds een bruine vlek te zien. Het stonk zo erg. Ik heb me nog nooit zo vies gevoeld. Nu zit ik thuis en heb ik geen idee wat ik moet doen. Ik schaam me kapot. Zal ik de komende dagen thuisblijven of toch maar contact opnemen met mijn baas? Ik vind het in ieder geval fijn dat ik het van me af heb kunnen schrijven. Groetjes, Tülay
VA-Defqon 1 Festival 2012-World Of Madness-(BYMCD012)-4CD-FLAC-2012-SPLquote:
Hoop dat je dan wel je dashboard kan gebruikenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
GTA III en Vice City komen naar de PlayStation 3
Beter komt Vice City naar Xbox.
Godsammequote:Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Hallo jongens, ik kom dus net terug van m'n werk. Ik werk sinds kort als schoonmaakster bij een random ING-kantoor en doe dit normaal gesproken met alle plezier. Vanochtend liep het echter anders. Rond kwart voor 8 liep ik het mannentoilet binnen en kwam ik een jongeman tegen, een type beer met ferme baard. Hij begroette me, maar het viel me op dat hij me verder niet durfde aan te kijken. Het zal wel, dacht ik, en ik ging aan de slag. Na twee wc's schoongemaakt te hebben opende ik de deur van de laatste. De stank die eruit kwam is niet te beschrijven. Ik wierp een blik in het toilet en wat ik zag was een enorme, dampende, verse drol, met pitjes erin. M'n maag draaide om en m'n mond liep vol met speeksel. Voordat ik het wist kotste ik heel de wc onder. Ik kon de baklava van gisteravond nog zien zitten. Ik hoorde de deur achter me open gaan en raakte in paniek. Ik probeerde het mengsel van poep en kots weg te spoelen, maar de drol was blijkbaar zo groot dat het toilet verstopt raakte en begon te overstromen. Poep- en eetresten stroomden over de vloer de wc uit. Degene die zojuist binnen was gekomen rende weg. Met tranen in mijn ogen probeerde ik ook naar buiten te komen, maar ik gleed uit en belandde met mijn rug op de grond. Terwijl mijn kleding doordrenkt was met poep en kots ben ik zo snel mogelijk het gebouw uit gerend en ben ik op m'n fiets gesprongen. Het mengsel op mijn rug werd langzaam hard, maar er was ongetwijfeld nog steeds een bruine vlek te zien. Het stonk zo erg. Ik heb me nog nooit zo vies gevoeld. Nu zit ik thuis en heb ik geen idee wat ik moet doen. Ik schaam me kapot. Zal ik de komende dagen thuisblijven of toch maar contact opnemen met mijn baas? Ik vind het in ieder geval fijn dat ik het van me af heb kunnen schrijven. Groetjes, Tülay
Que? Las over SA dat je niks kan unlocken en dat je op offline staat.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoop dat je dan wel je dashboard kan gebruiken
SA sluit idd je dashboard gebeuren af, geen live geen party chat.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Que? Las over SA dat je niks kan unlocken en dat je op offline staat.
Kaulo dom, maar hopelijk komt t wel. VCquote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
SA sluit idd je dashboard gebeuren af, geen live geen party chat.
Zegt de man die bekend staat als barry spare rib of fred schnitzelquote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://nos.nl/artikel/387(...)m_source=twitterfeed
leuk voor die oermannen hier
ik sta ook om 2 uur in de fabriek, beetje gasregelaars in mekaar zetten, wel schijt dat ik maar 2x15mins pauze heb tot 10uur.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik stond om 2 uur in de fabriek mi mang
Ja ik ken het meestal sla ik een pauze over dan zit ik alleen in de kantine dus ik kan net zo goed door werken.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik sta ook om 2 uur in de fabriek, beetje gasregelaars in mekaar zetten, wel schijt dat ik maar 2x15mins pauze heb tot 10uur.
Daar geven wij niks om.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://nos.nl/artikel/387(...)m_source=twitterfeed
leuk voor die oermannen hier
Wie speelt dat spel nog dan?quote:
Klopt, ik ook niet echt. Maar Terminal is toch wel een bazenmap.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand toch? Laatste tijd is niemand in mijn lijst cod aan het doen
Zekerquote:Op maandag 25 juni 2012 13:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klopt, ik ook niet echt. Maar Terminal is toch wel een bazenmap.
IHCJAMES, ja die kennen ze wel bij dat team van MW3quote:
Beter hadden ze Afghan, Rundown en scrapyeard ook als dlc erbij gedaan dan zou ik het weer een paar uur spelenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
In MW2 wel jaquote:Op maandag 25 juni 2012 13:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Begin jij nou maar snel met GOW! Wacht nu op jullie.quote:
Want in Mokum ben ik rijk en gelukkig tegelijk!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hardlopen is toch wel zo ontzettend vertieft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |